FANDOM

X.png Ta strona nie osiągnęła jeszcze granic swoich możliwości. Jeśli możesz, rozbuduj ją.
Logo-world-of-winx.png
World of Winx — spin-off serii opowiadającej o przygodach sześciu wróżek z Klubu Winx. Serial jest produkcją Rainbow i Netflix.

Pierwsze zapisy fabułaEdytuj

Pierwszy zapis fabułyEdytuj

Wróżki z Klubu Winx są wysyłane na poszukiwania utalentowanych dzieci z całego świata, aczkolwiek tajemniczy złodziej kradnie je i potężne duszki starają się temu zapobiec.

Drugi zapis fabułyEdytuj

W swojej drugiej iteracji, Klub Winx odwiedza Ziemię — tym razem jako zwiadowcy na pokaz talentów o nazwie WOW! Kiedy szukają na całym świecie zdolne dzieci, natkną się na Złodzieja Talentów — tajemniczego czarnego charaktera, który porywa obdażone talentami dzieci. Klub Winx, aby zapobiec temu, muszą ukryć tym samym swoją tożsamość, co czasami stwarza zabawne komplikacje.

Oficjalne zarys fabułyEdytuj

WstępnyEdytuj

Klub Winx wyruszają na tajną podróż po całym świecie, aby odnaleźć uzdolnione dzieci w dziedzinach sztuki, sportu, muzyki i nauki. Posiadają w sobie swój własny rodzaj magii, dlatego też czarodziejki z Klubu Winx są oczarowane nimi, choć nie na długo — kiedy pojawiają się kłopoty i mroczna tajemnica, Bloom, razem z resztą wróżek z Klubu Winx starają się je rozwiązywać.

OficjalnyEdytuj

Jako łowcy talentów dla pokazu talentów WOW!, Klub Winx jest zajęty na Ziemi znalezieniem tak samo jak chłopców, jak i dziewcząt mających naturalny talent i marzenia, aby coś osiągnąć w różnych dziedzinach, jakimi są śpiew, taniec, technologia, muzyka, taniec i tak dalej...

To zadanie jest zabawne dla wróżek, do czasu, kiedy trzeba się przemieścić z jednego miasta do drugiego — muszą uważać, aby ukryć swoją prawdziwą tożsamość w najbardziej niebezpiecznej misji, którą dotychczas przechodziły; złapania Złodzieja Talentów — tajemniczą i potężną istotę, która porwała już parę umiejętności utalentowanych ludzi.

Klub Winx za zadanie ma znajdować i ratowania talentów w niebezpieczeństwie, pod przykrywką wielu... dziwnych i zabawnych sytuacji i prac — opiekunek psów, dziennikarek, kelnerek itp. — co zapewnia im bezpieczeństwo, dopóki nie znajdą kryjówki tajemniczego porywacza... jego kryjówkę, jak i wyspę.

Tą wyspą jest mityczne Neverland, rządzona przez okrtuną królową, która była kiedyś Dzwoneczkiem. Bez niej, dorosły Piotruś Pan, będący daleko, ona sama jest dorosła, pragnąca teraz zemsty, szukając niej szczególnie w ziemskich dzieciach z całego świata, tworząc swój własny dwór.

SezonyEdytuj

  • Sezon 1
  • Sezon 2

CiekawostkiEdytuj

  • Zamiast znanego nam stylu zauważonego w Klub Winx i PopPixie, World of Winx używa stylu Art Fairy Couture
  • Głównym miejscem akcji jest Ziemia, która jest małym, dyskretnym nawiązaniem do Sezonu 4
  • WOW! jest skrótem od World of Winx
  • Według artykułu z Kidscreen:
    • Serial będzie miał dwa sezony, każdy z trzynastu odcinków 22-minutowych przeznaczonych do VOD (wideo na żądanie) oglądania. Sezon jedną premierę listopada 2016 roku, po drugim sezonie w drugim kwartale 2017 roku.
    • Winx pójdzie pod przykryciem, aby znaleźć dzieci z talentem w sztuce, sporcie, muzyce i nauki. Ale "niebezpieczna tajemnica" skomplikuje ich przeszukiwanie.
    • Adresatami wynosi 8 - 12 lat, ta sama grupa wiekowa Rainbow celował w jednoczesnym rozwijaniu Winx Club Season One. (Artykuł mówi publiczność klasycznej serialu jest. 4 - 8-letni, który jest mniejszy zakres niż to, co jest wymienione na stronie internetowej Rainbow za)
    • Pokaz odbywa się na Ziemi, zamiast Magicznego Wymiaru. Ustawienie jest opisany jako "miejskich i metropolitalnych".
    • Spektakl będzie funkcja "zupełnie inny wygląd i poczuć artystyczny, znaki zupełnie nowe i bardziej ekscytujące i tajemnicza fabuła nie zakrętami powszechnie spotykane w klasycznej serii."
  • Według Cristiana Buzzelli, wiceprezes Rainbow za treści, Netflix nie "wchodzi proces twórczy na skryptach, znaków lub linii działki." Innymi słowy, nie pomoże napisać show.
  • Rainbow chce, aby World of Winx oddzielny franczyzy. Oni są już buduje program licencjonowania dla niego.

Promocyjne grafikiEdytuj

TailerEdytuj

Winx Club - World of Winx Official Trailer01:19

Winx Club - World of Winx Official Trailer

Więcej z Fandomu

Losowa wiki