Fandom

Klub Winx Wiki

Politea

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Politea
Politea.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Magix
Informacje fizyczne
Płeć kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów brązowe
Informacje osobowe
Magiczne zdolności Fioletowe promienie energii
Informacje produkcyjne
Debiut Rekinie Oko
Głosu użyczył(a) Anna Apostolakis-Gluzińska
Politea  była najlepszą przyjaciółką Daphne i walczyła z nią przeciwko Prastarym Wiedźmom. Odwróciła się od Daphne,kiedy potrzebowała pomocy. Jednak Prastare wiedźmy nie zlitowały się nad Politeą i zamieniają ją w smoka.

SezonyEdytuj

Sezon 5Edytuj

W tym sezonie widzimy ja po raz pierwszy. Bloom dzięki magicznemu zaklęciu widzi scenę kiedy Politea zostaje przemieniona w smoka przez Prastare Wiedźmy i nie pomaga Daphne, kiedy ta potrzebuje pomocy. Później powraca kiedy Bloom udaje się do Rekiniego Oka. Widzimy jednak, że moc wykradają Darcy i Stormy.

Klub Winx Tajemnica Morskiej GłębinyEdytuj

W filmie staje się głównym czarnym charakterem. Sprzymierza się z Trix i wyciąga Tritannusa z wymiaru zapomnienia. Jej celem jest znalezienie Perły z Głębin.

Magiczne zdolnościEdytuj

Tak jak Daphne, Politea jest nimfą. Posiada moc sirenix, kiedy prastare wiedźmy rzuciły klątwę na jej Sirenix stał się on ciemny.Potem traci moc kiedy Darcy i Stormy wykradają jej moc.

Potrafi również obrócić dowolny czar, który został na nią rzucony np. gdy Trix maja ją zaatakować. Icy ręce zamroziły się, Darcy zaatakowały macki ośmiornicy,a przeciwko Stormy obróciły się błyskawice.

Potrafi strzelać turkusowymi i różowymi promieniami energii. Ponadto, podobnie jak Tritannus, ona może być upoważniona do rozrzucania zanieczyszczeń. Zło w jej Sirenixie zostało rozwiane przez Darcy i Stormy. Mimo, że nie może wrócić do swojej pierwotnej postaci, ludzkiej. Zanieczyszczone oceany,pomogłyby zakłócić równowagę  Nieskończonego Oceanu, dzięki temu Politea odzyskała energię z powrotem.

Jej mocy w połączeniu z mocą Perły z Głębin, może łatwo zanieczyścić oceany Magix i może stać się potężniejsza od samego cesarza.

Ponadto, wykazała, że ma możliwość łatwego wejścia do wymiaru Oblivion, w przeciwieństwie do Winx, które potrzebowały zbliżyć swoją magie, aby przejść z wymiaru Zapomnienia do Nieskończonego Oceanu.

GaleriaEdytuj

Politea.jpg

Politea

Politea przed klątwą.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki