FANDOM

InformacjeEdytuj

970b41651638de822aae39592bc2fd58.jpg

Drugi sezon serialu animownego o wróżkach z Klubu Winx miał premierę we Włoszech _____ . W USA miał premierę _____, za to w Polsce _____.

FabułaEdytuj

Po wakacjach Klub Winx wraca do Alfei, aby rozpocząć drugi rok szkolny. Spotykają one nową wróżkę- Laylę. Dziewczyna Prosi o pomoc w uratowaniu Pixie jej znajomych, które są przetrzymywane przez Lorda Darkara, który pragnie przejąć władzę nad światem. W tym calu potrzebuje wiedzieć gdzie jest Wioska Wróżek oraz zebrania czterech części kodeksu. Trix pomagają mu w zapanowaniu światem.

Tymczasem czarodziejki Winx próbują zdobyć Charmix. Nowy nauczyciel w Alfei, Avalon porywa Bloom i zamienia ją w Złą Bloom, która ma za zadanie służyć Darkar'owi. Z pomocą Bloom, Lord Darkar otwiera portal do krainy Relix. Wszystko wydaje się być stracone lecz Sky wyznaje prawdziwe uczucia czarodziejki smoczego płomienia. Bloom wraca do swojej oryginalnej transformacji. Leczy wszystkich i pokonuje Lorda Darkara. Po stoczonej bitwie specjaliści, czarodziejki i nauczyciele wracają do Alfei aby świętować. Layla dołącza do Klubu Winx jako szósta czarodziejka.

Odcinki Edytuj

Odcinki specjalne Edytuj

Winx Club Season 2 Opening! 4kidsTV Full HD!01:01

Winx Club Season 2 Opening! 4kidsTV Full HD!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki