FANDOM

Wioska

Wioska Wróżek-znajduje się w lesie i tylko wróżki wiedzą jak do niej dotrzeć.Tutaj mieszkają Pixie . Znajduje się tutaj część kodeksu,który kiedyś szukał Lord Darkar.Opiekunką kodeksu Wioski Wróżek jest Ninfea.

Sezon 2 Edytuj

Pixie house W sezonie 2, Darkar porwał większość Wróżek szuka go wiedząc, że kawałek Codex był w Wiosce Wróżek.. Icy za nią tam i zamroziła Drzewo Życia Wioska jest w niebezpieczeństwie. Po zachęcie Helii Flora wyleczyła drzewo i zdobyła Charmix.

Sezon 3 Edytuj

Wioski nie widać w tym sezonie, ale jest wypomniana jak Trix mają konkurencyjne plany kradzieży czary dla Valtora; kto znajdzie Wioskę , dostaje Valtora dla siebie. Valtora, który patrzy na nich. Jednak, gdy Stormy próbuje przekonać jedeą z wróżek żeby jej powiedziała, gdzie wioska jest, dostaje czarem w oczy. W końcu, nie znaleziono wioski Trix zrezygnowały.

Tajemnica Zaginionego Królestwa Edytuj

Aldea Pixie 3D W filmie, była pierwszym przystankiem Winx w drodze do Obsidianu, ponieważ potrzebowały klucza z Drzewa Portali aby otworzyć bramę.

Sezon 4 Edytuj

Wioska sezon 4 W sezonie 4, wioska jest postrzegana tylko dwa raz w drugim odcinku oraz w 13.Winx uwolniły swoje wróżki od potwora w koszmarach Piff. Po powrocie do wioski, Winx kurczą się w celu poszukiwania wróżek z ich domach, ale tylko znalazły Piff. Niedługo po tym, pojawia się potwór i atakuje Winx, ale udaje im się zniszczyć go i uratować swoje wróżki.

Sezon 6 Edytuj

W sezonie 6, Wioska pojawiła się ponownie. Zarówno Wróżki i jej chochliki zaatakowani przez trolle, które zzostały ożywione przez Legendarium Seliny, tym Legendarium, jak ona pokazuje jej magię dla panni Griffin. Jak Griffin przyjrzał na wiosce, trolle, powodując ogromne zniszczenia i nędze, a nawet Winx nie są w stanie ich powstrzymać. Jak powiedziała Griffin, aby położyć kres histori, zarówno trolle i wróżki zniknęły, pozostawiając wioskę pustą.Wioska Pojawiła się razem z wróżkami w 24 odcinku kiedy Layla uwolniła wróżki z Legendarium. 6

Więcej z Fandomu

Losowa wiki