Wikia

Klub Winx Wiki

Helia

Dyskusja0
251stron na
tej wiki
Helia
Helia (1)
Informacje biograficzne
Wiek 17
Urodziny 2 września
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Granatowe
Kolor włosów Ciemno szare/granatowe
Informacje osobowe
Przynależność Czerwona Fontanna
Magiczne zdolności unieruchamia wrogów za pomocą specjalnych linek przyczepionych do jego rękawicy.
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Nie wiadomo (Sezon 2-3) Zig Zap

Robert Kuraś (odc.specjalne Sezon 3) Sebastian Cybulski (Sezon 4) Paweł Ciołkosz (Sezon 5-6) Nickelodeon

Helia- Jest bratankiem Saladyna. Urodził się 2 września i magiczny znak to Jednorożec. Najlepszy uczeń, poświęcił się sztuce. Bardzo sprawny. Lubi przyrodę. Chłopak Flory od drugiej serii. Stosuje defensywny styl walki – unieruchamia wrogów za pomocą specjalnych linek przyczepionych (w 2 i 3 serii laserowych) do jego rękawicy. W 4 serii zmienia fryzurę. Jego ulubiony kolor to pomarańczowy.

Jest najstarszy. Wrócił dopiero do szkoły,gdy poznał sky'a i jego przyjaciół.Jego najlepszy przyjaciel to Timmy.

Sezon 2 Edytuj

150px-21124 AtekE4 1821 10033-1-

Poznajemy go w odcinku,gdzie Czerwona Fontanna zostaje odnowiona.Podczas ataku Trix na Czerwoną Fontannę,Winx i Magicy dzielnie walczą z potworem,który zaatakował szkołę.Helia ratuje kolegów przed potworem,dzięki swojej rękawicy z linkami. Unieruchamia potwora.

Flora musi zdobyć Charmix,jej największym lękiem jest powiedzieć Helii co do niego czuje.Z pomocą Chatty odważa się na to i wyznaje mu swoje uczucia.Jak się okazuje z wzajemnością. Wkrótce zaczynają ze sobą chodzić.

Sezon 3 Edytuj

W tej serii Helia razem z magikami wyrusza na misje,mimo ukończenia wcześniej szkoły.Widzimy go podczas każdej misji z czarodziejkami i bez.Helia ma iść na misję do wymiaru Omega na ratunek Tecny. Helia pomaga również innym zatrzymać ślub króla Radiusa.

Sezon 4Edytuj

150px-NewHelia-1-

Nowa fryzura.Pojawia się w 4 serii.

Helia, wraz z innymi specjalistami, pojawił się na Ziemii, aby pomóc Winx. Jego nowy wygląd składa się z oryginalnego stroju.W tej serii widzimy go "odmienionego",w nowej fryzurze.

Sezon 5 Edytuj

Pojawił się W Powrót do Alfea Kiedy Specjaliści odwiedzili Winx w Alfei, Helia daje origami Florze. Księżniczka Krystal z Linphea pojawia się, i okazuje się, że ona i Helia byli przyjaciółmi z dzieciństwa. Krystal mówi, że muszą nadrobić zaległości, któr denerwuje to Florę. Helia później zostaje zraniony przez Darcy. Krystal i Flora zabrały go na korytarz i Krystal wykorzystuje swoje moce uzdrawiające, aby mu pomóc.  

Uluś Helia daje Florze origami

Helia gra kilka epizodycznych ról i pojawia się w kilku odcinkach, jak Sztuczki Trix, Zarłacz i Idealna Randka.

Obserwował Winx (bez Bloom) w meczu siatkówki. Kiedy stracił, Helia miał pójść i porozmawiać z Florą, ale został zatrzymany przez Krystal, która przyszła się i przytuliła go.Flora zobaczyła. Helia gratuluje Krystal, ale powiedział jej, że musi porozmawiać z Florą, ale kiedy zobaczył, że jej nie było,dał sobie sprawę, że było późno. Dzwonił później do Skya na telefon, gdy miał zamiar opuścić Eraklyon i lecieć do Alfea,Helia poinformował Skya, i powiedział mu, że powinien porozmawiać z Bloom, tak szybko, jak to możliwe, myśląc powinien zrobić to samo z Florą.Potem pojawił się na pokazie mody Stelli, gdzie wraz z innymi Specjaliści pomagali Rivenowi wykonać piosenkę dla Musy i oraz pomagał bronić Rajskiej Zatoki w odcinku 24 sezonu 5. Pobrany plikkFlora i Helia tańczą 

Helia miał inną ważną rolę w Bitwie o Nieskończony Ocean gdzie Flora wciąż zdenerwowana. Podczas baletu w Alfea podszedł do Flory przytulił i powiedział jej, że jest tylko jeden, że naprawdę kocha ją i zaczynają tańczyć razem wokół studio, wkrótce zarówno Flora i Helia lewitują w powietrzu taniec ich pogodził. 

Sezon 6 Edytuj

Pojawił się o odcinku 1 Natchnienie Sirenixu nie grał zbyd dużej roli. 

W Latającej Szkole, Helia i reszta specjalistów byli w Szkole Linphea oraz z paladynami i kiedy Winx przybyły, Selina wezwała drzewce do ataku na Szkołę, Timmy był tam z inni starają się jak najlepiej bronić szkoły, ale nie powiodło się, a wszyscy zostali zmuszeni do powrotu do Alfea w celu w celu ćwiczeń i utraty mocy Winx(Oprócz Bloom). 

W odcinku Moc Bloomixu Daphne znalazła słabość drzewców, Helia i inni wrócili do Szkoły Linphea i skutecznie pokonali drzewce.  

Więcej od Wikii

Losowa wiki