FANDOM

Księżniczka Roxy
Informacje biograficzne
Pochodzenie Ziemia
Wiek 15 (debiut)

18 (obecnie)

Urodziny 8 grudnia
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Fiołkowe
Kolor włosów Fioletowo-różowe z ombre pasemkami
Informacje osobowe
Przynależność Alfea
Magiczne zdolności Empatia ze zwierzętami

Zaklęcia związane ze zwierzętami

Kontrola w środowisku naturalnym

Nadanie ludzkiego głosu zwierzętom

Leczenie zwierząt

Tworzenie wiązek energii

Manipulowanie energią białego kręgu

Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Klementyna Umer (sezon 4 & sezon 7)

Aleksandra Kowalicka (sezon 5)

Monika Wierzbicka (sezon 6)

 Księżniczka Roxy ​— to jedna z ostatnich czarodziejek na Ziemi. Jej matką jest Morgana, królowa ziemskich czarodziejek, a ojcem Klaus, z którym przez całe dzieciństwo mieszkała w Gardenii. Najlepszym przyjacielem Roxy jest Artu, pies, który dzięki mocy Roxy zaczyna mówić ludzkim głosem.

​HistoriaEdytuj

Roxy była ostatnią czarodziejką na Ziemi (tak przynajmniej wszyscy myśleli na początku, ale z czasem pojawiały się też inne ziemskie czarodziejki, takie jak Morgana czy Diana). Posiada moc panowania nad zwierzętami. Potrafi sprawić, żeby m.in. mówiły ludzkim głosem.  Mieszka z ojcem, Klausem, w Gardenii, rodzinnym mieście Bloom.  Jej matką jest Morgana, królowa ziemskich czarodziejek. Roxy poznała ją jako nastolatka, całe dzieciństwo myślała, że nie ma matki i jest sierotą. Później jednak podczas walk ze złymi siłami i po tym jak staje się czarodziejką, dowiaduje się prawdy o swoim pochodzeniu i o tym, że jest ostatnią ziemską czarodziejką (właśnie o tę moc chodziło Łowcom Czarodziejek). Najlepszym przyjacielem Roxy jest pies Artu, który dzięki magii wkrótce zaczyna mówić ludzkim głosem. Łowcy Czarodziejek chcą pozbawić ją mocy i atakują ją na Ziemi. Na ratunek jednak przybywają Winx i to dzięki jej wiarze w magię mogą zdobyć nową przemianę Believix. Na farmie Batsona Roxy znajduje Biały Krąg, który ma potężną moc i tylko ona może nad nią zapanować. Jej ulubiony kolor to zielony. Nigdy nie została(formalnie)siódmą Winx,choć według komiksów było inaczej.

SezonyEdytuj

W siódmym sezonie Roxy będzie pomagała Winx aby pokonać Brafiliusa i Karszale, uratować magiczne zwierzęta i odnaleźć zwierze o pierwszym kolorze świata.

Roxy ma długie różowe włosy sięgające mniej więcej do ud , a przy twarzy ma żółte ombre. W codziennym stroju nosi zieloną bluzkę na długi rękaw , na to ma założoną różową bluzkę z łapką psa. Na nogi wkłada niebieskie spodnie. Zakłada różowe buty.

Roxy Believix

Wygląd
Roxy98346589345 Zt orig
Edytuj

Roxy ma długie różowe włosy sięgające mniejwięcej do łydek , a przy twarzy ma żółte ombre. W codziennym stroju nosi zieloną bluzkę na długi rękaw , na to ma założoną różową bluzkę z łapką psa. Na nogi wkłada niebieskie spodnie. Zakłada różowe buty.

BelievixEdytuj

Roxy boi się tego, co dzieje się wokół niej, nie chce walczyć ani być czarodziejką.Jednak przekonuje się,że nie warto bać się tego,co i tak zaplanował jej los. Jednak w końcu znalazła w sobie tyle siły, by przejść transformację Believix. Po przemianie ma zielony dwuczęściowy strój. Jej skrzydła są zielono-różowe i ozdobione w odciski łap zwierząt. Believix to jej naturalna siła, która płynie prosto z serca. Nikogo nie musiała o tym przekonywać ani nic udowadniać, wystarczyło, że uwierzyła w siebie. Nie może korzystać z pełni mocy Believix , ponieważ jest nowicjuszką i nie ma pojęcia jak to uczynić,a poza tym,jest on niepełny,gdyż nie przeszła oprzednich transformacji. Pewne jednak jest to, że posiada wszystkie moce prawdziwej ziemskiej czarodziejki. Po prostu nie wie jeszcze jak wydobyć z siebie całkiem nową siłę. Początkowo nawet zwykłe czary przychodzą jej z trudem. Dopiero za jakiś czas rozwinie się w pełni. Nie posiada Magixu,Charmixu aniEnchantixu.
Roxy Believix01:35

Roxy Believix

[[Kategoria:Ziemskie cz