Fandom

Klub Winx Wiki

Selina

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Selina
GsfpP plv g.jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie Ziemia

Gardenia

Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Ciemny blond
Informacje osobowe
Przynależność Chmurna Wieża
Magiczne zdolności Czytanie legend z Legendarium
Rodzina Bloom (przyjaciółka

Eldora (mentorka)

Informacje produkcyjne
Debiut Legendarium (odcinek)
Głosu użyczył(a) Nie Wiadomo

Selina- nowa uczennica Chmurnej Wieży. W sezonie 6 sprzymierza się z Trix.

Sezony Edytuj

Przed Seriami Edytuj

Selina jest przyjaciółką Bloom z najmłodszych lat. Wspólnie się uczyły i cieszyły życiem. Dziewczyny bawiły się w lasie kwiatów, gdzie spotkały Eldorę- dobrą wróżkę. Kobieta zauważyła, że Selina ma ogromny potencjał magiczny i zaczęła uczyć jej dobrej magii. Pewnego dnia Eldora pokazuje księgę Legendarium Selinie, jednak nie świadoma jej magii używa jej i przywołuje złego ducha ,którego pokonuje z Seliną. Staruszka poszukuje klucza do księgi i mówi Selinie o niebezpiecznym czarnoksiężniku. Acheron składa propozycję Selinie, aby w zamian za przyznanie jej magii ta uwolniła go z księgi. Selina skusiła się i ucieka z Legendarium.

Sezon 6 Edytuj

Selina jest wiedźmą, która jest nową studentką Chmurnej Wieży. Poznajemy ją w odcinku Legendarium 6 sezonu. Posiada ona potężną księgę Legendarium, dzięki niej może przywoływać potwory z legend zawartych w jej księdze. Przyłącza się do Trix i razem z nimi atakuje magiczne szkoły. Jest gotowa uwięzić nawet swoje sojuszniczki w Legendarium.W odcinku Tajemna szklarnia prawie truje Florę. W 24 odcinku wykrada Bloom smoczy płomień,którego używa do uwolnienia Aszerona w 25 odcinku. Jednak Acheron nie planuje władzy, współpracy z Seliną i atakuje ją. Acheron więzi Trix w Legendarium, a Selina zdążyła uciec.

OsobowościEdytuj

Selina jest inteligentną i pewną siebie dziewczyną. Nie boi się pokazywać i używać mocy z księgi Legendarium. Okazuje wielki podziw i szacunek względem Trix więc pomogła przejąć im całkowicie Chmurną Wieżę i zacząć podbijać kolejne szkoły w zamian, że nauczą ją jak posługiwać się czarną magią. Ale kiedy Trix nie chcą podzielić się z nią władzą ona okazuje się być bardzo sprytną osobą.

Wygląd          Edytuj

Selina ma długie blond włosy, brudną skórę, brązowe oczy i purpurowe usta. Nosi zielony top z czarnymi końcówkami. Nosi również zieloną kurtkę z wysokim kołnierzem i rękawami, które kończą się  kolcami. Jej brzuch jest pokryty siatką, a ona ma  zielone rękawice na ręce. Selina nosi również spódnicę z zielonego pasa i łańcuch. Ma zielone rajstopy z zielonymi butami.

Magiczne zdolności Edytuj

  • Selina posiada niezwykle rzadki dar, gdy przeczyta historię z księgi Legendarium ożywia postacie fikcyjne i sprawia że są prawdziwe. 
  • Promieniami energii-atakuje nimi swoich wrogów.
  • Manipulacja wężami -Selina używała zielonych węży do schwytania wroga .Po raz pierwszy widzimy ten atak kiedy chciała odebrać smoczy płomień Bloom (odc.10).
  • Selina potrafi wnieść daną osobę do świata Legendarium (odc.15) oraz zwiększyć jej moc.

CiekawostkiEdytuj

  • Okazuje się, że Selina była starą przyjaciółką Bloom.
  • Działa potajemnie na rzecz Acherona.
  • Jest jedynym wrogiem ,który przechodzi na stronę dobra.
  • Próbuje uwięzić Trix w świecie Legendarium.
  • Selina jest jedynym wrogiem, który jest kobietą od czasu Trix.
  • Selina jest inną formą Selene (Σελήνη), jest to grecka nazwa księżyca. W starożytnym i średniowiecznym folklorze, czarownice są często związane z księżycem.
  • Zamyka Legendarium na dobre.
  • Tylko ona może zamknąć Legendarium.
  • Będzie się kształcić ponownie u Eldory na dobrą wróżkę.
  • Nie jest już studentką Chmurnej Wieży.
  • Jest jedną z wrogów ,którzy wykradają smoczy płomień.
  • Selina uwalnia dobrą magię i przekonuje Winx ,że jest dobra.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki