FANDOM

Pepe
Pepe K.jpg
Informacje biograficzne
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Czarne
Kolor włosów Fioletowe
Informacje osobowe
Przynależność Chmurna Wieża

Icy

Rodzina Icy (właścicielka)
Informacje produkcyjne
Debiut Szkoła czarodziejek Alfea
Kaczor Pepe - zwierzątko stworzone przez Florę. Uwielbia Icy i jest przekonany, że on jest jego mamą. Icy najczęściej zmienia go w bryłę lodu. Pod koniec pierwszej serii ląduje w Świątyni Roccaluce z Icy, dalsze jego losy nie są znane. 

Wygląd Edytuj

Pepe jest mała fioletową kaczką z dużymi czarnymi oczami.

Charakter Edytuj

Pepe jest głupi i bardzo nieświadomy tego, że tak na prawdę Icy nim gardzi i przeważnie zamienia w bryłę lodu. Nawet Stormy zaczęłą ciskać w niego piorunami dlatego, że był według niej irytujący. Mimo tego kaczor jest bardzo lojalny wobec swojej właścicielki do tego stopnia, że podążył za nią do Świątynii Roccaluce. Jak widać wystraszył się Trix tak, że wraz z Knutem udali się do Alfei aby poszukać tam schronienia. Można tam zauważyć, że podczas inwazji Pepe zaprzyjaźnił się z Kiko lecz było to krótkotrwałe.

Sezony Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Pepe pojawił się w jednym z jaj, które specjaliści zamierzali podarować wróżkom z Alfei ale Trix rzuciły na nie zaklęcie. Winx odczarowały je, jednak Flora zaczarowała jedno z jaj, które miała czarownica. Gdy je otworzyła znajdował się w niej Pepe. Kaczor zaczął mówić do niej mamo i zamroziła go. Spowodował jednak wiele problemów min. spadały mu pióra dzięki czemu Winx mogły śledzić Trix. Później Pepe stał się przyjacielem Kiko.

Pod koniec bitwy między Trix, a Winx, gdy czarownice wchodziły przez portal, kaczor poszedł za Icy. Kiko był smutny lecz Bloom powiedziała mu, że chce zostać po swojej mamusi.

Ciekawostki Edytuj

  • Musa nazwała tak samo swojego magicznego pluszaka.
  • Jedyne słowo jakie wymawiał to mama

Więcej z Fandomu

Losowa wiki