Fandom

Klub Winx Wiki

Sezon 7

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Maxresdefault1233.jpg
Lista Odcinków [1] sezon 7 odcinek 1 [2] sezon 7 odcinek 2 [3] sezon 7 odcinek 3 [4] sezon 7 odcinek 4 [5] sezon 7 odcinek 5 [6] sezon 7 odcinek 6 [7] sezon 7 odcinek 7 [8] sezon 7 odcinek 8 [9] sezon 7 odcinek 9 [10] sezon 7 odcinek 10 [11] sezon 7 odcinek 11 [12] sezon 7 odcinek 12 [13] sezon 7 odcinek 13
  • Poprzedni sezon: Sezon 6
  • Następny sezon: TBA

OpisEdytuj

W 2014 roku ogłoszono,że powstanie kolejny sezon przygód czarodziejek. Seria nie będzie zawierać już techniki CGI, tylko standardowe 2D.

Krótke streszczenieEdytuj

Tematem przewodnim 7 sezonu są niedawne publikacje Winx zawierające mocny przekaz ekologiczny. W tej przygodzie czarodziejki odkrywają prawdziwe znaczenie rzadkich Czarodziejskich Zwierząt, które muszą ocalić przed Kalsharą - złą zmiennokształtną, i jej niezdarnym bratem - Brafilius'em. Tematyka zagrożonych zwierząt powtarza się w ciągu całej serii, a Winx zakładają Park Ratowania Zwierząt na Ziemii, gdzie poszukują najbardziej podatnych na ataki gatunków, takich jak pandy i tygrysy. Dziewczyny uczestniczą również w misji w Magicznym Wymiarze i na Ziemii w celu podniesienia społecznej świadomości o ważności zwierząt. To prowadzi ich do ostatecznej misji - odkrycia mocy Czarodziejskich Zwierząt, która może dać kontrole nad wszystkimi zwierzętami w Magicznym Wszechświecie.

Nazwy transformacjiEdytuj

W sezonie 7 Winx zdobywają dwie transformacje :

-Butterflix-magia związana z naturą.Winx zdobywają transformację w 3 odcinku sezonu siódmego .

-Tynix-Winx dostają bransoletki od Czarodziejskich Zwierząt ,dzięki którym przenoszą się do Małego Świata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki