Wikia

Klub Winx Wiki

Stella

Dyskusja0
251stron na
tej wiki
X.png Ta strona nie osiągnęła jeszcze granic swoich możliwości. Jeśli możesz, rozbuduj ją.
Księżniczka Stella
Stella bloomxx
Informacje biograficzne
Pochodzenie Solaria
Wiek 17 (debiut)
22(obecny)
Urodziny 18 sierpnia lub 10 sierpnia
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Złoto-brązowe
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Przynależność Alfea, Klub Winx
Magiczne zdolności Moc Słońca i Księżyca,Światła (fotokineza)
Informacje produkcyjne
Debiut Niespotykane zdarzenie
Głosu użyczył(a) Krystyna Kozanecka (odc.specjalne Sezon 1-5) Sezon 6 Zuzanna Galia

Księżniczka Stella (z wł. gwiazda) to fikcyjna postać serialu animowanego Klub Winx. Jest księżniczką Solarii, jest wróżką świecącego słońca. Urodziła się 18 sierpnia, jej magiczny znak to Syrena.

Osobowość i PochodzenieEdytuj

Pochodzi z planety Solaria. Jest jej księżniczką. Jej hobby to zakupy, czasem nawet opuszcza lekcje, aby się na nie wybrać. Wiele razy brała udział w konkursach piękności, zazwyczaj je wygrywała. Ma chłopaka Brandona o którego jest bardzo zazdrosna.Ma wiele zalet, takich jak odwaga, dobre rady i wiele wspaniałych pomysłów. Jest  najweselsza z Winx.  

Serie Edytuj

Sezon 1 

Stellę podczas walki z Knutem na Ziemii ratuje dziewczyna o imieniu Bloom,która jak okazuje się jest strażniczką potężnej mocy .Dziewczyny sz ybko zaprzyjaźniają się i rozpoczynają naukę w magicznej szkole Alfea.Przy okazji wychodzi tajemnica Stelli .Okazuje się,że nie przeszła do drugiej klasy.Póżniej Stella poznaje Florę,Musa i Tecnę z którymi zakłada(wraz z Bloom)Klub Winx.Dziewczyną zdarza się nie raz pokłócić ,ale wkrótce rozumieją swoje błędy i godzą się.Stella wraz Bloom uratowały Griffin i jej uczennice.Trix ,które nienawidzą wróżek podbijają Magix(dzięki smoczemu płomieniu ,który nosiła Bloom) ,jednak wróżki z Klubu Winx ratują świat magii.

Sezon 2 

Stella rywalizuje z księżniczką Amentią o Brandona ,która zakochuje się w nim.Walczy wraz z Winx przeciwko Darkarowi.Jej bliżniaczą wróżką zostaje Amore-wróżka miłości ,która pomaga Stelli roździelic Brandona i Amentię po przez zakochanego w niej chłopaka.

Sezon 3

Stella dowiaduje się ,że na jej cześć zostaje zorganizowany bal .Słysząc tą wiadomość myśli ,że rodzice  chcą uroczyście się pogodzić.Słysząc tą wiadomość Stella idzie na  zakupy wraz z Winx.Po drodze zachaczają na pizzę ,którą  po długim oczekiwaniu zabiera im wścibska czarodziejka z Bety Chimera.Dziewczyny kłócą się a na ich rzeczy spada pizza.Dzięki specjalnym zaklęciu dziewczyny usuwają plamę.Winx wychodzą i udają się na planowane zakupy.Wróżki rozdzielają się.Stelli spodobała się jedna sukienka i natychmiast biegła do wyznaczonego sklepu.Tą samą sukienkę chciała mieć Chimera i dziewczyny ścigały się o rzecz.Chimera zdaje sobie sprawę,że już nie zdąży uratować sukienki i atakuje promieniami energii całe miasto.Jeden z ataków trafia w koszyk z szczeniakami i Winx transformują się.Dziewczyny uratowały psy,jednak Stella nie zdobyła wymarzonej sukienki.Podczas balu Stelle czeka smutna niespodzianka matka Chimery hrabina Cassandra wychodzi za mąż za ojca Stelli,a to wszystko dzięki zaklęciu ,które rzuciła Chimera z Cassandrą na Radiusa.Moc tę dał kobietą Valtor za energie słońca solarii.Chimera rzuca urok na piękną Stelle ,która staje się potworem ,a ojciec każe wezwać straż i zabić potwora.Zrozpaczona Stella ucieka z zamku wraz z Winx.Potem szuka zwierciadła prawdy ,żeby być taką jak kiedyś .Podczas poszukiwań Stella nauczyła się,że nie jest najważniejszy wygląd.Potem bohaterka w odcinku pt.Serce i Mieczratuje ojca przed smokami i zdobywa Enchatix jednak szybko ucieka od ojca,a on wie że to jest jego córka.Stella zdobyła wodną gwiazdę i zaryzykowała tym wartościowym przedmiotem swój wygląd.Dziewczynie udaje się uratować ojca i uwięzić Chimerę i Cassandrę.Potem wygrywa walkę przeciwko Valtorowi.

Sezon 4

Stella wraz z Winx prowadzi sklep ze zwierzakami i poszukuje ostatniej czarodziejki ziemii.Udaje im się wypełnić tą misję poszukiwania i zdobyć moc Belevix.Jednak dziewczyna o imieniu Mitzi zakochuje się w Brandonie i całuje chłopaka.Co bardzo rani Stellę.Pod koniec sezon dziewczyny zakładają zespół i pokonują Czarodzieji z Czarnego Kręgu raz na zawsze .A Stella i Brandon godzą się.

Sezon 5

Do wody wpada ropa naftowa Stella pomaga w walce z zanieczyszczeniami.Udaje się jej zdobyć potężną moc mórz i oceanów Sienix .W odcinku 16 Stella ratuje ojca przed śmiercią po uszkodzeniu filaru światła i ratuje cały magiczny wymiar.w 23 odcinku życzy sobie by rodzice pogodzili się.

Sezon 6

Stella wraz z Winx pomaga Daphne uwierzyć w siebie.W 2 odcinku Stella otwiera butikStella Countre i daje nowe ubrania winx.W 5 odcinku wraz z Laylą dziewczyna zobywa Bloomix.Pomaga w walkach przeciwko istotom z legendarium.Ratuje dziewczyny w 12 odcinku przed Dzieciom Nocy.W 14 odcinku zdobywa moc Mythix.

Więcej rzeczy wkrótce...

FilmyEdytuj

W filmie, Stella wraz z innymi pomógł Blooma w poszukiwaniu swoich rodziców. Gdy Winx

250px-StellaSLK
i Specjaliści znaleziono Księgę Losu w tajnej bibliotece w Domino i była bardzo ciekaw zdjęć Dziecko Bloom, kiedy jeden z nich pojawił się, ale powiedział jej Bartleby inaczej. Ona jest pochłonięta widząc zdjęcia dziecka Blooma przechowywane w tajnym biblioteki Domino.

200px-StellaMA2
W filmie, nazwisko Stelli objawia się Gwiazda, gdy Icy atakuje ją i Winx (minus Bloom) czoła Trix w Alfea. Następnie, wkrótce odkrywają Bloom prowadzi do nieba w reality show, ona potem mówi Winx, którzy wszyscy zgadzają się, aby przejść do Domino.

Przylatują do Domino znaleźć załamany Bloom, który jest ostatnio po prostu do czynienia ze złamanym sercem po Sky mówi jej, że nie może wyjść za mąż.

Po tym jak w Domino teleport Winx do Gardenia, Winx następnie zwinąć, a potem obudzić się dowiedzieć, ich magia jest już tak, że są zmuszone z zadaniem, aby pozostać na Gardenia, dopóki się ich potęg powrotem.

TransformacjeEdytuj

Czyli historia jej przemian

Pierwsza seriaEdytuj

185px-Stella Magia

Od początku posiada zwykłą transformacje, a jej strój jest dwuczęściowy i koloru pomarańczowego. Jej stórj skałada się z: pomarańczowej bluzki na jedno ramię, krótkich, pomarańczowych spodenek, wysokich pomarańczowych kozaków i dwóch niebieskich bransoletek. Włosy ma związane w dwie kitki, dwiema pomarańczowymi gumkami. Na włosach ma niebieską opaskę. Jej skrzydła są potrójne i jasnoniebieskie. Do walki używa berła, ktore zazwyczaj nosi na palcu jako pierścień.

Stelluś

Stella Charmix

Zdobyła go, gdy odważyła się przyznać do błędu i przeprosić Laylę. Jest to srebrna broszka z dwoma żółtymi klejnotami. Po przemianie otrzumuje pomarańczowo-niebieską torebeczkę, obwiązana wokół bioder.

Stella zdobywa Enchantix jako druga, ratując swojego ojca przed śmiercią.Strój po przemianie jest

K,NjQ0MjE5MTksNDU3NTMxOTg=,f,Stella-enchantix-2 919034-M

Stella Enschantix

pomarańczowo-różowy.Ma na sobie krótką pomarańczową bluzkę odsłaniającą brzuch z błękitnym cienkim paskami skrzyżowanym paskami i na nim, krótką spódniczkę- bomkę w kolorach pomarańczowo-różowym na rękach ma różowe błyszczące rękawiczki, na nogach poskręcane z niebieskich paseczków paseczków ozdoby-buty.Włosy ma do kolan, spięte w dwie kitki. Na głowie ma niewielką, niebieską koronę. Magiczny pył Stelli znajduje się w małej, pomarańczowej butelczce w kształcie gwiazdy.

=

Stella bili

Stella Belivix

Stroj po przemianie jest pomarańczowo- różowy.Bluzka jest rózówa, na ramiączkach a, na nią narzucona jest pomrańczowa bluzeczka z krótkim rękawkiem,spódniczka jest pomarańczowa z różowym falbankami ,Krótkie rękawiczki bez palców, pomarańczowe podkolanówki oraz buty na obcasie dopełniające całość.Włosy sięgają jej do kolan. Skrzydła mają wzorek w gwiazdy.

Stella w harmonixie ma włosy spięte w wysoki kucyk, różową gumką z rozgwiazdą. Jej skrzydla są

Winx club stella harmonix by myartsforever-d5hnwb8

Harmonix

pomarańczowo-różowo- fioletowo-niebieskie. Na samej górze sukienki ma białe futerko. Niżej sukienka jest pomaranczowa i błyszcząca. Jeszcze niżej spódniczka jest bardzo blado pomarańczowa. Jest przedłużana z tyłu. Nogi owinięte są pomarańczowymi i różowymi wstążkami. Szpilki są fioletowo rożowe.

Stella sirenix 2d

Stella w  sirenixie ma włosy spięte w wysoki kucyk. Są na nich blado różowe pasemka. Skrzydła są pomarańczowo-niebiesko-fioletowe. Strój jest na górze ciemny. Niżej jest blada spódniczka. Nogi są owinięte fioletowymi jedwabnymi wstążkami. Buty są pomarańczowe bez obcasów.

Believeinwinx stella bloomix thumb

Stella Bloomix

Bloomix

PixieEdytuj

Amore: Wrożka miłości:

Amore1

Amore

Zwierzak (pluszak)Edytuj

Ginger

Ginger. Pluszak stelli

SelkieEdytuj

Iliris- strażniczka portalu Solarii.

Ciekawostki

urodziny: 18 sierpień

znak zodiaku: Syrena

ulubiony kolor: Pomarańczowy

ulubione jedzenie: frytki

Hobby: zakupy

Ulubione zwierzę: pieski

chłopak: Brandon

Najlepsza przyjaciółka: Bloom

Ulubiony film: komedie

Nienawidzi: Robót domowych

Ulubiona muzyka: każda, która sprawia, że tańczy

Ulubione buty: wszystkie,

Ulubione zaklęcie: słoneczna burza

Więcej od Wikii

Losowa wiki