FANDOM

Zarathustra
~Professor Zarathustra~.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Magix
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Ciemne
Kolor włosów Ciemny turkus
Informacje osobowe
Przynależność Chmurna Wieża
Magiczne zdolności Czarna magia
Rodzina Ediltrude- siostra
Informacje produkcyjne
Debiut Upadek Magix
Profesor Zarathustra- jest czarodziejką, która uczy w Chmurnej Wieży oraz siostrą Ediltrude. Jest bardzo lojalna w stosunku do dyrektor Griffin.

Wygląd Edytuj

Czarownica ma ciemne krótkie włosy i ciemne oczy. Zarathustra nosi długą turkusową tunikę ze spodniami w tym samym kolorze i fioletowy pasek zawiązany w talii. Do tego nosi takiego samego koloru buty na obcasie.

Charakter Edytuj

Jest bardzo oddana i lojalna w stosunku do dyrektor Chmurnej Wieży. Jest także sprytna w stosunku do czarodziejek gdy chciała ich przenieść na złą stronę mocy aby były oddane czarnej magii.

Sezony Edytuj

SezonyEdytuj

W sezonie pierwszym wraz z Griffin i Ediltrude znajdowały się w stołówce gdzie zjawiają się Trix chcąc przejąć władzę w Chmurnej Wieży. Następnie razem z panią dyrektor i uczennicami przenoszą się do Alfei.

Gdy Winx zjawiają się w Chmurnej Wieży razem se swoją siostrą drwią, że nie uda im się wytrzymać pobytu w szkole dla czarownic. Gdy czarodziejki są w jednej z klas próbuje nakłonić je aby użyły czarnej magii. Jej cel przerwała Mirta, która wiedziała o planach Zarathustry.

W tym sezonie ma dwa wystąpienia. Pierwszy był kiedy Valtor przejął razem z Trix władzę w Chmurnej Wieży, a drugi kiedy z innymi nauczycielami innych szkół dyskutuje o wyborze Faragondy, która przyjęła wyzwanie od Valtora.

Odcinki SpecjalneEdytuj

W tym odcinku specjalnym, Zarathustra występuje ze swoją siostrą gdy Icy rzuca wiązkę lodu w stronę dyrektor Griffin. Przychodzi aby upewnić się, że wszystko w porządku, a następnie karci Trix za ich zachowanie.Niestety kiedy Stormy wyczarowuje tornado ona i jej siostra wylatują przez okno.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki