FANDOM

Palladium
300px-Palladium.jpg
Informacje biograficzne
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Żółte
Kolor włosów Pomarańczowe
Informacje osobowe
Przynależność Alfea
Informacje produkcyjne
Debiut Witamy w Magix
Palladium- nauczyciel Eliksirologii (alchemii). Jest postrzegany jako bardzo niepewny siebie nauczyciel. W sezonie 2 wydaje się bardziej pewny siebie,ponieważ jest elfem. 

<tabber>

SezonyEdytuj

W pierwszym sezonie, palladium może być postrzegany jako bardzo nerwowy nauczyciel mniejszej ufności stosunku do innych nauczycieli. Bierze pierwszą klasę roku na wycieczce na Bagna, gdzie nakazuje im znaleźć drogę za pomocą tylko głosu natury. Palladium jest również jedynym nauczycielem, który umie prowadzić magiczną komorę.

150px-Professor Palladium.jpgOn i jego pomocnicy w walce z Trix.

Świętowali sukces wszystkich na koniec sezonu.

W drugim sezonie wydaje się być o wiele bardziej pewny siebie i mięśnie, które rozwinęły swoją formę, ponieważ on jest elfem.Ewolucja spowodowała również, żeby być bardziej wymagający wobec swoich uczniów.W momencie, gdy Amaryl atakowała Stellę, zatrzymał zaklęcie, a on zagroził wydaleniem Amaryl. On jest także pokazany w różnych scenach z profesorem Avalonem, a kiedy Avalon zatruł się w lesie Palladium leczy go.142px-Palladium in his class.jpg

 W odcinku, gdy został wzięty Kodeks z Wioski Wróżek wykazano, że był używany przez profesora Avalona i i był 158px-Divx Ita Winx Club II - Episodio 09 - Il segreto del professor avalon 063 0001 (1).jpgon wspólnikiem w rabunku bez wiedzy.

Palladium jest rzadko pokazywany w Sezon 3 wraz z większością innych nauczycieli. Jest on widoczny tylko w tle, lub w bardziej niezauważalny ról.W odcinku "Oblężenie Alfei" on i niektóre studentki utworzyły nową magiczną barierę niestety czarownice i tak ją zniszczyły. On również uczęszcza na spotkaniu w celu omówienia decyzji.

Palladium ma jednak kilka występów w czwartym sezonie. W pierwszym odcinku, Tecna i Palladium założyli tor przeszkód dla Winx które zaprezentowały to przed swoimi uczniami. W drugim odcinku czwartego sezonu, on pomaga wyjaśnić kim są Czarownicy z Czarnego Kręgu.

Palladium został tylko pokazany kiedy pomaga im w dążeniu do Sirenix.On pojawia się w połowie odcinku "Miłosny Problem", wyjaśniając Winx swój program treningowy, a także wprowadza Winx otwierając swój portal. Wyjaśnia również, że ich uprawnienia zostaną wyczerpane i że muszą przetrwać z wglądu i intuicji, potem życzy im powodzenia.

W "legendarium" Palladium widać go kilka razy w czasie mowy i na imprezie.Był też w odcinku 10 Tajemnica Szklarni gdzie przekształca w ludzi Lori, Evie i Carol które wcześniej Trix zmieniły. Roxy pomaga zmienić Gryffin z kruka z powrotem do normy. Dał również informacje Winx o Eldorze, że była tu kiedyś nauczycielką w Alfei i że miała szklarnię, która nadal istnieje w szkole.

Już wkrótce..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki