FANDOM

Miele
300px-Miele
Informacje biograficzne
Pochodzenie Linphea
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Szare
Kolor włosów Brzoskwiniowe
Informacje osobowe
Przynależność Linphea

Linphea Collage

Magiczne zdolności Związane z roślinami
Rodzina Flora- siostra

Alyssa- matka Rollos- tata

Informacje produkcyjne
Debiut Łzy Czarnej Wierzby
Głosu użyczył(a) Katarzyna Łaska- III

Beata Wyrąbkiewicz- VI Magda Kusa- III

Miele- to młodsza siostra Flory oraz córka Alyssy i Rollos'a.

Wygląd Edytuj

Normalny Edytuj

W Sezonie 3 Miele ma krótkie włosy w kolorze miodu i szare oczy jej kolor skóry jest bladszy niż u Flory. Jej fryzura to mały kucyk. We włosy ma wpleciony wianek. Nosi zielono-żółtą sukienkę.

W Sezonie 6 jej skóra jest nieco ciemniejsza niż przedtem, a włosy robią się bardziej brzoskwiniowe. Jej włosy są związane w wysoki kucyk i w niektórych pasemkach są ozdobione kwiatami. Nosi różowo-żółtą sukienkę. Jej buty mają różowo-zielony kolor.

Transformacja Edytuj

Miele ma zielone skrzydła w kształcie płatków kwiatów. Nosi święcący zielony strój ozdobiony różowymi płatkami kwiatów na górnej części i na spódnicy. Jej buty są zielone.

Sezony Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Miele debiutuje w odcinku Łzy Czarnej Wierzby gdy Winx wyruszają do Linphei. Pokazuje im Wyrocznie Linphei, która mówi im, że łzy czarnej wierzby mogą ocalić Faragondę. Zostaje odesłana do domu przez Florę dla jej bezpieczeństwa. Jednak Miele nie słucha się swojej siostry i ponownie zjawia się. Gdy Winx zabierają łzy wierzby mówi Winx aby nie dotykały wody. Gdy Trix chcą zaatakować Florę, Miele przyjmuje na siebie atak Trix. Zostaje trafiona i wpada do wody zatrutej przez Darcy. Zdenerwowana Flora wyczarowuje rośliny, które unieruchamiają Trix, a następnie sama nurkuje do wody. Tam pyta się Miele czemu nie poszła do domu, a ona odpowiada, że chciała zobaczyć jak walczą. Flora wysyła młodszą siostrę na ląd, a sama zdobywa Enchantix.

Sezon 6 Edytuj

Miele uczy się w Linphea College wraz ze swoimi przyjaciółkami w odcinku Latająca szkoła. Gdy Flora wita ją, jest w szoku i jest podekscytowana, że ją spotkała. Miele i Flora rozmawiają o szkole dopóki słońca nie zakrywają cienie. Selina przywołała Drzewców aby zniszczyły Linpheę. Miele transformuje się aby pomóc swojej siostrze w pokonaniu Drzewców. Jej walka z Drzewcami jest kontynuowana w następnym odcinku Moc Bloomixu. Zostaje schwytana przez Drzewców wraz z innymi nauczycielami i uczniami. Jednak Miele nie poddała się i wyrwała się z uścisków potworów. Potem próbuje bronić szkoły raz jeszcze, ale czarownice otaczają ją i odpychają na bok. Na szczęście Flora wróciła i udało jej się pokonać Drzewców. Miele żegna się ze swoją siostrą i ma nadzieję, że jeszcze raz się spotkają i spędzą razem czas.
Maxresdefgfjstyjtault

Transformacja

Moce Edytuj

Podobnie jak Flora, Miele potrafi kontrolować ziemię i rośliny.

  • Wiosenny Kwiat: Miele strzela zielonymi kulami energii do wroga.
  • Magia Nasion: Miele strzela złotymi kulami na przeciwnika,które stają się roślinami.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię znaczy z włoskiego miód.
  • W dubbingu 4Kids, miała na imię Rose.