FANDOM

Strażniczka Sirenix'u Layli
Closer body
Informacje biograficzne
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Fiołkowe
Kolor włosów Turkusowe
Informacje osobowe
Magiczne zdolności Spełnia życzenia Layli
Informacje produkcyjne
Debiut Sirenix
Głosu użyczył(a) Nie wiadomo

Layla jej Strażniczka Sirenix jest jedną ze strażniczek Sirenix w sezonie 5 i 6.

Osobowość Edytuj

Layla jej opiekunka to najbardziej nieformalna strażniczka sirenix wśród sześciu. W, gdy Winx starają się znaleźć Oko Inspiracji,Layla pyta się jej strażniczki. Jej Strażniczka Sirenix powiedziała w końcu jej zagadkę. Podobnie jak jej koleżanki strażniczki Sirenix, ona jest na tyle mądrą, aby wiedzieć,jakie życzenie chce życzyć sobie Layla mianowicie uratować Nereusa.

Sezony Edytuj

Sezon 5 Edytuj

Aisha jest Strażniczka Sirenix pierwszy pojawiła się w odcinku Sirenix kiedy i inne Strażniczki użyli swojej mocy, aby otworzyć wrota Sirenix. W odcinku Odległe Odbicia Layla wezwała jej strażniczkę aby ją zapytać, gdzie możemy znaleźć Oko Inspiracji. Później, w bitwie o Nieskończony Ocean, layla wzywa ją aby przywrócić Nereusa do życia.

Sezon 6 Edytuj

Jej Strażniczka pojawiła się z innymi opiekunami w natchnieniu Sirenix. Strażniczką zadano jak Daphne może odzyskać swoje moce Sirenix.wtedy powiedziały, że istnieje tylko jeden sposób, w jaki można przywrócić moce Daphne:Natchnienie Sirenixu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki