FANDOM

Królowa Samara
Samara.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Eraklyon
Informacje fizyczne
Płeć kobieta
Kolor włosów bordowe
Informacje osobowe
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Ewa Serwa-Galia (Sezon 2)

Samara- Żona Erendora oraz Matka Skya .

</tabber>

SezonyEdytuj

Ona jest pokazana w Czerwonej Fontannie z mężem, jak również pozostawiając wraz z nim, kiedy staje się wściekła na Brandona ,że naraził jej syna. 

Samara następnie pojawiła się w odcinku "Bitwa o Planetę Eraklyon". Ona i jej mąż wezwał Skya i Brandona z powrotem do Eraklyon omówić porwanie Diaspro i okup wysłany przez Yoshinoya. Ona jest pokazana być surowa i szorstkia, jak przypomniała Sky o jego obowiązku. Można też zobaczyć, że nadal wolała Diaspro jako narzeczoną Skya zamiast Bloom ale później zmieniła zdanie, gdy zobaczyła, jak Bloom była w stanie poradzić sobie z Patchamen.

Samara with Erendor, Bloom and Sky.png

Samara czyni kilka epizodycznych ról w tym sezonie, jak ona uczestniczy w tysięczniej rocznicy swego królestwa w odcinku "Zdradziecki Przeciwnik" i również była obecna na tym jak Sky zaangażował się w zaręczyny z Diaspro.

Ona jest znacznie więcej pokazana w tym sezonie . Gdy Erendor wyszedł z krótkiej konferencji z innymi królami Samara, patrząc zmartwiona, zapytała, co się stało, do której on odpowiada, że debata ma zostać uwzględniona w Domino z porządku obrad jak pokonać Tritannusa raz na zawsze. Przygotowania były potrzebne i Erendor zapytał się, Samary gdzie jest Sky odpowiedziała, że nie wie, ale Diaspro ona ogłosiła, że może mieć pojęcie i Samara dezaprobatą zapytała, czy ona wciąż go zdobyć. Erendor następnie mianował Diaspro swoją Samara with Erendor.pngkrólewską wysłanniczką i Samara wyraziła, że to nie jest taki dobry pomysł .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki