FANDOM

TirIsland.jpg
Tir Nan Og
- jest miejscem, które pierwszy raz pojawiło się w sezonie 4 i sezonie 6.  

mała wyspa u wybrzeży Irlandii nie zaznaczone na żadnej mapie,jest domem Ziemskich Czarodziejek.Kluczem do otwarcia wrót jest Biały Krąg.

Sezon 4: Czarownicy próbowali atakować Bloom w Alfei, wierząc, że była to ostatni czarodziejka na Ziemi jak dorastała w Gardenia, podczas gdy ona była w rzeczywistości księżniczką Domino. Pani Faragonda następnie wysłał Winx na Ziemię z misją przywrócenia magii na Ziemi i znalezienia ostatnią czarodziejkę Ziemi.Po zdobyciu mocy Believix, ludzie zaczęli wierzyć w magię osłabiając Czarowników.

Wyspa po raz pierwszy pojawiła się na wizji, gdy Winx używały skrzydła Tracix w "Wirtualnym Świecie". Winx postanowiły znaleźć "Zaczarowana Wyspa", kiedy udało się uwolnić Czarodziejki okazało się , że nie są takie jak ze snów Roxy.

Gdy Morgana umieściła czarny krąg na palcu podczas uroczystości, jako znak kapitulacji utworzył się duży wicher który wciągał czarodziejki ziemi.Nabu postanowił ocalić wszystkich. Niestety, ciemna magia uśmierciła Nabu. (Morgana powiedziała, że ​​zajmie się nim, dopóki nie obudzi się).

Wróżki z Tir Nan Og spiskują przeciwko Morgany , zaślepieni zemstą, uwięziły Morganę w magicznym lustrze i ogłosił Nebulę nową czarodziejką Ziemi .Nebula i Layla, która dołączyła do niej z żalu za Nabu,Specjaliści musieli walczyć z wojowniczkami, które dołączyły do Nebuli.Wreszcie znaleźli Morganę w lustrze. Po tym Morgana ujawnia, że Roxy był jedyną, która może uwolnić ją, ponieważ była jej córką, Morgana, Roxy i Winx poszły do Wymiaru Omega i udało się przekonać wszystkie wróżki do rezygnacji z zemsty, z wyjątkiem Nebuli i Layli. Po tem Nebula i Layla połączyły siły z Winx i Roxy i ostatecznie pokonały Czarowników.Morgana oddała tron Nebuli ponieważ Roxy jest jeszcze młoda.Morgana wróciła do domu do Gardenii.

Sezon 6 W Mityx, Zamek Morgany został przerobiony na Szkołę Tir Nan Og.Nebula pokazuje 7 różdżek Mythixu . Według niej, siedem wróżek z Legendarium przeszły do realnego świata z wielu światów, w tym z Ziemi. Nebula również wspomina, że różdżki są niemożliwe do przechowywania aż czarodziejki udowodnią, że są ich godne.Layla uważa, że sprawdziły się już wielokrotnie we wszystkich walkach z potworami. Nagle, zamek jest atakowany przez Trix i niektórych rekrutów czarownic. Winx przemieniły się i Eldora przekształciła również się i przyłączyła się do walki. Podczas walki, dwie wiedźmy weszły do zamku. Bloom szybko leci za nimi i powstrzymuje je dotarcia do różdżek Mityxu.Selina ogląda to wszystko przez magiczną kulę. Acheron jest zły, że Trix nie podzieliły się swoją mocą z Selina, aby go uwolnić. Selina ma inny plan chce zabrać Bloom smoczy Ze względu na nowe amulety przez trix, były gospodarstwa własnej przeciwko Winx, Eldora i Nebula. Wewnątrz zamku, Bloom zostaje napadnięta przez Selinę, która atakuje ja wężem. Bloom próbuje rozmawiać z Seliną i przekonać ją , że Acheron jest zbyt niebezpieczny, aby uwolnić go. Eldora Selina odpowiada, że ​​dla niej jest martwa i że Acheron jest jej jedynym prawdziwym przyjacielem. Bloom używa całej mocy i w końcu pokonuję Selinę.

Tym czasem Trix walczą z innymi przed zamkiem.Niestety Winx,Nebula i Eldora Przegrywają , ale Bloom przychodzi im z pomocą.Icy ściga Bloom swoim potężnym zaklęciem aż do sali gdzie znajdują się różdżki Mityxu.Bloom w końcu wie dla czego Trix są takie potężne atakuje naszyjnik Icy który następnie pęka tak samo jak Darcy oraz Stormy.W końcu Trix oraz wiedźmy się wycofują.Nebula dziękuję Winx oraz Eldorze w uratowaniu jej zamku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki