Fandom

Klub Winx Wiki

Zenith

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Zenith.jpg
Zenith - to jedna z planet Magicznego Wymiaru. Jest to rodzinna planeta Tecny.  

Charakterystyka Edytuj

W świecie tym wykorzystuje się w dużym stopniu technologię, maszyny i gadżety, a ludzie cenią sobie wysoki standard życia. Władcą na tej planecie jest Król Cryos . Jest nam najmniej znaną planetą (jeśli chodzi o  rodzinne planety dziewczyn z Winx), ale kilka informacji udziela nam sama Tecna - jak na przykład to, że ludzie z jej planety nie lubią okazywać sobie emocji. Selkie Zenithu jest Lithia. Po raz pierwszy świat ten przedstawiony jest w sezonie 5, gdy trzeba odnaleźć kamień empatii. 

Władza Edytuj

Król Edytuj

Król Zenith po raz pierwszy pojawia się w odcinku 18 gdy uczestniczył s spotkaniu na Domino ze swoim doradcą. Ma na imię Cryos. Pojawia się także w 22 odcinku kiedy po raz pierwszy informuje, że nie dołącza do sojuszu. Ale później, Tecna przekonuje go do przyłączenia się, co przynosi pozytywne skutki. Występuje też w 24 odcinku kiedy jest już zawarty sojusz.

Mieszkańcy Zenith Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zenith jest reprezentowany przez dwa elementy: metal i elektryczność.
  • Planeta ta uważana jest za przeciwieństwo rodzimej planety Stelli: Solarii.
  • W komiksach z serii Winx Tecna jest księżniczką Zenithu, w serialu zmieniono to i jest ona po prostu mieszkanką planety.
  • W komiksach Zenith jest nazywany Tytanem/Tytanią.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki