Fandom

Klub Winx Wiki

Stormy

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Stormy
TQuQmXfQszI.jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie Whisperia 4 kids
Wiek 16 lat (1 sezon)
Informacje fizyczne
Płeć kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów szare
Informacje osobowe
Przynależność Magix,Chmurna wieża
Magiczne zdolności Manipulacja burzy

Ataki związane z burzą Huragany

Informacje produkcyjne
Debiut Witamy w Magix

Niespotykane zdarzenie tylko głos

Głosu użyczył(a) Cynthia Kaszyńska (Sezon 1-3) Zig Zap Beata Jankowska-Tzimas (odc.specjalne Sezon 3-6) Nickelodeon
Stormy jest czarownicą, który została opisana jako "Królowa burzy" . Jest najmłodszą z Trix i najsłabszą z nich,często ,gdy brakuje jej mocy nadrabia będąc agresywną.Stormy jest bardzo pewna siebie,twierdzi ,że jest najpotężniejsza.

OsobowośćEdytuj

Stormyartykul1.jpg

Stormy teleportująca się na Linpheę -rodzinną planetę Flory

Osobowość Stormy pasuje do jej włosów,imienia i sposobu bycia.

Bardzo szybko się złości. Jest w tym mistrzem,jeśli chodzi o Trix.Twierdzi,że jest najpotężniejszą wiedźmą,ale wtedy bardzo często jest gnębiona przez siostry,

SerieEdytuj

Sezon 1 Edytuj

W pierwszym sezonie, pokazano, że Stormy jest bardzo nerwowa.Planuje również dużo realizacji np.aby pozbyć się trolla.Walczy wraz z siostrami,aby zniszczyć wymiar Magix.

Sezon 2 Edytuj

Stormy  rywalizuje z Musą . Ta wojna zaczyna się w  2 sezonie, kiedy Musa wygrała ze Stormy w Alfei . Musa użyła zaklęcie Rain Dance ,aby obezwładnić atak .Stormy przysięga zemstę

Na koncercie Musy w Czerwonej Fontannie , ona skierowała atak na ojca Musy w celu uzyskania rewanżu. Stormy mówi, że jej ataki zaszkodzą wszystkim na stadionie. Musa  śpiewa miłosną piosenkę razem z tłumem i wykorzystuje moc piosenki po raz kolejny,aby pokonać Stormy. Po tym wydarzeniu, nie ma już ostrych walk ze Stormy.

Sezon 3 Edytuj

Trix jako małe dziewczynki.jpg

Trix jako małe dziewczynki

Stormy, wraz z Icy i Darcy są uwięzione w wymiarze o nazwie Omega . Icy uwalnia Stormy i Darcy i wkrótce znajduja Valtora podczas ucieczki od wężów strażników Omegi. Valtor jest wolny i przyłącza się do Trix. Przez pewien czas zatrzymują się na Andros i przejmują tą planetę ,a Valtor postanawia zostać najpotężniejszym czarownikiem.

Po pewnym czasie Valtorowi nudzi się na Andros,a Stormy proponuje,aby się przenieśli pod Chmurną Wieżę.Jednak Icy i Darcy nie wyrażają zgody. Ostatecznie przenoszą się do Chmurnej wieży. Stormy zakochuje się w Valtorze i kłóci się o niego z siostrami.Valtor daje Stormy moc elektrycznosci ,która pomoże jej w walce z Winx na Linphei.Stormy wpada do wody ,która miała uzdrowić Faragondę i traci swe moce. Valtor rzucił na Stormy zaklecie Oppositius(zaklęcie przeciwieństw) i Stormy staje się dobroduszna i pomocna. Ona nawet pomaga Winx, włamać się do Chmurnej Wieży i zemścić się za to co się stało z Tecną na Andros. Stormy szybko odzyskuje świadomość, ale zanim udało jej się zaatakować Winx,Griffin wysyła ją, Icy i Darcy do aresztu.. Stormy wkrótce zostaje wysłana do Pyros,aby zniszczyć Bloom wraz z Icy i Darcy, ale Bloom złości się na Valtora i zdobywa Enchantix.

Valtor i Trix rezygnują z Chmura Wieży i przenieśli się do pobliskiego lasu, gdzie Valtor tworzy tajną jaskinie wewnątrz drzewa. Stormy pomaga Valtor i innym, aby uzyskać Pudełko nieskończoności z muzeum Magix .

Stormy wraz z Icy i darcy walczą o uczucia do Valtora i wpadają na pomysł, że która odnajdzie jako pierwsza Wioskę Wróżek to dostanie Valtora dla siebie. Stormy dostaje pyłkiem od Pixie w oczy( Icy wykorzystuje lód,aby leczyć oczy).  Ich konkurencja kończy się marnie Pixies ,zwierzątka i Kiko upokarza je.  Pojawia się Valtor i bierze je z powrotem do kryjówki, gdzie je upokarza jeszcze więcej o ich porażce w rękach Pixies.  Następnie wysyła Trix do Złotego Królestwa,aby po raz kolejny zniszczyć Bloom.

Trix po przemianie Valtora.jpg

Trix Diesenchantix

Później Trix dostają Diesenchantix od Valtora.  Trix zaczynają wyśmiewać Valtora, który traci nerwy i zamienia go w jego potworną postać .Stormy i jej siostry ostatecznie zostają wysłane do więzienia.

Sezon 5 Edytuj

Stormyartykul2.jpg

Stormy w jej Mrocznym Sirenixie

Trix jako małe dziewczynki.jpg

Trix jako małe dziewczynki

W sezonie 5, Stormy i inne Trix widoczne są w więzieniu Andros gdzie spotykają Tritannusa . Po zamienie się w potwora, absorbując zanieczyszczenia eksplozji na platformie wiertniczej na Ziemi , które rozprzestrzeniają się za pośrednictwem  bramy do oceanu Andros Trix wraz z Tritannusem uciekają z więzienia.Trix wraz ze Stormy rywalizują o Lilo jednak zostają pokonane przez Winx.

Stormy, Icy i Darcy mieszkaja w bagnie niedaleko Chmurnej wieży, a Tritannus szuka Selkies we wzystkich oceanach. Stormy pomaga siostrą w planach. Pomaga Tritannusowi zdobyć informację o sirenix. Po tym, Trix zmieniają kryjówkę ,tylko że na Andros. Stormy torturuje Daphne wraz z siostrami, ale to nie ma sensu. Starają się porwać Bloom, ale nie plan nie wypala. Gdy Dominoobchodzi roczną ceremonie odrodzenia Domino,  Icy planuje atak na Domino. Szantażują Daphne,że gdy nie udzieli informacji o Sirenix rodzicom stanie się krzywda. Tritannus niszczy źródło Sirenix.Trix umieszczają Daphne w specjalnym miejscu .Tritannus pochłania moce Daphne i daje je Trix ,które potem wraz z nim wchodzą do Nieskończonego Oceanu.W dalszych akcjach serialu Stormy i Darcy oddalają się od Icy,jednak pomagają siostrze ,gdy Tritannus chce ją zniszczyć.

Sezon 6 Edytuj

Edytuj

Trix.png

Trix w Legendarium

W tym sezonie Trix poznają Selinę,z która podbijają planety.W 21 odcinku Stormy przemienia

się w żone Frankesteina i walczy z Winx w Legendarium.

180px-The trix season 6 by wizplace-d6k7hfx.jpg

Trix w sezonie 6

Moce i umiejętnościEdytuj

Stormy tworzy i kontroluje burze. Ona może stworzyć silne podmuchy wiatru. Ona czerpie swoje moce z burzy i wiatru.W 3 sezonie może również kontrolować elektryczność.

Trix jako małe dziewczynki.jpg

CiekawostkiEdytuj

  • Stormy jest czarownicą, która ma loki.
  • Tylko raz wyprostowała włosy było ukryć się jako inna dziewczyna w odcinku 15 sezonu 2.
  • Jej skrajnym przeciwieństwem jest najprawdopodobniej Tecna albo Flora. Flora kontroluje ziemią ,a moce Stormy opierają się na niebie, a Tecna jest wróżką technologii (kontrolowanie energii elektrycznej), natomiast Stormy kontroluje burze (wyładowanie atmosferyczne).
  • Stormy przebrała się za wróżkę trzy razy.Po raz pierwszy w swojej pierwszej bajki przebraniu w odcinku .Po raz drugi w Show musi wiecznie Trwać.Za trzecim razem w Zaginionej Bibliotece do Świątyni Zielonego Smoka.
  • Nawet z prostymi włosami, włosy Stormy są nadal bardzo krótkie w porównaniu do Icy  i Darcy.
  • W wersji angielskiej RAI, Stormy ma ten sam głos  aktorki Musy.
  • Whisperia jest planetą  Trix w wersji 4Kids.
  • Tecna ,Nebula i Stormy mają ten sam atak o nazwie burzy.
    Stormyartykul3.jpg

    Proste włosy Stormy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki