Fandom

Klub Winx Wiki

Piff

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Piff
Piff.png

Piff w sezonie 6

Informacje biograficzne
Informacje fizyczne
Płeć kobieta
Kolor oczu Szaro-zielone
Kolor włosów brązowe
Informacje osobowe
Magiczne zdolności wróżka słodkiego snu
Informacje produkcyjne
Piff - wróżka słodkiego snu, bliźniacza wróżka Layli; najmłodsza z wróżek Winx.Piff bardzo lubi spać.Czasem uspokaja Laylę kiedy ta ma koszmary.Pierwszy raz pojawia się w drugim sezonie.

WyglądEdytuj

Piff ma ciemną karnację, szare oczy.Włosy przykrywa bufiasta różowa czapeczka w żółte kółka i białe elementy  z bordowo-zielono wstążkami. Ma małe różowe skrzydła. Jest ubrana w różowo-białą bluzęczkę i spodnie w blado-różowę paski.Nie nosi butów.                     

Śpiąca Piff.jpg

Śpiąca Piff

==Seria       ==
Piff.jpg

Piff

Sezon 2 

Po pierwszej próbie ratowania Pixies przez Laylę ,uratowała ona tylko Piff,która potem została w Alfei,a  Bloom ,Layla i Stella wyruszyły ratować resztę Pixies.Piff użyła siły raz, kiedy zobaczyła  koszmar Layli; użyła magii, by przechwycić i zniszczyć zły sen Aishy, ​​co uspokaja ją. Pod koniec drugiego sezonu, kiedy Piff jest zmęczona , Chatta daje jej kakao, aby utrzymać ją na jawie, a ona wypowiada pierwsze słowo: Coco 

Sezon 3 

Piff nie pojawia się za wiele w sezonie 3. Ona pojawia się w czterech odcinkach, odcinek 9, 19, 20 i 21. W odcinku 9, Piff i Pixies przygotowują piknik,aby rozweselić Bloom. W odcinku 19, jest ona krótko widziana gdy śpi  z Aisha. W odcinku 20, jest ona widziana z resztą Pixies udających się do wioski. W odcinku 21, jest ona widziana z Timmy.Następnie Riven przychodzi i mówi jej, aby zaprowadziła go do Musy.

Sezon 4 

Widać ją tylko na początku serii.Winx znalazły ją w wiosce wrózek ,gdzie śniły jej się koszmary,którymi żywił się motyl ,który potem przemienił się w złego potwora,nastepnie złapał on wszystkie Pixie.Potem Piff przebywała w wiosce wróżek z innymi wróżkami.Nie widać jej w dalszych odcinkach. 

Sezon 6

Piff.png

Piff w sezonie 6

W  odcinku pt."Legendarium" Piff i inne wróżki przychodzą  do Alfei i świętują  100-lecie bycia Faragondy dyrektorką . Później  próbuje bronić swojej wioski wraz z Winx i innymi Pixies. 

Moce i umiejętności Edytuj

Słodki sen: to wyjątkowa umiejętność Piff, aby pomóc innym spać i przekształcić swoje sny ze zła do dobra. To działa, gdy Piff śpi na głowie danej osoby, to sprawia, że ​​jego sen jest piękny natychmiast. Jeśli osoba śpi i śnią się jej koszmary,  przechwytuje je i zmienia je w dobre sny. Zdolność ta uspokaja, pozwala osobom dobrze spać i marzyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki