FANDOM

00B(0).jpg
Przyjaciółka Bloom- to czwarty komiks o Klubie Winx.

Opis Edytuj

Jest idealne popołudnie, Winx są w akademiku i dyskutują o ich życiu w Alfei, Tecna prosi Bloom aby opowiedziała o tym jak się znalazła w Alfei. Bloom zaczyna swoją opowieść.

Opowiada im o psikusie jak jej mama zrobiła gdy kazała jej się pakować do szkoły bo się spóźni. Okazało się później, że tylko żartowała i są wakacje. Mówiła także, że rodzice zrobili jej niespodziankę i zamiast motoru kupili jej rower. Wraz z Kiko jechała sobie po mieści myśląc o rodzicach, że omal nie wpadła pod samochód. Silny wiatr powiódł ją do parku.

Zaprowadził ją do miejsca gdzie poznała Stellę walczącą z Knutem. Stella przegrywała walkę z ogrami lecz dzięki mocy Bloom, która została okazana pierwszy raz w jej życiu, czarodziejka wygrała. Później zabiera Stellę do swojego domu, kiedy straciła przytomność. Tymczasem Knut wyjaśnia Trix czemu nie zdobył berła Stelli. Troll daje ogrowi kawałek stroju Bloom, a ten prowadzi go do domu dziewczyny.

Tymczasem Bloom desperacko próbuje przekonać Mike'a, że Stella jest czarodziejką. Nieugięty Mike postanawia zadzwonić po policję jednak Stella zamienia telefon w kapustę przez co tata Bloom zaczyna wierzyć w magię. Tymczasem troll nadal szuka drogi do domu dziewczyny.

W pokoju Bloom, Stella próbuje ją nauczyć drobnych sztuczek ale rudowłosej się nie udaje. Stella zaczyna opowiadać jej o Alfei, które jest miejscem gdzie młode czarodziejki udoskonalają swoje moce. Czarodziejka słońca postanawia pokazać jej miejsce i zabiera ją na małą wycieczkę. Tymczasem jej wrogowie tracą jej trop.

W Gardenii, Vanessa przekonuje swojego męża aby uwierzył Stelli. W szkole dla czarodziejek Stella pyta się Bloom czy zapiszę się tu do szkoły bo od jutra zaczyna się nowy rok szkolny. Wracają z powrotem do jej domu, przez co troll momentalnie odnajduje jej ślad i zaczyna atakować jej dom. Bloom i Stella schodzą na dół aby sprawdzić co się dzieje. Blondynka przemienia się i zaczyna walczyć z potworami. Gdy gule chcę zaatakować Mike'a i Vanessę, Bloom wyzwala swoje moce i chroni swoich rodziców.

Następnie pojawiają się specjaliści ale Bloom bierze ich za kolejne potwory i też ich atakuje. Knut i jego gule otwierają portal i uciekają. Chłopcy w ostatniej chwili chwytają trolla aby nie uciekł i wracają do Czerwonej Fontanny. Jednak zanim odlatują Bloom przeprasza Brandona (Sky podobnie jak w serialu zamieniają się rolami).

Po raz kolejny wszystko wraca do pierwotnego porządku. Stella naprawia wszystko co zostało wcześniej zepsute przez Knuta i resztę przeciwników. Bloom podejmuje ostateczną decyzję- będzie się uczyć w Alfei. Następnego dnia dziewczyna jest już spakowana i żegna się ze swoimi rodzicami. Wraz z czarodziejką teleportuje się do Magicznego Wymiaru.

I tak kończy się historia Bloom i mówi, że resztę już wiedzą. Musa mówi, że było to wielką przygodą i wilkim ryzykiem aby okłamywać Griseldę. Stella wspomina, że na szczęście nic się nie stało i oto są. Flora pyta Bloom czy jest szczęśliwa, czarodziejka odpowiada jej, że tak i, że nigdy ich nie opuści.

Bohaterowie Edytuj

Komiks Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki