FANDOM

Wieli

Wielki smok

Wielki Smok jest twórcą Magicznego Wymiaru. Posiada moc Smoczego Płomienia i jest najpotężniejszą istotą, jaka kiedykolwiek istniała, wraz z Cieniem Feniksa (Lordem Darkarem). Wielki Smok jest antycznym stworzeniem i wszechmocnym stwórcą całego Wszechświata i źródłem wszelkiej magii; pomimo tego, że nie występuje w serialu za wyjątkiem krótkich przebłysków i wizji Bloom, ma ogromne znaczenie w całej serii Winx oraz w całym Magicznym Wymiarze. obrazek Wielki Smok stwarza Magiczny Wymiar Jest on kompletnym przeciwieństwem Cienia Feniksa - Lorda Darkara (którego moc w tłumaczeniu stacji 4Kids jest nazywana Płomieniem Cienia), który został stworzony razem ze Smokiem na początku czasu, a którego mocą jest pochłanianie energii podczas gdy Smok ją tworzy. Smok jest też naturalnym przeciwieństwem Wodnych Gwiazd, które jako jedyne maja moc ugaszenia jego płomienia. Zarówno Smok, jak i Gwiazdy tworzą energię, których natury są sobie przeciwne. Według Tecny, Smok jest symbolem Dobra walczącego ze Złem w mitologii Magix. Wielki Smok to gadopodobne stworzenie z długim zwijającym się ciałem. Ma tylko jedną parę kończyn na przedzie, ale w odcinkach specjalnych stacji Nickelodeon oraz w sezonie piątym widać go z parą kończyn zarówno przednich, jak i tylnych. Posiada wąsy nad nosem, krzaczaste brwi nad oczami, na dolnej szczęce wypustki przypominające kły, a po obu stronach głowy szerokie trójkątne płaty skóry. Jest w kolorze pomarańczowym, a otacza go złota aura, co daje mu wygląd przypominający płomień. Moc Wielkiego Smoka nazywa się Smoczym Płomieniem, który jest również źródłem mocy Bloom. Ta moc utworzyła całą magię i cały Magiczny Wymiar oraz wydaję się być nieskończona.

CiekawostkiEdytuj

Moc ta jest nie zbędna do zdobycia transformacji Bloomix.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki