FANDOM

Winx-Club-Season-5-winx-club-season-5-33449398-900-672.jpg

InformacjeEdytuj

StreszczenieEdytuj

Na Ziemi pojawia się magiczny kwiat o nazwie Lilo. Zadaniem Klubu Winx staje się ochrona kwiatu przed złymi mocam. W tym czasie wuj Layli, król podwodnego świata Neptun, przekazuje władzę jednemu ze swoich synów – Neressusowi. Jego brat bliźniak Tritannus po nieudanym zamachu na niego zostaje wysłany do więzienia. Tymczasem następuje wyciek trujących substancji do morza, co wykorzystuje Trittanus przemieniając się w potwora i uciekając wraz z Trix z aresztu. Na naradzie z dyrektor Faragondą czarodziejki dowiadują się o nowej transformacji – Sirenix – wykorzystującej moc oceanu i mórz, a której ostatnią czarodziejką była siostra Bloom – Daphne.Zadaniem Winx jest zdobycie Sirenix jednak najpierw muszą odnależć trzy klejnoty i znaleźć żródło tej magii.Winx w 13 odcinku udaje się zdobyć  Sirenix,jednak Tritannus i Trix zdobyli już mroczny Sirenix i zagrażają magicznemu wymiarowi.Uszkadzają dwie kolumny :światła ,równowagi.A filar kontroli odbierają mu Winx.Osstatecznie Tritannus odbiera moce Layli i aktywuje tron cesarza .Jednak Bloom wraz Nereusem pokonują Tritannusa ,która spaliła zaklęciem Ogień Sirenix jego trójząb.Bloom uwalnia Daphne z klątwy Sirenix i wszystko dobrze się kończy.

Nowi bohaterowieEdytuj

Tritannus

Nereus

Król Neptun

Królowa Luna (cała postać)

Krystal

Król Oritel i Mario

Opiekunki Sirenix

Selkie

Daphne (jako człowiek)

Politea(smok i kobieta 2D)

TransformacjeEdytuj

HarmonixEdytuj

Winx Club Harmonix WallPaper.jpg

Harmonix Winx

Jest to moc, ktorą winx zdobyły po połączeniu się z przyrodą. Jest równie silna jak Sirenix, ale Harmonix jest tymczasowy i niebezpieczny. Niebezpieczny dlatego, że jeśli nie zdobędą Sirenixu do pewnego dnia, to utracą swoje moce na zawsze i bezpowrotnie. Każda z Winx dostała swoją szkatułkę Sirenix, a tam mieszkała mała syrenka, która pomagala w zdobyciu Sirenixu. Harmonix tak jak Sirenix pozwala oddychać pod wodą. Pozwala też na tworzenie pod wodą równie silnych zaklęć jak na powierzchni. Carodziejki mają z tyłu przedłużaną sukienkę. Na nogach, każda ma kolorowe wstążki.

SirenixEdytuj

Sirenix 2d.jpg

Sirenix 2D

Jest to moc która pozwala oddychać i tworzyć pod wodą zaklęcia równie silne jak na lądzie. Winx zdobyły Sirenix zdobywając trzy najważniejsze klejnoty: klejnot wiary w siebie, klejnot empatii i klejnot odwagi. Gdyby czarodziejki nie zdobyły Sirenixu, straciłyby na zawsze swoje moce. Stroje Sirenixu mniej przypominają stroje syren niż Harmonix. Gdy czarodziejki mają Sirenix i są pod wodą, maja pasemkę (2D) lub zmienia kolor włosów (3D). Żródło mocy sirenix znajduje się w jeziorze Roccalucce, dlatego Winx udały się tam i połączyły swoje siły z selkie i opiekunkami . 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki