FANDOM

Winx Club S06E06 - Wir Płomieni-021:03

Winx Club S06E06 - Wir Płomieni-0

Bloomix Bloom.png

Bloom Bloomix

Wir Płomieni-6 odcinek 6 sezonu serialu animowanego Klub Winx.

Opis odcinkaEdytuj

Winx wybierają się na koronacje Daphne .Stella zaprojektowała dla Winx nowe stroje.Tymczasem Diaspro składa propozycję Trix ,że pójdzie na imprezę i zepchnie Bloom do Wiru Płomieni na Domino.Na balu wyróżniają się dwie pary :Bloom i Sky i Daphne i Thoren.Nagle Bloom słabnie z powodu płomienia smoka .Winx są zasmucone tym,że Bloom oddała im większość swojej mocy i może bez niej umrzeć.Tymczasem Selina wysyła na Domino pożeracze ognia .Winx przemieniają się i walcza z potworami.Sky niesie słabą Bloom , a Diaspro mówi Sky'owi by ten wrzucił ją do wiru płomieni.Chłopak nie daje się nabrać i omija dziewczynę .Sky zostaje uderzony przez potwora i zasypia .Diaspro zaprowadza Thorena do wiru płomieni i każe ją tam wrzucić .Jednak Thoren nie jest do końca przekonany.Z opresji ratuje go Daphne i Sky .Tymczasem Diaspro wrzuca Bloom do wiru płomieni.Daphne jest wściekła na Diaspro i atakuje ją ,dziewczyna znika.Bloom musi się zmierzyć z wirem płomieni,jednak ostatecznie zdaje test i zdobywa moc Bloomix.Raz na zawsze pokonuje Pożeracze ognia.

InformacjeEdytuj

Po raz pierwszy pojawiają się :

Pożeracze ognia

Studentki Eraklyonu

atak Diaspro Latarnia Klejnotów

atak Layli Ochronna Fala

Transformacja Bloom Bloomix

Więcej z Fandomu

Losowa wiki