Fandom

Klub Winx Wiki

Król Teredor

368stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Edytuj

Król Teredor
Teredor Profile.png
Informacje biograficzne
Pochodzenie Andros
Informacje fizyczne
Płeć mężczyzna
Kolor włosów granatowe
Informacje osobowe
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) (Sezon 3) Zig Za Nie Wiadomo (Sezon 3,5 ) Sławomir Pacek Nickelodeon

Król Teredor - władca planety Andros, oraz ojciec księżniczki Layly.

Teredor.jpg

Król Teredor

W sezonie 3, gdy Andros zostaje zaatakowany, Teredor chce się poddać i każe swojej córce oraz jej przyjaciółkom opuścić planetę. Layla uważa jednak, że nie powinni się poddawać i przywraca swojemu ojcu nadzieję, motywując go tym samym do walki.

</tabber>

SezonyEdytuj

Jak Valtor uciekł z wymiaru Omega, Teredor dowiedział się i starał się zrobić wszystko, by uratować pozostałe syreny.

Layla i Winx (bez Stelli) przybyły na Andros żeby pomóc, ale Teredor jest zaniepokojony ich bezpieczeństwem. 

Później w sezonie, Omega Portal stanie się nieczytelny i ma zamiar zniszczyć Andros. Laylai Winx wróciły na Andros, aby zatrzymać katastrofę. Teredor mówi im, aby powróciły do Alfei, ale Layla jest zdeterminowana, aby uratować Andros. Wkrótce Teredor sam dołącza do walki.

Layla udała się na spotkanie z rodzicami, aby powiedzieć im o Tritannusie i że przemienił całą rodzinę królewską w jego sługusów. Teredor daje jej miecz, który został znaleziony przez syreny i przyniesiony do niego.Teredor później spotyka się z Faragondą, Oritelem, Erendorem i Radiusem, który określa, że powinni zjednoczyć się w walce z Tritannusem. Potem zgadza się spotkać z innymi w pałacu Domino.W ostatnim odcinku sezonu 5, on i Niobe byli w pałacu, kiedy to się zaczęła woda wlewać do środka.

King.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki