FANDOM

Sky
Sky (S6).jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie Eraklyon
Wiek 23 lata
Urodziny 20 marca (oryginał

27 kwietnia (4 kids)

Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Przynależność Eraklyon

Czerwona Fontanna

Magiczne zdolności Walka mieczem i bumerangiem

Jazda na motorze

Rodzina Samara (matka)

Erendor (ojciec)
Bloom (narzeczona)
Thoren (kuzyn)

Informacje produkcyjne
Debiut Niespotykane zdarzenie
Głosu użyczył(a) Jacek Kopczyński

Sky- król Eraklyonu, wcześniej książę i spadkobierca. Jego matką jest Samara, królowa Eraklyonu, a ojcem Erendor, który dobrowolnie abdykował na rzecz syna. Sky jest także członkiem specjalistów i  kuzynem Thorena. Urodził się 20 marca, a jego magicznym znakiem jest Feniks. Jest wprawnym pilotem myśliwców i zręcznym szermierzem. Potrafi bronić się bumerangiem. Ma bardzo szlachetne i uczuciowe serce, jest wierny i odpowiedzialny. Altruista i romantyk. Jest chłopakiem Bloom (ale woli Stelle) i w filmie oświadcza się jej. W pierwszej serii, razem z Brandonem zamieniają się rolami. On udaje giermka księcia. Jego ulubionym kolorem jest niebieski. Zmienił fryzurę na początku 5 sezonu. Jego najlepszy przyjaciel to Brandon.

OsobowośćEdytuj

Ma silne poczucie obowiązku, które czasami stawia go w sprzeczności z Bloom czy Rivenem, zdaje sobie sprawę z poprzedniego związku Bloom z Andym- jest naprawdę rozdrażniony tym, jak są blisko siebie, ale nie czuje urazy do muzyka. Sky nie jest doświadczony z ziemskimi manierami. Chłopak jest również czasem pochopny, ale zazwyczaj jest hojny i miły. Doskonale przewodzi specjalistami.

SerieEdytuj

Specjalista zanim rozpoczął rok szkolny był już dobrze znany Stelli. Panował w miarę dobrze nad taktyką miecza i planowania. W pierwszej serii, aż do 18 odcinka podaje się za swojego giermka Brandona, aby wieść normalne życie. Po sprzeczce z Bloom i rozstaniem z jego narzeczoną Diaspro oddaje się misji pomocy jego prawdziwej ukochanej. Razem poszukuje zaginionego Ognia Smoka. Ratuje przyjaciół w zamku Domino. Później wraz z Knutem, Stellą, Bloom i kilkoma innymi osobami odwiedza Chmurną Wieżę. Po ucieczce przed wiedźmami wraz z Bloom odlatują w kierunku lasu. Tam spędzają ze sobą czas. W pewnym momencie para się rozdziela. Sky idzie poszukać pomocy w mieście Magix, a Bloom podąża za wewnętrznym głosem jej siostry, aż do Jeziora Rocalucce. Po tym jak zostaje wybawiony z opresji przed potworami razem z ukochaną wracają do Alfei, aby pokonać Trix i Armię Ciemności.

W tym sezonie, Sky i Bloom nadal spędzają ze sobą wiele czasu. Po zapewnieniu ukochanej, że nic nie łączy go z Diaspro, para zbliża się jeszcze bardziej do siebie. Podczas misji ratunkowej Pixie Bloom była z lekka zazdrosna o stosunki Sky'a i Layli. Pomimo całej podejrzliwości Aisha żywiła jedynie szacunek do bohatera. Sky nie lubi gdy Bloom mówi godzinami o profesorze Avalonie, który był tak naprawdę mrocznym sobowtórem. W 10 odcinku zostaje praktycznie uśmiercony przez Icy, jednak odzyskuje życie dzięki Bloom, która odkryła swe uzdrawiające moce. Mimo braku uczuć do Diaspro często chce jej pomóc w tarapatach. Gdy Bloom została zamieniona w mroczna wersję samej siebie, chłopak wyrusza jej na ratunek. Pomimo tego, iż czarodziejka skutecznie go odpycha i tamuje ten wyznaje jej miłość i sprawia, że Bloom odzyskuje świadomość i dawne swe uczucia. Przypomina sobie o dawnej sobie. Sezon kończy sie magicznym przyjęciem w szkole- Alfei, gdzie widzimy zakochaną parę Bloom i Sky'a oraz ich zabawne fotografie, na które razem wbiegają.

Gdy wydaje się, że relacja pomiędzy chłopakiem, a Bloom jest idealna, Sky chce ogłosić całemu światu kto jest jego wybranką. Niestety Diaspro zaczyna kontrolować Sky'a dzięki czarom, urokom i eliksirom Valtora. Specjalista ogłasza Diaspro swoją ukochaną i posądza Winx o bycie niebezpiecznymi czarownicami. Zdrada bardzo upokarza czarodziejkę z Domino. Gdy Winx odkrywają prawdę Stellą dzięki mocy Enchantix'u zdobytego podczas ucieczki z Eraklyonu, zdejmuje czar z księcia. Po pewnym czasie Sky chce przeprosić Bloom za swe zachowanie. Niestety spotyka go przykra niespodzianka. Bloom udała się na Wyspę Smoków, ale nikt nie wie czy w ogóle wróci. Później jednak para schodzi się i razem wyruszają na poszukiwanie zaginionej Tecny do wymiaru Omega. Sky w końcowym odcinku zostaje uprowadzony wraz z innymi specjalistami przez Valtora. Gdy Bloom pokonuje jego sobowtóra, jego ukochana walczy mentalnie z samym czarnoksiężnikiem. Chwilami myśli, że jego ukochana odeszła na zawsze lecz okazuje się, że książę się myli.

Specjaliści wraz Winx wybierają się na Ziemię.Sky odczuwa w tym sezonie zazdrość o Bloom.

W serii Sky zmienia fryzurę i ponownie nadaje mu się rangę księcia Eraklyonu, a nie króla. Nie wiadomo z czego wynika ta zmiana. Chce dać ukochanej medalion Eraklyonu, lecz w czasie ratowania pracowników z platformy wiertniczej gubi go. Nie chce przez to spojrzeć ukochanej w oczy. Podczas walki z Trix na terenie Alfei osłania Bloom przed ciosem Icy i w wyniku upadku traci pamięć. Księżniczka Krystal próbuje mu pomóc. Istnieje jednak blokada, która wiąże się, że Sky nie chce o czymś pamiętać. Jego ukochana dwoi się i troi, aby pomóc chłopakowi. W odcinku Połyskujące Muszle; Bloom musi chronić Sky'a przed atakiem Trix, gdyż ten nie pamięta jak używać miecza. W chwili próby przypomina sobie kilka chwil z życia z Bloom. W odcinku 8 pojawia się problem podczas tańca. Specjalista także nie wie jak to robić. W 11 odcinku Bloom odpłaca się Skyowi za jego obronę przed wiedźmami i zasłania go przed atakiem. Książę martwi się, że Bloom także zapomni kim właściwie jest. Nie dochodzi jednak do tego. W 12 odcinku Selkie Flory odnajduje wisiorek i przypomina sobie kim jest. W dalszej części serii Sky walczy z Tritannusem oraz z byłą dziewczyną, Diaspro. Wygląda na to, że wygnana księżniczka powraca i nadal żywi do niego uczucie. Koniec końców wszystkie przeszkody z życia uciekają.

Sky.png
W odcinku Wir Płomieni Sky próbuje pomóc Bloom wydostać się z Wiru Płomieni.Często pomaga Winx w walkach z istotami z Legendarium.

Filmy pełnometrażoweEdytuj

W filmie Sky pomaga odnaleźć Bloom swoich biologicznych rodziców. Czarodziejka błędnie myśli, że Sky ją ponownie zdradza, gdy młoda dama z Erklyonu zabiera go dziewczynie z przed nosa na balu kończącym naukę w Alfei. Nie widzimy go aż do czasu urodzin Bloom - jest prezentem dla ukochanej. Chce wytłumaczyć swoją nieobecność, ale Bloom nie daje mu dojść do słowa. W ostatecznej rozgrywce w wymiarze Obsydiam, Sky okazuje się być "królem bez korony" z przepowiedni. Może dzięki temu użyć miecza króla Oritela. Drugim warunkiem jest posiadanie czystego serca. Wymiar Obsydiam się rozpada a Domino zostaje uratowane. Na końcowym Balu Sky oświadcza się Bloom, a ta przyjmuje jego propozycję.

Sky najpierw oświadcza się Bloom, a potem z niewiadomych powodów je zrywa. Później okazuje się, że zrobił to w powodów rodzinnych. Ostatecznie zaręczyny z powrotem są aktualne ♥.

Sky umawia się na randkę z Bloom w Gardenii.Jednak chwilę przyjemności psują Trix ,które porywają Sky'a do Nieskończonego Oceanu ,aby uwolnić Tritannusa.Podczas ostatecznej bitwy Sky używa trójzębu ,aby Politea straciła perłę .

CiekawostkiEdytuj

  • W pierwszej serii Sky jest uważany za Brandona, gdyż zachodzi tam zamiana imion. Podobny wątek można odnaleźć w Gwiezdnych Wojnach.
  • Sky jest jedynym znanym specjalistą, który posiada tytuł królewski; króla i księcia.
  • W pierwszym sezonie, dowiadujemy się, że Sky ma psa o imieniu Lady. Jako jedyny ze specjalistów posiada zwierzę.
  • Sky i Bloom jako jedyni w serii mieli już innych partnerów.
  • Sky, Nabu i Layla mieli zaaranżowane małżeństwa, ale w przeciwieństwie do Layli i Nabu, Sky zerwał zaręczyny i pokochał Bloom.
  • W Tajemnicach Zaginionego Królestwa jest ukazana podobna scena jak w bajce o Alladynie, gdy Sky kołuje nad dachem Alfei i pociesza Bloom.
  • Jedna z królewskich opiekunek Skya jest podobna do Diaspro.
  • Sky i Brandon są najsilniejszymi ze specjalistów.
  • Choć Sky przyjaźni się z Rivenem często ze sobą konkurują.
  • W Tajemnicach Zaginionego Królestwa dowiadujemy się, że Sky został królem, ale w 5 serii znów przysługuje mu tytuł księcia.
  • Imię Sky pochodzi z języka angielskiego i oznacza słowo niebo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki