Klub Winx Wiki

Sirenix

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pobrane 9.jpg

Daphne Nimfa Sirenixu

Jest to pradawna moc zrodzona z Oceanu. Żeby ją zdobyć trzeba Odnaleźć księgę sirenix i znaleźć dla niej 3 klejnoty:wiary w siebie współczucia i odwagi. Później należy odnaleźć źródło sirenix które znajduje się w jeziorze kamienistym'
Winx Club Sirenix 2d Full04:45

Winx Club Sirenix 2d Full

Sirenix 2d.jpg

Sirenix 2D

Pierwszymi czarodziejkami sirenix stały się Daphne i Politea obie zostały przeklęte przez Prastare wiedźmy. Istnieje też Mroczny sirenix tą transformacje posiadły Trix. 

Bliźniaczą mocą Sirenix jest Harmonix. Każda czarodziejka Sirenix Ma jedno życzenie i może o nią poprosić swoją opiekunkę ale dopiero wtedy gdy udowodni że jest tego warta. 

Jeśli chcieli byście nauczyć się na pamięć tej transformacji, żeby udawać, że jest się Winx to bardzo łatwo jest się jej nauczyć. Ja nauczyłam się transformacji (wszystkich) Flory.

Życzenia Winx:

Stella Zażyczyła sobie by jej rodzice wreszcie zaczęli słuchać siebie nawzajem.                      

Musa chciała przywrócić matce życie ale wiedziała że to nie będzie w porządku. Ostatecznie nic sobie nie zażyczyła.

Tecna zażyczyła

Winx Club - Season 5 - Sirenix Transformation! POLISH! HD!02:28

Winx Club - Season 5 - Sirenix Transformation! POLISH! HD!

Sirenix 3D

sobie aby lud zenitu wreszcie zaczął patrzeć na innych i żeby przewidział na oczy że technologia to nie wszystko.

Flora życzyła sobie by ludzie wreszcie zaczęli szanować naturę.

Layla zwróciła Nereussowi życie.thumb|272px|link=

Bloom zażyczyła sobie zdjąć klątwę sirenix.thumb|338px|link=

Pobranet.jpg

Szkatułka sirenix

AtakiEdytuj

185px-Fire of sirenix.png

Ogień Sirenix

Ogień Sirenix- specjalne zaklęcie Bloom w postaci Sirenix.Zaklęcie wygląda jak fala ognia.Po raz pierwszy stosowany do zniszczenia trójzęba Tritannusa w odcinku 26.W pierwszym odcinku 6 sezonu przeciwko Bestii z głębin.

185px-Flower of sirenix 2.png

Kwiaty Sirenix

Kwiaty Sirenix -zaklęcie widziane w tylko w 2D.Jest to specjalne zaklęcie Flory.Używane do oczyszczenia rajskiej wyspy na Ziemi w odcinku 24 5 sezonu .Do zaklęcia wykorzystuje się oddech oceanu .Wykonanie ataku:Flora łapie kamień i wymawia słowo Kwiaty Sirenix a z kamienia wydobywa się światło które oczyszcza okolicę.W odcinku 1 sezonu 6 atak użyty przeciwko Bestii z głębin.

185px-Light of sirenix 516 2.png

Światło Sirenixu

Światło Sirenix zostaje użyte w odcinku 16 kiedy dziewczyna poświęca się i stabilizuje filar światła i ratuje tym samym swojego ojca i cały magiczny wymiar.Atak wygląda jak potężna energia światła wydalana przez słońce.Zostaje także użyte w formie ochronnej np.kiedy dziewczyny chroni się przed mutantami.W 6 sezonie atak zostaje nazwany Blask Sirenixu i zostaje użyty przeciwko bestii z głębin.

185px-Thrive of sirenix 3.png

Przypływ Sirenix

Przypływ Sirenix atak użyty po raz pierwszy przeciwko Tritannusowi w odcinku 25.Dziewczyna wścieka się na niego za śmierć kuzyna za którą jest odpowiedzialny.Atak wygląda jak fala energii wyrzucona przeciwko wrogom.Po raz drugi użyty przeciwko bestii z głębin w sezonie 6.W 3D atak wydaje się być potężniejszy ze względu na wściekłość Layli.

185px-Voice of Sirenix.jpg

Głos Sirenix

Głos Sirenix specjalne zaklęcie Musy używane w odcinku 20 do uwolnienia wielorybów z klątwy Darcy i Stormy .Przy zaklęciu dziewczyna śpiewa piosenkę,którą nauczyła jej mama i wyraża swe uczucia .Tym samym uwalnia wieloryby z klątwy.Zaklęcie użyte powtórnie w sezonie 6 przeciwko Bestii z głębin.

Aura sirenix.jpg

Aura Sirenix

Aura Sirenix atak używany po raz pierwszy na lekcji w symulatorze kiedy atakuje Winx ośmiornica .Potem dzięki temu zaklęciu Tecna pobiera energie Meduz i atakuje potwora tym atakiem.Następnie używany w sezonie 6 przeciwko Bestii z głębin.Widziany zarówno w 3D i w 2D.

Ciekawostki Edytuj

Atak Flory Kwiaty Sirenix nigdy nie został ukazany w 3D.

Nie wiadomo czy Daphne zażyczyła sobie coś ostatecznie.

Daphne również posiada Sirenix.

Musa jest jedyną z Winx ,która sobie ostatecznie nic nie zażyczyła.

Jest to trzecia znana transformacja ,która mogą zdobyć wiedźmy jak i czarodziejki.

Ostatnia Przemiana była w sezonie 6 odcinku 5 Bloom się tylko transformowała.

Więcej z Fandomu