FANDOM

Livy
300px 250px
Informacje biograficzne
Pochodzenie Magix
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Przynależność Wioska Wróżek
Magiczne zdolności Wysyłanie listów
Rodzina Jolly (siostra)
Informacje produkcyjne
Debiut Magiczne połączenie
Głosu użyczył(a) Magdalena Krylik (II)

Katarzyna Łaska (II)
Joana Pach (III)
Joanna Węgrzynowska (III)

Livy- wróżka wiadomości, młodsza siostra Jolly.

Charakter Edytuj

Livy ma zwyczaj bycia zapominalską, ale to co zapomni robi w sercu. Czasami gdy Livy ma za zadanie wysłać komuś list jest bardzo podekscytowana. W sezonach pokazane są jej wypadki podczas latania listów np. gdy lata zbyt szybko lub nie patrzy gdzie leci. Livy jest najszybszą z wróżek i trudną ją złapać.Niektóre osoby uważają, że jest wróżką prędkości. Livy jest także wróżką, której ukazano wielu członków rodziny: Charmy jej kuzynkę oraz Jolly jej siostrę.

Wygląd Edytuj

Livy ma opaloną karnacje skóry z jasnymi niebieskimi oczami oraz granatowymi rzęsami. Nad jej oczami widać niebieski znak, który posiada każda Pixie. Jej włosy są koloru blond z pokręconymi końcówkami sięgają jej przed szyję. We włosy ma wpiętą różową ozdóbkę w kształcie łezki.

Livy nosi jasno niebieską bluzkę z narzuconą na nią ciemno niebieską kamizelką. Na rękach ma założone niebieskie rękawiczki. Do tego ma krótkie niebieskie spodenki. Chodzi bosa. Ma niebieskie skrzydła.

Sezony Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku 5, drugiego sezonu. Przychodzi ona do Alfei aby poprosić o pomoc w uratowaniu Pixie, Layle.

W odcinku 20 odgrywa ważną rolę. Jest wysłana do Wioski Wróżek po antydotum dla profesora Avalona. Nieświadomie tam leci ale nie zauważa, że śledzi ją Icy. Zaczyna niszczyć wioskę aby znaleźć Kodeks. Gdy wiedźma chce zabrać kodeks Livy zabiera go i z nim ucieka. Icy kończy pościg za wróżką w Downland gdzie zatrzymuje ją Księżniczka Amentia. Icy i księżniczka walczą ze sobą. Ostatecznie przybywają Darcy i Stormy i zabierają część kodeksu.

Sezon 3 Edytuj

Livy pojawia się w odcinku gdzie wysyła list do Pixie.

Tajemnica Zaginionego Królestwa Edytuj

Wraz z innymi Pixie pojawia się w pierwszym filmie. Pomaga ona w leczeniu Alfei i jej uczniów. Później pomaga Bloom i Winx zdobyć klucz.

Sezon 4 Edytuj

Livy pojawia się na chwile w czwartym sezonie.

Ciekawostki Edytuj

  • Livy jest kolejną wróżką, której płeć uległa zmianie tak jak: Digit, Jolly i Zing.
  • Livy jest jedyną Pixie, która nie używa szminki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki