Fandom

Klub Winx Wiki

Linphea

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Images (3).jpg
Linphea to jedna z planet Magicznego Wymiaru.Jej władcy są nieznani.Jest to rodzinna planeta Flory oraz jej siostry Miele.Linphea jest pokryta roślinnością..Winx wybierają się tu do Płaczącej Wierzby,ktorej wody dotknięcie powoduje powrót do młodości.  

Krystal jest księżniczką Linphei,choć w magicznej przygodzie(filmie) Flora mówi ,że ona  jest księżniczką.Nie wiadomo ,czy Flora kłamała ,aby ominąć strażników,czy był to błąd alstscenarzystów.Możliwe jest  ,że Linphea ma 2 wymiary wewnętrzne tak jak Andros,co może oznaczać,że Crystal i Flora są księżniczkami.O Linphei widzimy więcej w Sezonie 6.Powstała Wtedy tam szkoła do której chodzi siostra Flory Miele.Flora po uratowaniu siostry na Linphei zdobyła swój Bloomix.

SpołeczeństwoEdytuj

Z tego, co można zobaczyć w serialu, ludzie Linphea są bardzo połączeni z naturą i żyją wysoko na drzewach. Wydaje się również, że nie boją się wysokości, jak żyją  tak wysoko.  Linphea ma rodzinę królewską jednak nie wiadomo, czy są tylko przedstawiciele Linphea lub czy mają uprawnienia do dokonywania wyborów.Krystal jest   księżniczką Linphea. Królowa Linphea widać w Pałacu Domino z Krystal samą, omawiając sposoby pokonania Tritannusa. Jednak król nie był widoczny, co może oznaczać, że ojciec Krystal umarł, jak to jest zazwyczaj, że król jest obecny na takich spotkaniach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki