FANDOM

Złote Audytorium to prestiżowa szkoła muzyczna.Dyrektorką szkoły jest stara przyjaciółka Daphne -Diletta.

InformacjeEdytuj

Szkoła jest złota, okrągła, w otoczeniu wielu drzew.Urządzona jest w stylu staroświeckim,wiszą pomniki wielu artystów  ,organy.

Studenci są to zarówno mężczyźni i kobiety. Mają różne kolory włosów.Mężczyźni noszą niebieskie płaszcze i białe koszulki .Mają niebieskie spodnie Dziewczynki najczęściej mają włosy spięte w kucyki, a niektóre z nich noszą opaski. Noszą  też szczegółowe niebieskie i fioletowe suknie .

SezonyEdytuj

Sezon 6

W 5 odcinku  Daphne ogłasza  uczniom, że otrzymała specjalne pozwolenie na wizytę w audytorium. Gdy Winx i Daphne przybyły do szkoły,Musa demonstruje swoją wiedzę o muzykach . Daphne następnie rozmawia z jej starą przyjaciółką Diletta , dyrektorką audytorium . Diletta wita gośc i pyta, czy może porozmawiać  z Daphne prywatnie.Marwi ją że Trix mogą przejąć jej szkołe .Tymczasem Winx zachwycają się instrumentami,jednak ic zabawę przerywa Selina ,która wzywa duchy Pandemonium,które żyją pod szkoła.Według legendy Pandemonium próbują wydostać się z jaskini.Duchy zaczynają niszczyć szkołę.Jednak Tecna i Musa dzięki sprytowi i pryjaźni pokonują Pandemonium.

GaleriaEdytuj

Zlote auditorium

Złote Audytorium

Diletta

Dyrektorka szkoły -Diletta

Stud

Studentki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki