Wikia

Klub Winx Wiki

Stella

Dyskusja0
261stron na
tej wiki
X.png Ta strona nie osiągnęła jeszcze granic swoich możliwości. Jeśli możesz, rozbuduj ją.
Księżniczka Stella
300px-Stella 1
Informacje biograficzne
Pochodzenie Solaria
Wiek 17 (debiut)
22(obecny)
Urodziny 18 sierpnia lub 10 sierpnia
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Złoto-brązowe
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Przynależność Alfea, Klub Winx
Magiczne zdolności Moc Słońca i Księżyca,Światła (fotokineza)
Informacje produkcyjne
Debiut Niespotykane zdarzenie
Głosu użyczył(a) Krystyna Kozanecka (odc.specjalne Sezon 1-5) Sezon 6 Zuzanna Galia

Księżniczka Stella (z wł. gwiazda) to fikcyjna postać serialu animowanego Klub Winx. Jest księżniczką Solarii, jest wróżką świecącego słońca. Urodziła się 18 sierpnia, jej magiczny znak to Syrena :)

Osobowość i PochodzenieEdytuj

Stella jest 17-letnią Blondynką ,która jest wróżką słońca i księżyca. Choć zwykle jest dumna i dokuczliwa, Stella dba także o swoich przyjaciół.Ona  trzyma się ze swoimi przyjaciółmi i robi wszystko, by zapewnić im bezpieczeństwo.U Stelli nie zawsze widać uśmiech na twarzy, ale podnosi przyjaciół na duchu żartami, gdy są w depresji. Zasadniczo, Stella ma pogodną i optymistyczną osobowość. Poza tym, Stella ma całkowicie obsesję na punkcie mody; Stella często udziela porad mody ludziom w Alfei , ale jej rady nie są często traktowane dobrze. Często flirtuje z Brandonem i czasami każe mu wykonywać polecenia.Stella używa bardzo często intuicji,która czasami ją zawodzi. Została wysłana do Alfei,gdzyż chciała być znaną ,najsilniejszą wróżką w Magicznym Wymiarze ,ale większą wartościa w życiu są dla niej przyjaciele.Stella nie zgadza się z wszystkim z przyjaciółmi ,ale jest bardzo pomocną i chroni  swoje przyjaciółki przed niebezpieczeństwem. Ona uczy się akceptować, że miłość i przyjaźń są o wiele ważniejsze niż  moda i zakupy. Czasami ukrywa swoją prawdziwą osobowość z powodu jej wychowania. W ciągu minionych lat można potwierdzić,że  Stella zmądrzała i nauczyła się ,że miłość i przyjażń są najważniejszą rzeczą w życiu.

Serie Edytuj

Sezon 1 
  • Stella transformacja
  • Ubranie Stelli (sezon 1)
  • Stella Enchantix
  • Stella (Tajemnica Zaginionego Królestwa)
  • Stella Belevix
  • Stella (Magiczna Przygoda)
  • Stella Lovix
  • Stella Sophix
  • Stella Harmonix(na zdjęciu ze swoją Selkią)
  • Stella Sirenix 3D
  • Stella Charmix
  • Stella sezon 6
  • Stella Bloomix
  • Stella Mythix

Stellę podczas walki z Knutem na Ziemii ratuje dziewczyna o imieniu Bloom,która jak okazuje się jest strażniczką potężnej mocy .Dziewczyny sz ybko zaprzyjaźniają się i rozpoczynają naukę w magicznej szkole Alfea.Przy okazji wychodzi tajemnica Stelli .Okazuje się,że nie przeszła do drugiej klasy.Póżniej Stella poznaje Florę,Musa i Tecnę z którymi zakłada(wraz z Bloom)Klub Winx.Dziewczyną zdarza się nie raz pokłócić ,ale wkrótce rozumieją swoje błędy i godzą się.Stella wraz Bloom uratowały Griffin i jej uczennice.Trix ,które nienawidzą wróżek podbijają Magix(dzięki smoczemu płomieniu ,który nosiła Bloom) ,jednak wróżki z Klubu Winx ratują świat magii.

Sezon 2 

Stella rywalizuje z księżniczką Amentią o Brandona ,która zakochuje się w nim.Walczy wraz z Winx przeciwko Darkarowi.Jej bliżniaczą wróżką zostaje Amore-wróżka miłości ,która pomaga Stelli roździelic Brandona i Amentię po przez zakochanego w niej chłopaka.

Sezon 3

Stella dowiaduje się ,że na jej cześć zostaje zorganizowany bal .Słysząc tą wiadomość myśli ,że rodzice  chcą uroczyście się pogodzić.Słysząc tą wiadomość Stella idzie na  zakupy wraz z Winx.Po drodze zachaczają na pizzę ,którą  po długim oczekiwaniu zabiera im wścibska czarodziejka z Bety Chimera.Dziewczyny kłócą się a na ich rzeczy spada pizza.Dzięki specjalnym zaklęciu dziewczyny usuwają plamę.Winx wychodzą i udają się na planowane zakupy.Wróżki rozdzielają się.Stelli spodobała się jedna sukienka i natychmiast biegła do wyznaczonego sklepu.Tą samą sukienkę chciała mieć Chimera i dziewczyny ścigały się o rzecz.Chimera zdaje sobie sprawę,że już nie zdąży uratować sukienki i atakuje promieniami energii całe miasto.Jeden z ataków trafia w koszyk z szczeniakami i Winx transformują się.Dziewczyny uratowały psy,jednak Stella nie zdobyła wymarzonej sukienki.Podczas balu Stelle czeka smutna niespodzianka matka Chimery hrabina Cassandra wychodzi za mąż za ojca Stelli,a to wszystko dzięki zaklęciu ,które rzuciła Chimera z Cassandrą na Radiusa.Moc tę dał kobietą Valtor za energie słońca solarii.Chimera rzuca urok na piękną Stelle ,która staje się potworem ,a ojciec każe wezwać straż i zabić potwora.Zrozpaczona Stella ucieka z zamku wraz z Winx.Potem szuka zwierciadła prawdy ,żeby być taką jak kiedyś .Podczas poszukiwań Stella nauczyła się,że nie jest najważniejszy wygląd.Potem bohaterka w odcinku pt.Serce i Mieczratuje ojca przed smokami i zdobywa Enchatix jednak szybko ucieka od ojca,a on wie że to jest jego córka.Stella zdobyła wodną gwiazdę i zaryzykowała tym wartościowym przedmiotem swój wygląd.Dziewczynie udaje się uratować ojca i uwięzić Chimerę i Cassandrę.Potem wygrywa walkę przeciwko Valtorowi.

Sezon 4

Stella wraz z Winx prowadzi sklep ze zwierzakami i poszukuje ostatniej czarodziejki ziemii.Udaje im się wypełnić tą misję poszukiwania i zdobyć moc Belevix.Jednak dziewczyna o imieniu Mitzi zakochuje się w Brandonie i całuje chłopaka.Co bardzo rani Stellę.Pod koniec sezon dziewczyny zakładają zespół i pokonują Czarodzieji z Czarnego Kręgu raz na zawsze .A Stella i Brandon godzą się.

Sezon 5

Do wody wpada ropa naftowa Stella pomaga w walce z zanieczyszczeniami.Udaje się jej zdobyć potężną moc mórz i oceanów Sienix .W odcinku 16 Stella ratuje ojca przed śmiercią po uszkodzeniu filaru światła i ratuje cały magiczny wymiar.w 23 odcinku życzy sobie by rodzice pogodzili się.

Sezon 6

Stella wraz z Winx pomaga Daphne uwierzyć w siebie.W 2 odcinku Stella otwiera butik Stella Countre i daje nowe ubrania winx.W 5 odcinku wraz z Laylą dziewczyna zobywa Bloomix.Pomaga w walkach przeciwko istotom z legendarium.Ratuje dziewczyny w 12 odcinku przed Dzieciom Nocy.W 14 odcinku zdobywa moc Mythix.W odcinku 20 musi się zmierzyć z minotaurem w labiryncie.

Tajemnica zaginionego królestwa

W filmie, Stella wraz z innymi pomógł Bloom w poszukiwaniu swoich rodziców. Gdy Winx
250px-StellaSLK
i Specjaliści znalezli Księgę Losu w tajnej bibliotece w Domino Stella była bardzo ciekawa zdjęć Bloom jako dziecko.Kiedy wchodzi do Opsydianu zaczyna zanikać.

Magiczna przygoda

200px-StellaMA2

W filmie, nazwisko Stelli objawia się , gdy Icy atakuje ją i Winx (bez Bloom) stawiają czoła Trix w Alfei. Przyjeżdza wraz przyjaciółkami ,która rozpacza po zerwaniu ze Sky'em.

Po raz kolejny musi stoczyć bitwę z wiedźmami.

TransformacjeEdytuj

Pierwsza seriaEdytuj

185px-Stella Magia

Od początku posiada zwykłą transformacje, a jej strój jest dwuczęściowy i koloru pomarańczowego. Jej stórj skałada się z: pomarańczowej bluzki na jedno ramię, krótkich, pomarańczowych spodenek, wysokich pomarańczowych kozaków i dwóch niebieskich bransoletek. Włosy ma związane w dwie kitki, dwiema pomarańczowymi gumkami. Na włosach ma niebieską opaskę. Jej skrzydła są potrójne i jasnoniebieskie. Do walki używa berła, ktore zazwyczaj nosi na palcu jako pierścień.

Stelluś

Stella Charmix

Zdobyła go, gdy odważyła się przyznać do błędu i przeprosić Laylę. Jest to srebrna broszka z dwoma żółtymi klejnotami. Po przemianie otrzumuje pomarańczowo-niebieską torebeczkę, obwiązana wokół bioder.

Stella zdobywa Enchantix jako druga, ratując swojego ojca przed śmiercią.Strój po przemianie jest

K,NjQ0MjE5MTksNDU3NTMxOTg=,f,Stella-enchantix-2 919034-M

Stella Enschantix

pomarańczowo-różowy.Ma na sobie krótką pomarańczową bluzkę odsłaniającą brzuch z błękitnym cienkim paskami skrzyżowanym paskami i na nim, krótką spódniczkę- bomkę w kolorach pomarańczowo-różowym na rękach ma różowe błyszczące rękawiczki, na nogach poskręcane z niebieskich paseczków paseczków ozdoby-buty.Włosy ma do kolan, spięte w dwie kitki. Na głowie ma niewielką, niebieską koronę. Magiczny pył Stelli znajduje się w małej, pomarańczowej butelczce w kształcie gwiazdy.

=

Stella bili

Stella Belivix

Stroj po przemianie jest pomarańczowo- różowy.Bluzka jest rózówa, na ramiączkach a, na nią narzucona jest pomrańczowa bluzeczka z krótkim rękawkiem,spódniczka jest pomarańczowa z różowym falbankami ,Krótkie rękawiczki bez palców, pomarańczowe podkolanówki oraz buty na obcasie dopełniające całość.Włosy sięgają jej do kolan. Skrzydła mają wzorek w gwiazdy.

Stella w harmonixie ma włosy spięte w wysoki kucyk, różową gumką z rozgwiazdą. Jej skrzydla są

Winx club stella harmonix by myartsforever-d5hnwb8

Harmonix

pomarańczowo-różowo- fioletowo-niebieskie. Na samej górze sukienki ma białe futerko. Niżej sukienka jest pomaranczowa i błyszcząca. Jeszcze niżej spódniczka jest bardzo blado pomarańczowa. Jest przedłużana z tyłu. Nogi owinięte są pomarańczowymi i różowymi wstążkami. Szpilki są fioletowo rożowe.

Stella sirenix 2d

Stella w  sirenixie ma włosy spięte w wysoki kucyk. Są na nich blado różowe pasemka. Skrzydła są pomarańczowo-niebiesko-fioletowe. Strój jest na górze ciemny. Niżej jest blada spódniczka. Nogi są owinięte fioletowymi jedwabnymi wstążkami. Buty są pomarańczowe bez obcasów.

Believeinwinx stella bloomix thumb

Stella Bloomix

Jej fryzura jest podobna do Harmonixu, ale już z mniejszym prawostronnym kucykiem. Nosi pomarańczowy diadem z niebieskim diamentem ,w którym znajduje się niebieski klejnot. Nosi pomarańczową sukienkę z czerwonymi rajstopami.Jej skrzydła przypominają Enchantix.

185px-Stella Mythix

Stella Mythix

Magiczne zdolnościEdytuj

Lista czarów Stelli /wkrótce..

Ataki Stelli pochodzą z mocy słońca i księżyca,być może i gwiazd, ale praktycznie wszystkie jej ataki są oparte na słońcu. Stella pochodzi z Solarii i można wytłumaczyć ,że łączy swoje ataki ze Słońcem. Stella może rzucać wybuchy energii światła słonecznego i może  tworzyć kule ciepła słonecznego. Ona wykorzystała także ataki o nazwie Słoneczny Wybuch, który spala wszystko. Ona może skoncentrować swoją energię, aby oświetlić ciemne miejsca. Stella może tworzyć smugi energii słonecznej i jest w stanie stworzyć wybuchy promieni słonecznych. Ona może kształtować światło słoneczne w bariery i tarcze, co jest niezwykle przydatne. Potrafi wyczarować światło w dowolnym miejscu, bez względu na to, jak jest ciemno.Jednak nie wytrzymuje długo pod ziemią.Stwierdza się, że Stella jest również zjednoczona z Księżycem, ale tylko dwa ataki pojawiły się reprezentujące świaatło księżyca to: Księżycowa Tarcza Enchantixu oraz Lunar Magnesim. Stella ma również Pierścień Solarii , który łatwo przekształca się w magiczne berło, gdy jest potrzebne. Pierścień ten pozwala jej skupić się na jej energii lub teleportować ludzi.

W swojej roli jako Czarodziejka Słońca, Księżyca i gwiazd, Stella dzierży najwyższą zdolność manipulowania światłem, Dzika moc słońca, mistyczna moc Księżyca i energię astralna gwiazd. Jej moce są wyrazem wewnętrznej wizji, intuicji, wzroku i jasności. Ze względu na fakt, że uprawnienia Stelli krążą wokół światła i ciepła, nie może pozostawać w ciemnym obszarze bardzo długo.

GaleriaEdytuj

2

Stella jako dziecko

3

Projekt Stelli

PupileEdytuj

Amore: Wrożka miłości:

Amore1

Amore

Ginger

Ginger. Pluszak stelli

Stella & Illiris

Stella & Illiris

InformacjeEdytuj

urodziny: 18 sierpień

magiczny znak: Syrena

Bliźniacza wróżka: Amore

Ulubiona potrawa: Frytki                                                                                                                               Ulubiony Kolor:Żółty

Hobby:Zakupy,zakupy i jeszcze raz zakupy!!!

Ulubione zwierzątko:Małe pieski

Idealny chłopak: Mój kochany Brandon

Ulubiony film: komedie

Nienawidzi: Robót domowych

Ulubiona muzyka: każda, która sprawia, że tańczy

Ulubione buty: na obcasię

Ulubione zaklęcie: słoneczna burza                                                                    

                                           Najlepsi przyjaciele: Bloom i Brandon

Ulubione filmy: Komedie Kocha: Zakupy Nienawidzi: Nie chodzić na zakupy Ulubiona muzyka: Wszystko, co sprawia, że tańczę! Ulubione buty: Wszystkie Ulubione zaklęcie: Promień księżyca

CiekawostkiEdytuj

Urodziny
18 sierpnia
Znak zodiaku
Syrena
Ulubiony kolor
Zielony
Hobby
Zakupy i organizowanie piżama party
Idealny chłopak
Przystojny i umięśniony… i supersłodki jak Brandon

Więcej od Wikii

Losowa wiki