FANDOM

Król Erendor
Erendor Profile
Informacje biograficzne
Pochodzenie Eraklyon
Informacje fizyczne
Płeć mężczyzna
Kolor włosów brązowe
Informacje osobowe
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Jerzy Dominik (Sezon 4) Mikołaj Klimek (Sezon 5)

Erendor - Król Eraklyonu, ma żone Samare i syna Skya.

SezonyEdytuj

ErendorS1grał tylko niewielką część w sezonie ,ale jego część była szczególnie ważna dla fabuły. On pojawił się w odcinku 17 jako uczestnik specjalnego turnieju w Czerwonej Fontannie wraz z żoną i królową, Samarą. Erendor który ujawnił, że Brandon i Sky zamienili się miejscami, które wstrząsnęło Bloom.

Pojawia się król z królową Samarą, gdzie Sky przyprowadzał Bloom do rodziców. Jednak Erendor , aby powiedzieć mu, że Diaspro została porwana. Erendor apeluje o pomoc, nawet jeśli Sky unieważnił jego zaręczyny z Diaspro. Choć Sky, Bloom, Flora i Brandon uratowali księżniczkę, Erendor że jego syn może faktycznie znaleźć miłość do Diaspro po wszystkim. W końcu, Erendor i Samara i przyjmują Bloom jako dziewczynę Skya.

W ósmym odcinku "Zdradziecki Przeciwnik", Król i Królowa Samara & Erendor uczestniczyli w uroczystościach tysiąclecia ich planety, Erakylon. Są one obecni, gdy ich syn, Sky, robi dużą zapowiedź do ludu na jego planecie.

Erendora widziano w Gardenii,gdy szuka Skya do wypełnienia jego obowiązków jako nowego króla Eraklyon. Próbował kupić pieczęć królewską z powrotem z Eraklyon bez pieniędzy, co sprzedawca myślał że to żart. Wielu ludzi na Ziemi śmiali się z jego wyglądu i ubrania, ponieważ nie znali odzieży Magix.

Erendor pojawił się po tym jak Tritannus ukradł pieczęć z filaru Światła. To spowodowało, że na spotkanie z Faragondą, Oritelem, Radiusem i Teredorem.Zastanawiał się gdzie jest Sky więc mianował Diaspro jego wysłanniczką królewską.

Podczas spotkania nie zmieniła zdania na temat Eraklyon broni się sam, powodując ,że Zenith i Linhpea myślą tak samo. Jego opinie spowodowane Radius zmienił zdanie by byli zjednoczeni. Sky próbował przemówić do niego, ale zakłóciła Bloom i Diaspro uniemożliwiła im to. Gdy Tritannus ukradł pieczęć z Filaru Równowagi,zepsuł bilans magicznego wymiaru dosłownie zapadał się, wszystkie rodziny królewskiej miały wrócić do swoich światów aby bronić królestwo.

Powrót na Eraklyon, Sky wciąż stara się przekonać ojca, aby powrócić na Domino do tworzenia sojuszu, co jeszcze bardziej jest zły, jak Erendor on ma dość zakłóceń, ale jego żona powiedziała Erendor dać sobie spokój.

Mimo, że minęło trochę czasu, Sky był w stanie przekonać Erendora, że najlepszym sposobem na pokonanie Tritannus przyłączenie się do aliansu. Pochwalił Skya za swoje czyny i że był z niego dumny, jak przygotowywali się do obrony Rajskiej Zatoki, która była obecnie w celu Tritannusa. Oburzona sojuszem Diaspro wkroczyła i twierdziła, że to jest niebezpieczne dla księcia i zaczęła krzyczeć na Bloom. Widząc takie zachowanie, Erendor wyrzekł się Diaspro po czym wpadła do basenu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki