FANDOM

Morgana
2842029-10
Informacje biograficzne
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Czarne
Informacje osobowe
Przynależność Królestwo Tir Nan Og Ziemia
Magiczne zdolności nieokreślone źródła
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Agnieszka Fajlhauer
Morgana była ziemska Królowa Czarodziejek i jak się później okazuje, również matka Roxy. Dawno temu zakochała się w ziemskim mężczyźnie, miała z nim dziecko. Była gotowa opuścić królestwo dla rodziny. Ale wtedy pojawili się Czarownicy z Czarnego Kręgu. Morgana musiała walczyć z ich przywódcą, niestety jednak przegrała. Czarownicy usunęli ze wspomnień Klausa (jej ukochany) i wszystkich jej przyjaciół o tym, że została porwana przez Czarny krąg a zastąpili podróżą po której słuch po niej zaginął.. Ale Ogron popełnił błąd, którego wkrótce żałował. Nie złapał wszystkich ziemskich czarodziejek, zlekceważył tę najmniejszą z nich. To właśnie uratowało córkę Morgany — Roxy . Królowa ziemskich czarodziejek nawiązywała kontakt z Roxy poprzez sny — mówiła do niej i ostrzegała ją przed czarownikami. W późniejszym czasie jak Winx i Roxy trafiają do jej pałacu i cała historia kończy się dobrze, kobieta wyznaje córce prawdę. Morgana oddaje koronę Nebuli, a sama wraca do rodziny na Ziemię.

Pojawiła się w sezonie 6 odcinku 14 aby świętować z innymi matkami dziewczyn z Alfei Dzień Matki.