Pobrane 9

Daphne Nimfa Sirenixu

Jest to pradawna moc zrodzona z Oceanu. Żeby ją zdobyć trzeba Odnaleźć księgę sirenix i znaleźć dla niej 3 klejnoty:wiary w siebie współczucia i odwagi. Później należy odnaleźć źródło sirenix które znajduje się w jeziorze kamienistym'
Winx Club Sirenix 2d Full04:45

Winx Club Sirenix 2d Full

Sirenix 2d

Sirenix 2D

Pierwszymi czarodziejkami sirenix stały się Daphne i Politea obie zostały przeklęte przez Prastare wiedźmy. Istnieje też Mroczny sirenix tą transformacje posiadły Trix. 

Bliźniaczą mocą Sirenix jest Harmonix. Każda czarodziejka Sirenix Ma jedno życzenie i może o nią poprosić swoją opiekunkę ale dopiero wtedy gdy udowodni że jest tego warta. 

Życzenia Winx:

Stella Zażyczyła sobie by jej rodzice wreszcie zaczęli słuchać siebie nawzajem.                      

Musa chciała przywrócić matce życie ale wiedziała że to nie będzie w porządku. Ostatecznie nic sobie nie zażyczyła.

Tecna zażyczyła

Winx Club - Season 5 - Sirenix Transformation! POLISH! HD!02:28

Winx Club - Season 5 - Sirenix Transformation! POLISH! HD!

Sirenix 3D

sobie aby lud zenitu wreszcie zaczął patrzeć na innych i żeby przewidział na oczy że technologia to nie wszystko.

Flora życzyła sobie by ludzie wreszcie zaczęli szanować naturę.

Layla zwróciła Nereussowi życie.thumb|272px|link=

Bloom zażyczyła sobie zdjąć klątwę sirenix.thumb|338px|link=

Pobranet

Szkatułka sirenix

AtakiEdytuj

185px-Fire of sirenix

Ogień Sirenix

Ogień Sirenix- specjalne zaklęcie Bloom w postaci Sirenix.Zaklęcie wygląda jak fala ognia.Po raz pierwszy stosowany do zniszczenia trójzęba Tritannusa w odcinku 26.W pierwszym odcinku 6 sezonu przeciwko Bestii z głębin.

185px-Flower of sirenix 2

Kwiaty Sirenix

Kwiaty Sirenix -zaklęcie widziane w tylko w 2D.Jest to specjalne zaklęcie Flory.Używane do oczyszczenia rajskiej wyspy na Ziemi w odcinku 24 5 sezonu .Do zaklęcia wykorzystuje się oddech oceanu .Wykonanie ataku:Flora łapie kamień i wymawia słowo Kwiaty Sirenix a z kamienia wydobywa się światło które oczyszcza okolicę.W odcinku 1 sezonu 6 atak użyty przeciwko Bestii z głębin.

185px-Light of sirenix 516 2

Światło Sirenixu

Światło Sirenix zostaje użyte w odcinku 16 kiedy dziewczyna poświęca się i stabilizuje filar światła i ratuje tym samym swojego ojca i cały magiczny wymiar.Atak wygląda jak potężna energia światła wydalana przez słońce.Zostaje także użyte w formie ochronnej np.kiedy dziewczyny chroni się przed mutantami.W 6 sezonie atak zostaje nazwany Blask Sirenixu i zostaje użyty przeciwko bestii z głębin.

185px-Thrive of sirenix 3

Przypływ Sirenix

Przypływ Sirenix atak użyty po raz pierwszy przeciwko Tritannusowi w odcinku 25.Dziewczyna wścieka się na niego za śmierć kuzyna za którą jest odpowiedzialny.Atak wygląda jak fala energii wyrzucona przeciwko wrogom.Po raz drugi użyty przeciwko bestii z głębin w sezonie 6.W 3D atak wydaje się być potężniejszy ze względu na wściekłość Layli.

185px-Voice of Sirenix

Głos Sirenix

Głos Sirenix specjalne zaklęcie Musy używane w odcinku 20 do uwolnienia wielorybów z klątwy Darcy i Stormy .Przy zaklęciu dziewczyna śpiewa piosenkę,którą nauczyła jej mama i wyraża swe uczucia .Tym samym uwalnia wieloryby z klątwy.Zaklęcie użyte powtórnie w sezonie 6 przeciwko Bestii z głębin.

Aura sirenix

Aura Sirenix

Aura Sirenix atak używany po raz pierwszy na lekcji w symulatorze kiedy atakuje Winx ośmiornica .Potem dzięki temu zaklęciu Tecna pobiera energie Meduz i atakuje potwora tym atakiem.Następnie używany w sezonie 6 przeciwko Bestii z głębin.Widziany zarówno w 3D i w 2D.

Ciekawostki Edytuj

Atak Flory Kwiaty Sirenix nigdy nie został ukazany w 3D.

Nie wiadomo czy Daphne zażyczyła sobie coś ostatecznie.

Daphne również posiada Sirenix.

Musa jest jedyną z Winx ,która sobie ostatecznie nic nie zażyczyła.

Jest to trzecia znana transformacja ,która mogą zdobyć wiedźmy jak i czarodziejki.

Ostatnia Przemiana była w sezonie 6 odcinku 5 Bloom się tylko transformowała.

Więcej z Fandomu