FANDOM

Mandragora
Mandragora.jpg

Mandragora

Informacje biograficzne
Pochodzenie Obsydian
Informacje fizyczne
Płeć kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów popielate
Informacje osobowe
Przynależność Obsydian
Magiczne zdolności Kontrola owadów
Informacje produkcyjne
Debiut Winx Tajemnica Zaginionego Królestwa
Głosu użyczył(a) Anna Gajewska
Mandragora -główny wróg z filmu animowanego Klub Winx Tajemnica Zaginionego Królestwa.

Opis postaciEdytuj

Trzy prastare wiedźmy oddały Mandragorze swoje moce aby odnalazła ,która osoba nosi płomień smoka.Czarownica kiedyś była opiekunką kręgu Opsydianu portalu do wymiaru Opsydianu jednak została zawładnięta przez złe moce.Została pomocniczką trzech wiedźm.Zniszczyła budynek Alfei jednak została wysłana do Opsydianu przez Faragondę.Na Domino Mandragora odkryła,że Bloom jest właścicielką płomienia smoka.Manipulowała Rivenem(rzuciła na niego okrutny czar) ,który miał zamknąć Winx w wymiarze zapomnienia wraz z specjalistami .Przy walce z Rivenem Musa zostaje ranna w obronie księcia Heraklyonu,nagle chłopak poczuwa żal do siebie leci mu łza z oka i przypomina mu się miłość Musy.Po chwili chłopak całuje czarodziejkę i rzuca się na Mandragorę i uwalnia specjalistów.Chwilę potem Mandragora zostaje opętane przez trzy Prastare Wiedźmy i chce zabić Bloom jednak chłopak wyciąga miecz Domino i przecina Mandragorę ,a Bloom niszczy wymiar Opsydianu ,nie świadomie wyciągając z tamtąd wiedźmy.

Magiczne zdolnościEdytuj

Owad.png

Mandragora atakuje owadami

Manipulacja owadami-Mandragora potrafi manipulować owadami i wykonywać nimi skutecznie ataki na szkoły np.Alfeę tak jak pokazano w pierwszym filmie.

Uroki-potrafi rzucać uroki za pomocą np.ukońszenia owada.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Mandragora pochodzi od nazwy włoskiego kwiatu,który pojawia się w legendach.Występywał on także w filmie Harry Potter,jeśli ktoś usłyszły jego przeraźliwy krzyk umrze.
  • Mandragora jest trochę podobna do Faragondy.
  • Mandragora jest pierwszym oryginalnie filmowanym wrogiem w 3D ,drugim jest dopiero Tritannus.
  • Mandragora nigdy nie wystąpiła w technice 2D.

GaleriaEdytuj

Mandragora2.png

Sky przebija Mandragorę

Wiedzma.png

Mandragora połączona z prastarą wiedźmą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki