Fandom

Klub Winx Wiki

Mitzi

367stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mitzi
Mitzis5.jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie Ziemia
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Czarne
Kolor włosów Czarne
Informacje osobowe
Przynależność Ziemia
Rodzina Macy (siostra)
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Joanna Pach (Sezon 1)

Aleksandra Rojewska (Sezon 2)

Monika Pikuła (Sezon 4)

Justyna Bojczuk (Sezon 5)

Mitzi ​— jest rywalką ze szkoły i sąsiadką Bloom, kiedy mieszkała w Gardenii.

OsobowośćEdytuj

Mitzi jest bardzo skoncentrowana na sobie i pragnie mieć wszystko co zechce, lubi się przemądrzać. Chce być najbardziej popularną dziewczyną w GardeniiNienawidzi Winx i kibicuje Trix — widać to szczególnie w odcinku Kwiat Lilo​.

SezonyEdytuj

Mitzi pojawia się po raz pierwszy w odcinku Niespotykane Zdarzenie, gdzie dokucza Bloom, że nie posiada skutera. Chwilę potem, Bloom, która ma dosyć Mitzi zamienia jej skuter w świnię.

Mitzi-1.png

Mitzi zaprasza Winx na przyjęcie z okazji Haloween. Okazało się jednak, że to podstęp, a Mitzi wykorzystała to jako pretekst do dokuczeniu dziewczynom i straszy je czterema siostrami bez twarzy.

Mitzi-halloween.gif

Mitzi bardzo często pojawiała się w Sezonie 4.  Jest w szoku, a jednocześnie zazdrosna, gdy Bloom otwiera Love Pet. Gdy Mitzi przyjmuje zwierzaka z Love Pet, nie zdaje sobie sprawy, że na zwierzę jest rzucony czar. Mitzi zaczyna również mocniej dokuczać Stelli, której odbija Brandona. Kiedy Brandon wyjaśnił Stelli, że to Mitzi pocałowała go pierwsza, a kochał zawsze tylko Stellę, ta mu wybacza.

Mitzi i Musa

Pojawiła się Mitzi z jej młodszą siostrą, Macy, który trzyma Lilo, magiczną roślinę, która ma wielką moc. Pomimo faktu, że nigdy nie spotkała się z Mitzi wcześniej z Trix,pomaga Trix w zdobyciu Lilo i pokonaniu Winx. W końcu dziewczyny Winx zatrzymały Trix.

Macy and Mitzi.pngwidać to w odcinku Kwiat Lilo.

W sezonie 6, Mitzi robi scenę w gotyckim stylu w Gardenia w Zniszczone Sny, a także w następnym odcinku.

ReferenciaMitziSalllyyDarmaT6.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki