FANDOM

Królowa Ziemi Nebula
Nebubula.jpg
Informacje biograficzne
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Granatowe
Kolor włosów Granatowe
Informacje osobowe
Przynależność Królestwo Tir Nan Og Ziemia
Magiczne zdolności Burza elektryczna itp.
Informacje produkcyjne
Debiut Nebula(odcinek)
Głosu użyczył(a) Anna Apostolakis (Sezon 4)

Marta Dobecka(Sezon 6)

Nebula – kobieta o ciemno-niebieskich, krótkich włosach. Jest czarodziejką-wojowniczką, główną strażniczką ziemskiego królestwa czarodziejek oraz Wyższą Czarodziejką (początkowo pokoju, później wojny, a następnie ponownie pokoju). Nebula miała dobre intencje, była jednak zbyt pewna siebie. Chciała sama pokonać Łowców Czarodziejek . W planie tym przeszkodziła jej jednak ziemska królowa czarodziejek – Morgana, dlatego też Nebula postanowiła ją uwięzić. Wtargnęła również w ciało Roxy poprzez Biały Krąg i w jej ciele zaczęła walkę z Łowcami Czarodziejek, została jednak wypędzona z ciała Roxy przez Winx. Pod koniec 4 serii przekonała Laylę, do tego że razem zdołają zemścić się na Łowcach Czarodziejek, którzy zabili Nabu (ukochanego Layli). Głównym bohaterkom udaje się jednak przemówić Nebuli do rozsądku. Morgana w ostatnim odcinku 4 serii przekazała jej swoją koronę oraz władzę nad ziemskim królestwem.

SezonyEdytuj

190px-Nebula vs bloom.jpg
Nebula mocno pragnie się zemścić na Czarownikach z Czarnego Kręgu. W odcinku 9 sezonu 4, Nebula posiada Roxy poprzez Biały Krąg i wychodzi do likwidacji Łowców Czarodziejek. Nebula posiadała Roxy i poleciały do magazynów gdzie rozegrała się bitwa pomiędzy Czarownikami i Roxy. Klub Winx przerywają im.Czarownicy uciekli. Nebula grozi im , że zapłacą za to ,że dały uciec Łowcom.Winx użyją magicznych tarcz, które odzwierciedlają energię Nebuli. Roxy upada po walce z Czarownikami. Gdy wyższa czarodziejka z Północy, Aurora, brała udział w wojnie zaczęła zamrażać ludzki świat, Bloom wzywa Nebulę do walki, warunki Bloom są takie, że jeśli wygra, Czarownicy będą musieli mieć uczciwy proces, ale jeśli Nebula wygra Winx będą musiały wydadać Czarowników.Po burzliwej walce Bloom wygrała.

Czarownicy, którzy zostali pokonani i zamrożeni.Nebula dostrzegła błąd w jej zemście i chciała zostać w Wymiarze Omega jako sposób ukarania siebie, Bloom mówi , że staał się podobna do Czarowników. Gdy Bloom powiedziała jej, że jest jeszcze dobra.Wróciła z Winx z Wymiaru Omega i została ciepło powitana przez Morganę.Po przywróceniu magii na Ziemi, tak aby przywrócić równowagę sił natury i pozwolić nowym wróżki urodzić się na Ziemi. Morgana postanowiła pozostać z rodziną i dała koronę Ziemskich Czarodziejek do Nebuli Wierzyła ,że zrobi świetną robotę chroniąc wróżek Ziemi, czyniąc ją królową Tir Nan Og.

Nebula zrobiła z zamku Morgany szkołę czarodziejek. Powrót do zamku Morgany, Nebula pokazuje Winx różdżki Mityxu. Według niej, siedem wróżek z Legendarium przeszły do realnego świata z wielu światów, w tym z Ziemi.Nebula również wspomina, że różdżki są niemożliwe do przechowywania aż czarodziejki udowodnią , że są ich godne.Layla uważa, że sprawdziły się już wielokrotnie we wszystkich walkach z potworami. Nagle, zamek jest atakowany przez Trix i niektórych rekrutów czarownic.Winx przemieniły się i Eldora przekształciła również się i przyłączyła się do walki. Podczas walki, dwie wiedźmy weszły do zamku.Bloom szybko leci za nimi i powstrzymuje je dotarcia do różdżek Mityxu.Selina ogląda to wszystko przez magiczną kulę. Acheron jest zły, że Trix nie podzieliły się swoją mocą z Selina, aby go uwolnić. Selina ma inny plan chce zabrać Bloom smoczy Ze względu na nowe amulety przez trix, były gospodarstwa własnej przeciwko Winx, Eldora i Nebula. Wewnątrz zamku, Bloom zostaje napadnięta przez Selinę, która atakuje ja wężem. Bloom próbuje rozmawiać z Seliną i przekonać ją , że Acheron jest zbyt niebezpieczny, aby uwolnić go. Eldora Selina odpowiada, że ​​dla niej jest martwa i że Acheron jest jej jedynym prawdziwym przyjacielem.Bloom używa całej mocy i w końcu pokonuję Selinę. Tym czasem Trix walczą z innymi przed zamkiem.Niestety Winx,Nebula i Eldora Przegrywają , ale Bloom przychodzi im z pomocą.Icy ściga Bloom swoim potężnym zaklęciem aż do sali gdzie znajdują się różdżki Mityxu.Bloom w końcu wie dla czego Trix są takie potężne atakuje naszyjnik Icy który następnie pęka tak samo jak Darcy oraz Stormy.W końcu Trix oraz wiedźmy się wycofują.Nebula dziękuję Winx oraz Eldorze w uratowaniu jej zamku.

=

Magiczne Zdolności Edytuj

Nebula jest potężna wojowniczką ,a o to jej zdolności Elektryczna burza- fioletowe kule energii rzuane przeciwko Bloom w sezonie 4 Telekineza -przesuwanie przedmiotów za pomocą myśli. Nienazwane strumienie fioletowej energii używane przeciwko Trix w sezonie 6.

Ciekawostki Edytuj

• Nebula jest chmurą gazu i pyłu unoszącą się w przestrzeni, i była wcześniej stosowana jako ogólne określenie jakiegokolwiek niezidentyfikowanego obiektu w przestrzeni.Samo słowo oznacza chmurę Nebula po łacińsku, być może odnosić się do faktu, że w mitologii greckiej bogini zemsty, Nemezis, miała obowiązek dawania ludziom kary Bogów (być może odniesienie do jej niemal nienasyconym pragnieniem zemsty),żyła ponad chmurami Olimp. • Elektryczna burza to jedno z zaklęć które były wymawiane przez Tecne oraz Stormy. • Nebula Była opiekunką starożytnych różdżek Mityxu które później należały do Winx w sezonie 6. • Anna Apostolakis dubbingowała Nebulę w sezonie 4.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki