FANDOM

Księżniczka Krystal
Krystal.jpg
Informacje biograficzne
Pochodzenie Linphea
Informacje fizyczne
Płeć kobieta
Kolor włosów jasny róż
Informacje osobowe
Przynależność Alfea
Magiczne zdolności Moce związane z naturą,uzdrawianie chorych
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Julia Kołakowska-Bytner

Księżniczka Krystal jest czarodziejką, która uczęszcza do Alfei, a także jest księżniczką Linphei, królestwa z którego pochodzi Flora. Jest pokazana po raz pierwszy w odcinku Powrót do Alfei gdzie wita się z starym przyjacielem Helią.

SezonyEdytuj

Flora & KrystalOna jest studentką w Alfei w tym sezonie. Zauważyła ,że Helia jest w Alfei. Zaskakujące jest to że, Helia powiedział ,że Flora jest jego "przyjaciółką". Krystal ciągnie Helię mówiąc mu, że muszą nadrobić zaległości.Flora jest zaskoczona. Później, Helia zostaje ranny przez atak Darcy, ale Krystal leczy go. Mimo że jest rywalką dla Flory pokazuje, życzliwość i szacunek do niej jak ona do wszystkich innych czarodziejek. Ponadto, zgodziła się leczyć Skya.Sky pytany przez Krystal gdyby nie było bariery "coś Sky nie chce pamiętać" jest prawdopodobnie pech przez naszyjnik,który stracił. W innej próbie doprowadzenia wspomnienia Skya, ona przyprowadza Diaspro w nadziei, że będzie to przyniesie jakiś skutek. To denerwuje Bloom i Stellę.Ona jest później widziana podczas tańca w szkole i na dorocznym konkursie wiatrolotów. Ona również pojawia się w pałacu Domino jest z matką, aby omówić sposoby pokonania Tritannusa.

Ona później grała z Winx w siatkówkę w Alfei wraz z Stellą, Musą,Laylą, Tecną i Florą. Była po przeciwnej stronie drużyny, a ona z łatwością wygraał słuchając rad Palladiuma i po jej zwycięstwie pobiegła i przytuliła Helię po meczu, Flora to zobaczyła i wyglądał bardzo zdenerwowana. Helia gratuluje Krystal, ale powiedział jej, że musi porozmawiać z Florą, ale kiedy zobaczył, że jej nie było, Krystal wtedy uświadomiła sobie, że została przeszkadza w ich związku.

=== Później pojawił się w sali śniadaniowej Alfei podchodzi do Flory i pyta ją czy mogą chwilę porozmawiać o Helii. Krystal mówi Florze i przeprasza za kłopoty, powstałe w ich związku.

Krystal celebrating Tritannus' defeat.pngKrystal pojawiła się w odcinku 26 na koncercie Winx.

Krystal otrzymuje mniejszą rolę niż w sezonie poprzednim. Po raz pierwszy pojawia się w Legendarium", tańcząc z innymi czarodziejkami,nauczycielami,winx,oraz wróżkami .Na Dzień Matki pojawiła się. Jednak jej matka nie była obecna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki