FANDOM

Znajdziesz tu wszystkie transformacje Layli.

Transformacje Edytuj

Transformacja Edytuj

Layla Transformacja PL00:24

Layla Transformacja PL

Podczas transformacji Winx Layla ma na sobie zielony, połyskujący strój złożony z krótkiej spódniczki, pod którą znajdują się ciemnozielone spodenki, topu na jedno ramię oraz wysokich do połowy łydki butów. W tej postaci ma na sobie również srebrne obręcze (ręka oraz szyja). Styl jej uczesania nie ulega zmianie.

Charmix Edytuj

Winx Club Aisha Charmix Transformation! HD!00:17

Winx Club Aisha Charmix Transformation! HD!

W tej transformacji do standardowej przemiany Winx dochodzą dodatki. W przypadku Layly jest to różowa buteleczka z falbanami przy pasie oraz srebrna broszka z różowym kamieniem na piersi.

Enchantix Edytuj

Jest to pierwsza transformacja, która całkowicie różni się od oryginalnej. Layla ma na sobie wielobarwny top oraz spódniczkę mini. Na rękach znajdują się połyskujące, żółtawe rękawiczki do połowy ramienia. Jej nogi oplata długa do połowy łydki linka tworząca buty. Zmienił się rozmiar i kolor skrzydeł - są teraz odrobinę większe, zielono-różowe, z ozdobnymi perłami. Również styl uczesania uległ zmianie - włosy są spięte w dwie kitki na czubku głowy, mają jaśniejsze pasemka, na czole pojawia się niebieska opaska/tiara. Na szyi znajduje się naszyjnik z zielonym kamieniem. Magiczny pyłek znajduje się w jajowatej, zielono-niebieskiej buteleczce ozdobionej perłami (odniesienie do związku z morzem/oceanem).
Winx Club Aisha Enchantix Transformation! Nick's Dub! HD!00:35

Winx Club Aisha Enchantix Transformation! Nick's Dub! HD!

Believix Edytuj

Winx Club Aisha Believix00:27

Winx Club Aisha Believix

Ubranie ponownie różni się całkowicie od poprzedniej transformacji. Ma na sobie turkusowy, krótki top i spodnie długie do kolan, ozdobione falbankami. Na jednej ręce ma połyskującą rękawiczkę, na drugiej przewiązany kawałek materiału. Powróciły zwykłe buty na obcasie w kolorze różowo-niebieskim. Na szyi ma niebieski naszyjnik. Jej fryzura wygląda podobnie jak w pierwszych transformacjach i wyglądzie codziennym, jednak przytrzymywana jest przez niebieską opaskę. Skrzydła są innego kształtu, różowo-niebieskie, z licznymi zwisającymi kryształkami.

Sophix Edytuj

Ta transformacja jest bardzo podobna do poprzedniej. Zmianie uległ dół stroju - jest to ponownie spódniczka mini, jednak kolor turkusowy pozostał. Również buty są inne - wiązane, wysokie aż do kolan, na których znajdują się falbany. Bluzka jest niemal taka sama, różniąca się jedynie odrobinę krojem. Na rękach są rękawki - turkusowy i różowy. Skrzydła mają ten sam kształt i kolor, zniknęły jednak ozdobne kamyczki. Fryzura nie uległa zmianie.

Lovix Edytuj

Strój podobny do Beilevix lecz jakby zimowo-letni ,ponieważ choć pozostał dość skąpy to jest ozdobiony białym futerkiem i pomponami, jest też teraz w bardziej zimnych kolorach. Buty przypominają raczej kozaki ale ich wygląd zbytnio się nie zmienił. Skrzydła są bardzo podobne ale pozbawione większości błyskotek. Na rękach nosi teraz błękitne rękawiczki trochę zakrywające dłonie.

Harmonix Edytuj

Winx Club Aisha Harmonix Full Transformation! HD!00:30

Winx Club Aisha Harmonix Full Transformation! HD!

Strój Harmonix Layli przypomina ubrania syren- ogon zastępuje długa tylna cześć stroju. Oprócz tego posiadaczki Harmonixu mają różne ozdoby z motywem wodnym. Layla ma blado zielony strój a jej fryzura to niski kucyk. Jej skrzydła mogą kojarzyć się z łuskami syren. Wokół jej nóg obwinięte są wstążki o kolorze jej stroju.

Sirenix Edytuj

Winx Club Aisha Sirenix! Full Transformation! HD!00:42

Winx Club Aisha Sirenix! Full Transformation! HD!

Wygląd Layli bardzo się zmienił, jej włosy są teraz uczesane w wysoki kucyk przewiązany niebieską wstążką, ma też pasemka tego koloru. Jej strój też bardzo różni się od poprzednich, ma błękitną bluzkę bez rękawów i fioletowe spodnie w niebieskie i żółte pręgi, buty łączą się ze spodniami i mają ten sam wzór. Jej skrzydła są teraz zupełnie inne, wyglądają jak zrobione z pasków skrzydła motyla. Na prawej ręce ma sznurek układający się na kształt rękawiczki.
Winx Club Aisha Bloomix Transformation! HD!00:26

Winx Club Aisha Bloomix Transformation! HD!

Bloomix Edytuj

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki