FANDOM

Jason Queen
Jason Queen
Informacje biograficzne
Pochodzenie Ziemia
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Granatowy
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Przynależność Ziemia

Gardenia

Rodzina Nieznana żona
Informacje produkcyjne
Debiut Biały Krąg (odcinek)
Głosu użyczył(a) Jerzy Dominik
Jason Queen- artysta, który mieszka w Gardenii. Odkrywa talent Musy i postanawia uczynić ją gwiazdą muzyki.

Wygląd Edytuj

Jason Queen miał granatowe oczy, długie blond włosy i tego samego koloru brodę i bokobrody. Uśmiechem oraz wyrazem twarzy podobny był do Ogrona oraz Valtora. Nosił niebieski wisiorek na granatowym sznurku.

Jego codziennym ubraniem był granatowa marynarka, jasnoniebieską koszulę i biały podkoszulek. Dół składał się z granatowych spodni pod kolor marynarki, białego paska i białych butów.

Sezon 4 Edytuj

Jason Queen zadebiutował podczas kiedy Musa występowała z zespołem Andy'ego w Frutti Music Bar w odcinku ósmym. Zauważył jej talent i dał swoją wizytówkę Bloom, i powiedział jej, aby dał Musie, oferując prezentację jej śpiewu. Musa była bardzo podekscytowana, ale stworzyło to większych problemów z Rivenem. Jego zazdrość spowodowała, że w studiu nagraniowym obraził Musa, a ona zerwała z nim.

Jason dawał jej wszystko czego potrzebuje, i przez to oficjalnie skończyła z Rivenem. Musa myślała, że Jason odwzajemni jej uczucia ale rozczarowała się jak poprosił, aby zaśpiewała na jego ślubie. Ale mimo to Musa się zgodziła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki