FANDOM

Mike jest przybranym ojcem Bloom. Znalazł Bloom jako noworodka uwięzionego w płonącym budynku. Uratował ją, a później przygarnął ją z żoną Vanessą.Kocha Bloom i myśli o niej jako jego mała "dziewczynka", ku przerażeniu Bloom. Mike martwi się o Bloom, ale zawsze daje jej swoje wsparcie. Mike zapewnia komiczny element w serii, a jest on często przedstawiony w bardziej humorystycznych sytuacjach przez wiele odcinków.

Mike
Mike Profile.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Ziemia
Informacje fizyczne
Płeć mężczyzna
Kolor włosów blond
Informacje osobowe
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Andrzej Precigs (Sezon 1-3) Zig Zap Modest Ruciński (Sezon 4) Tomasz Borkowski (odc.specjalne,Sezon 3) Paweł Ciołkosz (Sezon 5-6)

SezonyEdytuj

Mike at the sofa.jpg Mike po raz pierwszy pojawił się w odcinku 1 sezonu 1, gdzie daje Bloom jej prezent - rower - ku rozczarowaniu Bloom. Bloom odkryła, Stellę i sprowadziła ją z powrotem do domu, Mike był w wielkim niedowierzaniem, że to czarodziejka.Mike wciąż z niedowierzaniem z Bloom jest czarodziejką w stanie udowodnić sobie i kiedy ona i Bloom poszły na górę, aby porozmawiać, Mike i Vanessa mieli mówić o prawdziwej tożsamości Bloom. Wkrótce Knut wraz z jego trollem włamał się do domu i Stella i Bloom walczyły, aby położyć kres im,walka była udana dzięki przybyciu specjalistów.Po wszystkim było znów spokój, Mike i Vanessa puścili Bloom, aby przeszła do Alfei. Ale nie bez nich, oni planowali zostać z nią, ale nie mogli przejść przez magiczną barierę, a tym samym mają do powiedzenia i do pożegnania i wrócili do domu z pomocą Stelli.W następnym odcinku, Bloom dzwoni do domu niech rodzice wiedzą, jak było i powiedziała Vanessie żeby dać Mikeowi wielki uścisk i pocałunek.

Mike and Vanessa revealing to Bloom that she is adopted.png W "Dawna Tajemnica", Bloom wróciła do domu na tydzień wakacji. Gdy jechała na rowerze ulicami Gardenii, Mike zatrzymał wóz strażacki, aby ją powitać. Mike następnie spędził dzień z rodziną, ale te ciche dni, wkrótce dobiegnie końca. Gdy Vanessa odmówiła podpisania umowy,grozili jej.Zmartwiony dla żony, zdecydował, że nadszedł czas, aby umieścić alarm. A gdy wszyscy poszli spać, Bloom miała wizję, że kwiaciarnia była w ogniu, zachęcając tym samym wszyscy od razu udali się do kwiaciarni. Kwiaciarnia powstała w blasku, Bloom to mówi, że ona będzie wstanie udać się do środka, by zatrzymać ogień i Mike postanowił udać się z nią. Oni wkrótce znalezli kierowcę wykonawców, uwięzionego przez płomienie, Mike ratuje go, gdy Bloom pozostaje w tyle, aby zatrzymać ogień. Po kierowca wykonawców wyznał wszystko, wszystko było dobrze, dopóki nie zauważyłem,. Mike i Vanessa zawahali się trochę, ale uświadomili sobie, że najwyższy czas aby Bloom wiedziała, że została adoptowana.Po odkryciu, że została adoptowana, Bloom pomyślała, że jedyną rzeczą, była pewna, o jej miłość do Brandona, który był w tym czasie Skyem. Jednak, że bezpieczeństwo także rozbita i zmusiło ją do opuszczenia Alfei, wróciła do domu, radośnie witana przez swoich rodziców. Zarówno Mike i Vanessa pocieszają ją mówiąc, że są zadowoleni, że jest w domu

Mike and Vanessa suspended above a black hole.png następnie dały im niespodziewaną wizytę, złapły Mike i Vanessę i powiesiły ich nad czarną dziurą, Bloom chciała wiedzieć, dlaczego to robią jej. Trix powiedziały jej, że chcą jej mocy. Ona odmawia, która prowadzi do tego ,że Icy wrzuca Mikea i Vanessę do czarnej dziury. Na szczęście, Bloom była w stanie ich uratować. Ale wtedy Trix zaatakowały ją i Icy otacza ją w lodzie. Następnie mówi do Bloom i kradnie jej smoczy płomień. Mike i Vanessa spieszą do niej aby ją pocieszyć i Stella szybko pojawia się w pokoju. Vanessa następnie mówi Bloom aby wróciła do Alfea uporządkować sytuację.

Mike był widziany w odcinku 19, kiedy profesor Avalon powiedział,że moc Bloom jest silniejsza.

Mike and Vanessa giving advice to Bloom.png Mike jest postrzegany w Odcinku 9 po tym jak Sky został wprowadzony na mocy zaklęcia Diaspro i złamał serce Bloom, wraca do Gardenia szukać pomocy od rodziców.

On i Vanessa gościli dziewczyny kiedy dziewczyny przybyły na ziemię, szukając ostatniej czarodziejki na Ziemi, Roxy. To wynika również, że Mike ma dojrzałą alergię na koty.

Gdy Winx zostały ostatecznie rozstrzygane w nowym miejscu, a ich firma ma się dobrze, Mike i Vanessa poszli je odwiedzić, to było to, że Bloom mówi ,że zwrócił pieniądze, że należące do matki. Potem mogły wrócić do pracy.W odcinku "Nebula", Erendor szukał Skya i Mike przyprowadził go do Winx, aby mogły odpowiedzieć na pytania Erendora.W Odcinku "Gniew Natury" Bloom uwalnia Mikea i Vanessę od pająka.Mike escorting Erendor to the Winx.png

Mike, Vanessa and Kiko.png W drugim odcinku, "Powstanie Tritannusa", jest postrzegany z Vanessa siedzi przy stole w Frutti Music Bar ogląda zespół Winx. Kiko wskoczył na ich stół i tańczył, Vanessa śmiała się z niego.

W odcinku "Połyskujące Muszle", on i Vanessa czekali na dziewczyny, aby pokazać im zanieczyszczenia które odkryli.Podczas epizodu Magiczne Święta, on i Vanessa czekali na Bloom z dzieciakami z sąsiedztwa na Ziemi. , Trix podsłuchiwały ich rozmowę, a gdy Bloom wspomina Magię Świąt, szykowali po tym, zasadzkę na Bloom była gotowa do wyjazdu z Alfei. Mike wielokrotnie dzwoni na jej telefon komórkowy bez odpowiedzi. Gdy Bloom ostatecznie pokonała Trix, Faragonda otworzyła portal do jej domu, gdzie weszli i mieli wigilię w Alfei.

Po zdobyciu ich mocy Sirenix, Winx postanowiły zrobić sobie przerwę w jednej z plaż Gardenii, miały piknik gotowy dla nich i kiedy w końcu przybli oni zauważyli,że wszędzie były śmieci on i wszyscy pomogli posprzątać. Niestety, ponieważ nie było wyspa śmieci pływających u wybrzeży Gardenii wyrzucała dalej śmieci. Aby pomóc z tym problemem, on i Vanessa zdecydowali się na ochotnika aby oczyścić ją.

W "Odległe Odbicia" Mikea widać z Vanessą i innymi,ale Tritannus przybył w celu uzupełnienia toksyn, a widząc ich ingerencji w jego ulubionym miejscu wezwał potwora śmieci. Vanessa dzwoni do Bloom i informuje ją o obecności Tritannusa.Pojawił się także w finale Sezony 5 z Vanessą, Oritelem, Marion i Daphne, obserwując koncert.

Bloom zdaje sobie sprawę, że prawie zabiła Florę, wraca do Gardenii i Mike próbuje co w jego mocy, aby ją pocieszyć. On jest nieskuteczny i pozostawia ją w spokoju po Vanessa mówi, że jest to najlepiej pozostawić Bloom samą.

Mike nie wiedział ,że Bloom opuściła jej pokój i zdecydował, że ponieważ nie było zbyt cicho, mógłby być może z nią porozmawiać jeszcze raz i dwa z nich udać się w stronę schodów. Bloom nagle pojawia się przed drzwiami.

W odcinku Dobra Wróżka, Mike, Vanessa,a Wróżki ustawiły stół, Bloom i Winx były w kuchni robiły pizzę domowej roboty.Pyszną pizzę obiad został doręczony do mieszkańców domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki