Fandom

Klub Winx Wiki

Riven

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Riven
300px-Riven Profile.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Nieznana
Wiek 16 lat — (Sezon 1)
Urodziny 15 październik
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Fiołkowe
Kolor włosów Bordowe
Informacje osobowe
Przynależność Specjaliści
Informacje produkcyjne
Debiut Odc. 1 — Niespotykane Zdarzenie
Riven — jest jednym z piątki Specjalistów. Urodził się 15 października. Jego znakiem zodiaku jest żywioł. 

OsobowośćEdytuj

Riven ma problemy z wyrażaniem swoich emocji, ponad to jest uparty, zazdrosny, konkurencyjny (szczególnie lubi konkurować ze Sky'em) i woli działać sam, niż w grupie. Jest umięśniony, a jego ulubionym kolorem jest bordowy.

Wychowywał się sam, ponieważ matka go porzuciła po urodzeniu (najprawdopodobniej z przyczyn materialnych) i przez to jest nieufny wobec kobiet. Doskonale włada bronią oraz jest wszechstronnie wysportowany, a także bardzo przystojny. Umie otwierać zamki bez pomocy kluczy, co bardzo mu pomogło, gdy był uwięziony w lochach Chmurnej Wieży. Po uwolnieniu się z Chmurnej Wieży udowodnił, że daje sobie radę w każdej sytuacji. Jego najlepszym przyjacielem był Nabu, który umarł w 24 odcinku, czwartego sezonu.

ZwiązekEdytuj

Z początku nie przejawia większego zainteresowania żadną z dziewczyn, chociaż podoba mu się jedynie Musa. Gdy powala ją minotaur w odcinku "Przyjaciół poznaje się w biedzie", Riven łapie ją i mówi "teraz przegiąłeś bestio". Mimo tego nie rozwija się między nimi większe uczucie.

Po tym jak Darcy ratuje go podczas wyścigu zaczyna z nią chodzić i pełni rolę szpiega Trix. Gdy wiedźmy gonią Musę, Riven nie pomaga jej mówiąc "a niby czemu miałbym to zrobić". Jednak gdy przestaje być potrzebny Trix, te wrzucają  go do lochu. Chłopak odczuwa wyrzuty sumienia i ucieka, a następnie pomaga dawnym przyjaciołom. Po powrocie do Alfei widać że jednak coś czuje do Musy. Z czasem ich kontakty są coraz bliższe, aż w sezonie 2, gdy w odcinku "Twarzą twarz z wrogiem", Winx żegnały się z chłopakami, Riven złapał Musę za rękę, przyciągnął do siebie i przytulił mówiąc:"Zrób coś dla mnie. Chce tylko żebyś mi obiecała, że na pewno wrócisz, że wrócisz do mnie". Gdy Lord Darkar atakuje Musę, chłopak osłania ją i daje się trafić, wtedy prawdopodobnie dostał dużych obrażeń, lecz wszystko skończyło się dobrze. Na imprezie kończącej drugą serie, tańczy z Musą. Od tamtej pory stanowią z Musą parę. Ich związek ma swoje wzloty i upadki, jednak obojgu na sobie zależy. W 4 sezonie, najwyraźniej między nim, a Musą nie układa się na dobrze. Kiedy dziewczyna była na przesłuchaniu muzycznym u Jayson'a Queen'a, Riven ciągle krytykował Musę, zamiast jej pomagać. Na spotkaniu z chłopakami w Klubie Frutti, między nim, a Musą wreszcie zaczyna się układać. Riven zaczął rozumieć to, że Musa spełnia marzenia i zapanował nad swoimi emocjami, co zdarzało się rzadko. Za to w 5 sezonie w odcinku ''Oko Rekina'' dla niej nauczył się grać na gitarze i napisał specjalnie dla niej piosenkę, którą śpiewa z Musą, pod koniec odcinka. Niestety w 6 sezonie w odcinku "Hymn" zrywają na dobre, a także Riven odchodzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki