FANDOM

300px-S05E10
Magix Boże Narodzenie jest to dziesiąty odcinek piątego sezonu Winx Club. Ten odcinek został wyemitowany w Boże Narodzenie 2012 r. w wielu krajach.

OpisEdytuj

Bloom chce na Boże narodzenie wrócić do Gardenii. Na organizowanej przez Mike'a i Vanesse wigilii mają być też dzieci z Gardenii. Bloom opowiada przyjaciołkom o Świętach i o "Magii Świąt". Czarownice podsłuchiwały rozmowę Bloom i chcą odebrać jej magię świąt, bo wierzą, że to jakaś specjalna moc Bloom. Icy i pozostałe Trix tworzą nad Alfeą kopułę, która nikogo nie wpuści, ani nie wypuści. Bloom jest nieszczęśliwa, bo obiecała dzieciom i przybranym rodzicom, że będzie w Gardenii.  Na dodatek kopuły i Alfei strzegą 4 potężne smoki lodu. Winx dochodzą do wniosku, że aby zniszczyć kopułę, trzeba zniszczyć źródło jej mocy. Niestety nie wiadomo, gdzie ono jest i czym jest. Trix są na terenie Alfei i wszystko obserwują. Winx i magicy chcą pocieszyć Bloom i postanawiają urządzić swięta w Alfei. Ubierają choinkę itd, a Stella przebrała się za Św. Mikołaja! Niestety nie wyszło im to najlepiej, ale Bloom doceniła wysiłek przyjaciół.
Capture 002 29112012 145807 418
 
Magix-christmas-4
 
Magix-christmas-10
I podarowala winx bransoletki pryjaźni.

Trix w końcu się pokazują, a winx walczą z nimi. Bloom pokonuje smoki i trix ogromnym pokładem mocy w postaci smoka. Dzieci i przybrani rodzice przybywają do Alfei.

                                     KONIEC

Winx Club Season 5 Episode 10 "A Magix Christmas" FULL EPISODE !! HD23:48

Winx Club Season 5 Episode 10 "A Magix Christmas" FULL EPISODE !! HD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki