FANDOM

Trix
Oij
bez przemiany
Informacje biograficzne
Wiek Przy pierwszym sezonie: 16 lat

Obecnie: 23 lata

Informacje fizyczne
Płeć kobiety
Informacje osobowe
Przynależność wiedźmy
Magiczne zdolności Icy- moc lodu

Darcy- moc ciemności Stormy- moc burzy

Informacje produkcyjne
Debiut Niespotykane zdarzenie
Trix -są to trzy wiedźmy, które kiedyś uczyły się w Chmurnej Wieży: Icy, Darcy oraz Stormy, trzy siostry.Główne czarne charaktery w Winx Club. W 7 sezonie pojawiają się w końcówce 22 odcinka, gdy zostają uwolnione z wymiaru Legendarium. Tak samo jak Winx posiadają swoich pupilów - 3 najsilniejsze magiczne zwierzęta żyjące we wszechświecie. Nie wiadomo jak je uzyskały. W każdym razie w ostatnim odcinku 7 sezonu stają się zmiennokształtne tak samo jak Kalshara.
Trix

Trix w Legendarium

Icy Edytuj

Więcej informacji/Osobny artykuł :Icy

Jej imię z angielskiego oznacza "lód". Jest wiedźmą władającą mocą lodu. Jej serce jest zimne jak lód. Icy jest przywódczynią Trix, jest samolubna, lubi rozkazywać i często się rządzi. W 5 sezonie zakochała się w Tritannusie.

Ma ona długie, biało-błękitne włosy związane w wysoką kitkę z wysoką, metalową gumką z diamentami.

Podczas swojej podstawowej transformacji ma na sobie granatowy strój z dużą literą I oraz pelerynę.

DarcyEdytuj

Osobny artykuł:Darcy

Jej imię pochodzi od słowa Dark - ciemność. To czarownica ciemności i hipnozy, bardzo zarozumiała i pewna siebie.
Darcy

Podstawowa transformacja Darcy

Lubi rywalizować z Icy i często się z nią kłóci. Darcy jest elegancka i wyrafinowana. Ma długie brązowe włosy.

Darcy w swojej transformacji ma fioletowy strój z dużą literą D na środku bluzki.

W sezonie pierwszym spotykała się z Riven'em, późniejszym chłopakiem Musy, dlatego czarodziejka ta bardzo jej nie lubi.

StormyEdytuj

Osobny artykuł:Stormy

Od angielskiego storm - "burza" - wiedźma burzy, piorunów i elektryczności. Jest trochę dziecinna, łatwo wpada w złość i często miota się pomiędzy.

Icy i Darcy. Stormy nie jest zbyt inteligentna i daje się przekupywać przyjaciółkom. Stormy w swojej transformacji ma buraczkowy strój z dużą literą S na środku bluzki.

Film
Stormy

Podstawowa transformacja Stormy

Icy

Podstawowa transformacja Icy

Winx Tajemnica Zaginionego Królestwa Edytuj

W pierwszym filmie widać Trix na końcu .

Winx Magiczna Przygoda Edytuj

Na początku filmu Trix prowadzą walkę z Winx ,potem na końcu filmu Icy uwalnia dobrą magię i Winx odzyskują swe moce, jednak ciała Trix przejmują Prastare Wiedźmy.

Winx Tajemnica Morskiej Głębiny Edytuj

Trix wracają do NIeskończonego Oceanu,by zasiąść na Cesarskim Tronie i nabrać mocy,ale czekała na nich niespodzianka. Politea,która została pokonana przez Stormy i Darcy została przez to uwolniona z ciała potwora. Trix musiały uwolnić Trittannusa i zdobyć Perłę Głębin i wykorzystują do tego Sky'ja... więcej wkrótce...

Inne przemiany TrixEdytuj

Gloomix - moc podarowana Trix przez Darkara,dosyć potężna by zdobyć kodeksy i pokonać wróżki,wiedźmy dostały je pod postacią naszyjnika (Icy) lub bransoletki (Darcy ,Stormy).

Diesenchantix - moc podobna do Enchantix'u tylko ,że jest dla wiedźm.Valtor podarował tą moc Trix.

Dark witch - moc, przez którą Trix są potężniejsze od Winx kiedy miały jeszcze 7

Dark sirenix - moc, którą ukradł od Daphne Tritannus i podarował Trix.

Zmiennokształtne - pochłaniając moc zwierzęcej magii są wstanie zmienić się w dowolne zwierze.

Sprzymierzenia TrixEdytuj

W 2 sezonie Trix sprzymierzają się z Darkarem .Kiedy Darkarowi znudzily się wiedźmy skończył z nimi współpracę i zacząl współpracę z Dark Bloom.

W 3 sezonie Trix sprzymierzają sie z Valtorem ,poznaja go w wymiarze Omega ,Trix poczuły coś do niego jednak to nie było poważne uczucie.

W 5 sezonie Trix sprzymierzają się z Tritannusem, a Icy zakochała się w nim,a siostry przechodziły kryzys.Tritannus jednak chciał zabić Icy, jednak razem z siostrami uciekła.

W 3 filmie Trix sprzymierzają się z Politeą ,ale również wyciągają z wymiaru zapomnienia Tritannusa.

W 6 sezonie Trix sprzymierzają się  z Seliną i podbijają magiczne szkoły.Jednak ta pracuje po tajemnie z Acheronem .