FANDOM

Lu Wei
Lu Wei Profile.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Chiny
Informacje fizyczne
Płeć mężczyzna
Kolor włosów brązowe
Informacje osobowe
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Cezary Nowak

Lu Wei jest ostatnim pogromcą chińskich smoków. Mieszka w Chinach, na Ziemi, a teraz pracuje w Świątyni smoka.

Sezon 6 Edytuj

W Świątyni zielonego smoka, Selina używa legendarium wzywa zielone smoki żeby pokonały Winx.

Daphne mówi Bloom że ataki frontalne nie będzie działać na smoki ze względu na szybkość, więc Flora i Layla mają zrobić kilka pułapek, aby ich spowolnić. Udało im się usidlić dwa smoki, to Lu Wei leci na smoku próbuje odeprzeć atak. Zauważył coś dziwnego w kołnierzach, zanim spadł.Ratują go wróżki. Lu Wei mówi dziewczyną ,że smoki są niekontrolowane, chyba że są one wyposażą je w perły, a można je znaleźć w pobliskich górach. Winx nie miały wyboru, aby pplecieć do górskiej jaskini, znaleźć je i powstrzymać smoki. Smok atakuje Musę i Tecnę, a następnie Musa znajduje perłę i włożyła go na kołnierz smoka.Stella na innym smoku ma przejażdżkę następna perła została umieszczona przez Laylę. Dafne znajduje ostatnią perłę, ale zostaje znokautowana powietrza przez ostatniego smoka i Bloom szybko leci w dół, aby złapać perłę przed ostatnim smokiem.Trzy smoki natychmiast dają się oswoić, a Lu Wei wyraża swoją wdzięczność. Bloom pyta o Eldorę, a on odpowiada, że ​​nie ma pojęcia, gdzie ona jest. Jednak on wie, że po przejściu pokazuje jej ulubiony rodzaj kwiatu, który, Flora nie widziała na oczy nigdy. Bloom sugeruje, biorąc go z powrotem do Alfei aby został on zbadany. Daphne proponuję Lu Weiowi aby otworzył świątynię dla turystów a on się zgadza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki