FANDOM

Informacje Edytuj

Season 4

Czwarty sezon Klubu Winx, który we Włoszech miał premierę 15 kwietnia 2009 roku. W Polsce pierwszy odcinek został wyemitowany 5 października 2009 roku na kanale ZigZap oraz 10 września 2012 roku na kanale Nickelodeon.

Opis Edytuj

Roxy nice shot

Wróżka Roxy

W czwartej serii czarodziejki z Klubu Winx przybywają na Ziemię w celu zdobycia nowej transformacji o nazwie Believix, aby tego dokonać, muszą przekonać daną osobę, by uwierzyła w magię. Ponadto mają one za zadanie odnaleźć ostatnią czarodziejkę na Ziemi i ochronić ją przed Czarnoksiężnikami Czarnego Kręgu, jednak musi to pozostać tajemnicą. Aby móc spokojnie działać, przyjaciółki otwierają sklep z magicznymi zwierzętami o nazwie Love and Pet. Ostatnią czarodziejką okazuje się Roxy- skromna dziewczyna pracująca w Klubie Frutti. Dzięki szóstce przyjaciółek Roxy odkrywa ona w sobie magiczną moc i razem wyruszają uwolnić pozostałe ziemskie czarodziejki, uwięzione przez Czarnoksiężników. Niestety, uwolnione wróżki zaplanowały zemstę na ludziach za brak wiary w magię, który doprowadził do ich osłabienia i pokonania. Roxy i Klub Winx staje przed trudnym zadaniem pokonania Czarnoksiężników i pogodzenia ziemskich czarodziejek z ludźmi.
Winx Club season 4 opening 4kids tv (FANMADE)

Odcinki Edytuj

Filmy Edytuj