FANDOM

Roy
Roy (S6).jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie Andros
Informacje fizyczne
Płeć mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów jasny blond
Informacje osobowe
Przynależność Specjaliści,Andros
Magiczne zdolności Aura trytona
Informacje produkcyjne
Debiut Moc Harmonix
Głosu użyczył(a) Rafał Fudalej (Sezon 5-6)
Roy (star. fr. roy — król) — specjalista, pracuje dla ojca Layli.

OsobowośćEdytuj

Roy jest opiekuńczy, jak zarazem pomocny — przykładem może być to, że pomógł wróżkom z Klubu Winx w dążeniu do zdobycia mocy Sirenix, czy też to, że podczas imprezy w Alfei, Roy pomagół Layli, gdy ta była smutna.:

SezonyEdytuj

Roy po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Moc Harmonix",gdzie podarowuje jacht  Layli,dzięki któremu może wraz Winx bez problemu poruszać się  po oceanach.Potem ukazał się w odcinku " Połyskujące muszle ", gdzie powiedział, że popłynie wraz z dziewczynami, a Layla zrobiła kapryśną minę.  Pojawił się na imprezie w Alfei na imprezie,gdzie chciał poczęstować Laylę napojem.

Roy z Laylą

Ale jego plany się zmieniły ,gdy Stella przyprowadziła do Layli dwóch chłopaków, z którymi nie chciała zatańczyć.Roy pomagał odnaleźć Klejnot Empatii w zamku na Zenicie,rodzinnej planecie Tecny.Jak widać w 24 odcinku między Roy'em a Laylą nawiązuje się nić sympatii.Roy pomaga Winx w walce przeciwko mutantom na Andros.

Roy2.jpg

Roy w sezonie 6

W odcinku Natchnienie Sirenixu, uczestniczył na imprezie cielesnej Daphne.  Roy i jego przyjaciele przybyli i byli witani przez Bloom i Daphne. Pomógł  bronić Domino przeciwko Bestii z Głębin , którą wezwały Trix. W odcinku Latająca szkoła , Roy i reszta specjalistów byli w Linphei College na szkoleniu z palladynami . Roy jest zazdrosny, gdyż jeden z paladynów,  jego przeciwnik, próbuje uwieść Laylę.

Otrzymuje nową broń, którą jest zielony miecz, który pozwoli mu wchłaniać błyskawice. Ale podczas  pojedynku, upadł i stracił go szkoleniu bojowym, ale został uratowany przez Laylę. Kiedy Selina wezwała drzewce do ataku na szkołę,specjaliści musieli podszkolić się w Alfei. W odcinku Moc Bloomix , wraz z innymi specjalistami idzie pomóc trenować Winx. Jednak pomiędzy Royem a Nexem dochodzi do bójki.

Wkrótce Roy i inni specjaliści wracają do  szkoły w Linphei i walczą z Drzewcami.Jednak Latające Bazaliszki , postacie uwolnione z Legendarium zamieniają Roya i Nexa w kamień.Ostatecznie niewiemy kto będzie chłopakiem layli może dowiemy się w 7 sezonie.

CiekawostkiEdytuj

  • Roy ma również możliwość korzystania z magii - Mocy Trytona - która pozwala mu oddychać pod wodą,tak jak moc Layli (Podwodny oddech) Ale później, w odcinku 24 , mówi "Aura Trytona.
  • Wygląd Aury Trytona jest podobny do tatuaży Nabu , które miał na rękach.
  • W starym języku francuski słowo Roy oznacza król.
  • Roy i Nabu mają kilka podobieństw:
    • Mają magiczne zdolności.
    • Obaj pochodzą z Andros.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki