FANDOM

Królowa Niobe
300px-Niobe Profile
Informacje biograficzne
Pochodzenie Andros
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Szare
Kolor włosów Brązowe
Informacje osobowe
Przynależność Andros
Rodzina Teredor (mąż)

Layla (córka)

Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Nie Wiadomo

Królowa Niobe- królowa planety Andros i matka księżniczki Layly. To po niej córka odziedziczyła wygląd. Zdaje się być osobą łagodną. Zadecydowała, za kogo jej córka wyjdzie za mąż i wybrała do tej roli Nabu.

</tabber>

SezonyEdytuj

Niobe jest pokazana w tym sezonie. Po pierwsze ona podejmuje decyzję do poślubienia człowieka zwanego Nabu.Layla jednak nie zgadza się, ale Niobe mówi jej, że ludzie w Andros są zachwyceni.

Niobe

Królowa Niobe

Później, gdy Winx przyleciały na Andros zatrzymać Valtora, widzą, że portal Omega jest otwarty.Layla chce iść, ale Niobe jest zbyt zmartwiona.Jednak Layla mówi , że będzie ostrożna.Pojawia się też w Alfei.Layla wybacza mamie, ale także tłumaczy, że mężczyzna był szczęśliwym trafem. Następnie mają trochę czasu by porozmawiać.

Niobe pojawia się pierwszy raz gdy rozmawia z córką na temat stanu Andros po tym jak Tritannus uciekł z więzienia i dołączył do Trix aby rządzić w oceanie.Widzimy ją też jak rozmawia z Laylą w pałacu Andros.Kiedy król Oritel zaprasza królestwa Magicznego wymiaru na Domino w celu omówienia sposobów ja pokonać Tritannusa, Królowa Niobe była obecna wraz z mężem.174px-Niobe at Sovereign&#039;s Council

W ostatnim odcinku, ona i jej mąż zostali uwięzieni w pałacu, jak zaczął tonąć, ale zostali uratowani przez Winx. I później król Neptun i królowa Ligea wrócili do normy, Niobe była zadowolona przyjąć ich z powrotem.Oraz wszyscy świętowali klęskę Tritamnusa.

Niobe odwiedza Alfeę na Dzień Matki. Mimo, że była impreza z tańcami Niobe dotrzymała spokoju i właściwej postawy, dopóki nie została trącona przez Vanessę aby przyłączyła się do tańca.