FANDOM

WinxClub6.jpg

To szósty sezon Klub Winx mająca premierę w Polsce 9 czerwca 2014 roku. Produkcji Rainbow S.r.l. i Nickelodeon.

Opis Edytuj

Nowa czarownica o imieniu Selina dołącza do Chmurnej Wieży. Posiada ona demoniczną księgę nazywaną Legendarium, dzięki której potrafi sprawić, że legendy stają się rzeczywistością. Trix udaje się przejąć Chmurną Wieżę i sprawić, że zaczyna ona latać. Rozkazują Selinie wezwać legendarne magiczne stworzenia korzystając z księgi w celu wykorzystania ich przeciwko magicznym szkołom.

Bloom kieruje Winx przeciwko czarownicom, ale przez przypadek czarodziejki tracą swoje moce.Po tym wydarzeniu Bloom dzieli się z nimi Płomieniem Smoka, dzięki któremu mają możliwość zdobycia mocy Bloomix. By zdobyć tę moc, trzeba wykazać się odwagą,współpracą lub przyjaźnią.

W sezonie 6 powracają także wróżki, nieobecne przez prawie 3 sezony.  Niestety, Tune I Digit zostają zastąpione Cherie i Carą. Winx mają nowy styl, mundurki szkolne zaprojektowane przez Stellę. Czarodziejka Słońca i księżyca otwiera także tajemny butik w Alfei Stella Couture.

Drugą transformacją w tym sezonie jest Mythix. Dzięki tej mocy, Winx będą mogły zamknąć Legendarium raz na zawsze. Sceny w tej księdze są ukazane w 3D. Wcześniej musiały odnaleźć Eldorę, stwórczynię Legendarium, która dałam im różdżki, klucze do owej księgi. Wcześniej czarodziejki zmagały się z legendarnymi potworami m.in : wampirami, mumiami, drzewcami.

W tym też sezonie Daphne i Thoren, kuzyn Sky'a, stali się parą. Daphne została oficjalnie koronowana na księżniczkę Domino. Diaspro, niedoszła narzeczona Sky'a , zawarła pakt z Trix i Seliną.

Winx odnajdują dobrą wróżkę Eldorę i dowiadują się więcej o Selinie, byłej przyjaciółce Bloom. W 14 odcinku Winx zdobywają Mythix i dostają nowe zadanie. Muszą odnaleźć Szmagrad fantazji i Srebrną Włócznię. Przedmioty te szybko odnajdują i kiedy mają raz na zawsze zamknąć Legendarium, Chmurna Wieża znika.

Międzyczasie Winx zmagają się z nowymi wymysłami Trix Królową Śniegu (Tajemnica Fearwood), Adrianną (Wielka impreza Stelli), narzeczoną Frankesteina (Zakochany potwór). W odcinku Legendarny pojedynek Selina wykrada moc Bloom .Odcinek później uwalnia Acherona ,który atakuje ją i Trix. Zdobywa kontrolę nad Chmurną Wieżą.

Odcinki Edytuj

1. Natchnienie Sirenixu

2. Legendarium

3. Latająca szkoła

4. Moc Bloomixu

5. Złote Audytorium

6. Wir Płomieni

7. Zaginiona Biblioteka

8. Atak Sfinksa

9. Świątynia Zielonego Smoka

10.Tajemna szklarnia

11. Zniszczone sny

12. Blask w ciemnościach

13. Dobra wróżka

14. Mythix

15. Tajemnica Calavery

16. Inwazja żywych trupów

17. Tajemnica Fearwood

18. Magiczny totem

19. Królowa Dnia

20. Wielka impreza Stelli

21. Zakochany potwór

22. Kafejka muzyczna

23. Hymn

24. Legendarny pojedynek

25. Acheron

26. Niepokonane Winx

Więcej z Fandomu

Losowa wiki