Fandom

Klub Winx Wiki

Tressa

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Księżniczka Tressa
Tressa - Episode 501.jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie Andros
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Pomarańczowe
Kolor włosów Czerwone
Informacje osobowe
Przynależność Andros
Rodzina Ligea (matka)

Neptun (ojciec)
Nereus (brat)
Tritannus (brat)
Layla (kuzynka)
Luna (ciotka)
Teredor (wuj)

Informacje produkcyjne
Debiut Wybór Layli
Tressa- kuzynka Layli. Ma braci Tritannusa i Nereusa. Jej matka to królowa Ligea, a ojciec król Neptun. Rodzice Tressy władają całą wodą na Andros.

Wygląd Edytuj

Normalny Edytuj

Ma rude włosy, które są związane w koński ogon oraz oczy, które są koloru piwnego. Posiada ciemną karnację. Jest syreną posiadającą ogon w kolorze niebiesko-fioletowym. Posiada do niego także top w kolorze niebieskim. Ma naszyjnik z kłem oraz wiele ozdób założonych na rękach. Jej skrzydła są duże, mają fioletowe kontury i mają czerwone, pomarańczowe i niebieskie kolory.

Mutant Edytuj

Jako mutant wygląda prawie identycznie jak Tritannus oraz reszta mutantów. Jej budowa ciała jest chudsza, ma ciemniejszy odcień skóry oraz wiele zmarszczek pod oczami. Ma też przezroczyste skrzydła pod ramionami.

Charakter Edytuj

Na początku Tessa sprawia wrażenie strachliwej nawet sama się do tego przyznaje. Jednak później okazuje się być bardzo zdeterminowaną i odważną dziewczyną. Pokazuje to ratując swoją matkę i przyjaciół z niebezpieczeństwa. W sezonie 5 wydaje się być już bardziej odważna i broni swojego królestwa. Jest biegła w szermierce.

 SezonyEdytuj

Sezon 3 Edytuj

Poznajemy ją w 3 sezonie. Informuje Winx,że jej matka została uwięziona przez Krakena. Udaje im się ratować królową i wszystko dobrze się kończy.

Sezon 5 Edytuj

W sezonie 5, Tressa została pokazana gdy mówiła do Layli na czacie wideo, pokazując Winx ceremonię koronacyjną. Gdy Tritannus atakuje Nereusa telefon upada i , pozostawiając Winx nie wiedzą co się dzieje. Na Androsie, okazuje się, że Tritannus zakłócił ceremonię; Tressa jako jedna jest gotowa do działania, chciała walczyć zamaskować mężczyznę (Tritannusa), ale jej matka powiedziała jej królowa Ligea ,żeby chroniła brata. Jakiś czas później, wraz z królem Neptunem są włączeni do zmutowanych potworów. Później w odcinku Zaćmienie, ona i Nereusa są przywróceni do ich pierwotnych formach przez Laylę z wykorzystaniem miecza króla Neptuna.Pojawiała się też na naradach królewskich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki