Wikia

Klub Winx Wiki

Helia

300stron na
tej wiki
Dyskusja0
Helia
Helia S6Ep17
Informacje biograficzne
Pochodzenie Nieznane
Wiek 17 (debiut)
Urodziny 2 września
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Granatowe
Kolor włosów Ciemnoszare
Informacje osobowe
Przynależność Czerwona Fontanna
Magiczne zdolności unieruchamia wrogów
za pomocą specjalnych
linek przyczepionych
do jego rękawicy.
Rodzina Flora (dziewczyna)

Saladyn (wuj)

Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Robert Kuraś
(odc.specjalne Sezon 3,5,6)
Sebastian Cybulski
(Sezon 4)
Helia - jest bratankiem Saladyna. Urodził się 2 września i magiczny znak to Jednorożec. Najlepszy uczeń, poświęcił się sztuce. Bardzo sprawny. Lubi przyrodę. Od 2 serii jest chłopakiem Flory.

OsobowośćEdytuj

Określany jako pacyfista przez Brandona, uwielbia pisać wiersze i rysować. Helia nie boi się podejmowania ważnych decyzji i robi to, co słuszne, nawet jeśli jego przyjaciele nie zgadzają się z nim. Jest bardzo odważny w trudnych chwilach, tj. kiedy pocałował Florę w Królestwie Darkara. Boi się również wyrażać swoje myśli, tak jak pokazano to w sezonie trzecim, gdy działa jako środek przekazu między Sky'em i Bloom lub Musą i Rivenem.

Ma również dużo wiary w Florę, przekonuje ją do zaufania mu, np. kiedy próbowała uleczyć Drzewo Życia oraz kiedy podejmowała próbę uwolnienia się z korzeni pochodzących od magii Diany. Wyraża swoją silną wiarę w nią, np. kiedy owinęła Anagana winoroślami, stwierdził dumnie "Magia Flory jest naprawdę silna, nie wydostaniesz się z niej w najbliższym czasie".

</tabber>

SezonyEdytuj

150px-21124 AtekE4 1821 10033-1-

Poznajemy go w odcinku,gdzie Czerwona Fontanna zostaje odnowiona.Podczas ataku Trix na Czerwoną Fontannę,Winx i Magicy dzielnie walczą z potworem,który zaatakował szkołę.Helia ratuje kolegów przed potworem,dzięki swojej rękawicy z linkami. Unieruchamia potwora.

Flora musi zdobyć Charmix,jej największym lękiem jest powiedzieć Helii co do niego czuje.Z pomocą Chatty odważa się na to i wyznaje mu swoje uczucia.Jak się okazuje z wzajemnością. Wkrótce zaczynają ze sobą chodzić.

W tej serii Helia razem z specjalistami wyrusza na misje,mimo ukończenia wcześniej szkoły.Widzimy go podczas każdej misji z czarodziejkami i bez.Helia ma iść na misję do wymiaru Omega na ratunek Tecny. Helia pomaga również innym zatrzymać ślub króla Radiusa.

150px-NewHelia-1-

Nowa fryzura.Pojawia się w 4 serii.

===

Helia, wraz z innymi specjalistami, pojawił się na Ziemii, aby pomóc Winx. Jego nowy wygląd składa się z oryginalnego stroju.W tej serii widzimy go "odmienionego",w nowej fryzurze.

Pojawił się w  odcinku Powrót do Alfea .Kiedy Specjaliści odwiedzili Winx w Alfei, Helia daje origami Florze. Księżniczka Krystal z Linphea pojawia się, i okazuje się, że ona i Helia byli przyjaciółmi z dzieciństwa. Krystal mówi, że muszą nadrobić zaległości, którą denerwuje to Florę. Helia później zostaje zraniony przez Darcy. Krystal i Flora zabrały go na korytarz i Krystal wykorzystuje swoje moce uzdrawiające, aby mu pomóc.  

Uluś

Helia daje Florze origami

Helia gra kilka epizodycznych ról i pojawia się w kilku odcinkach, jak Sztuczki Trix, Zarłacz i Idealna Randka. Obserwował Winx (bez Bloom) w meczu siatkówki. Kiedy Winx przegrały mecz , Helia miał pójść i porozmawiać z Florą, ale został zatrzymany przez Krystal, która przyszła  i przytuliła go.Flora zobaczyła ich razem. Helia gratuluje Krystal, ale powiedział jej, że musi porozmawiać z Florą, ale kiedy zobaczył, że jej nie było,zdał sobie sprawę, że było już za późno.  Później zadzwonił do Skya , gdy miał zamiar opuścić Eraklyon i lecieć do Alfea,Helia poinformował Skya, i powiedział mu, że powinien porozmawiać z Bloom, tak szybko, jak to możliwe, myśląc,że powinien zrobić to samo z Florą.Potem pojawił się na pokazie mody Stelli, gdzie wraz z innymi Specjaliści pomagali Rivenowi wykonać piosenkę dla Musy i oraz pomagał bronić Rajskiej Zatoki w odcinku 24 sezonu 5.
Pobrany plikk

Flora i Helia tańczą

Helia miał inną ważną rolę w Bitwie o Nieskończony Ocean, gdzie Flora wciąż zdenerwowana. Podczas baletu w Alfea podszedł do Flory przytulił i powiedział jej, że jest tylko jeden, że naprawdę kocha ją i zaczynają tańczyć razem wokół studia, wkrótce zarówno Flora i Helia latają w powietrzu i wyrażają swoje uczucia.

Pojawił się o odcinku Natchnienie Sirenixu,w którym nie grał zbyt dużej roli. W odcinku Latająca Szkoła, Helia i reszta specjalistów byli w Linphea Colegge na szkoleniu.Potem zostają zmuszeni do powrotu do Alfei z powodu wysłania na szkołę drzewców.

Helia (1)

Helia w sezonie 6

W Klątwa lasu Fearwood, Flora postanawia pokazać Helii szklarnię w Alfei, najpierw Helia boi się ,że mogą wpaść w kłopoty, ale Flora uspokaja go mówiąc, że jest teraz opiekunem cieplarni.Kilka uczennic przybywa na wycieczkę Flora zabiera je na wycieczkę.Helia opiekuję się chwytając Vines, jednak staje się przerażona i go atakuje Flora szybko biegnie i go ratuje.

Gdy Winx, specjaliści i Paladynii i Daphne przyjechali do Lasu Fearwood szukać Totemu, Helia jest bardzo skupiony na misji i pokazuje ,że jest samodzienlny.Później kłóci się z Riveniem Daphne pomaga zrozumieć co się mu stało.Icy mrozi Helię i porywa go do świata Legendarium Flora idzie za nimi i ratuje Helię.

Odcinki SpecjalneEdytuj

Pojawił się, gdy Winx odwiedziły Czerwoną Fontannę i był widziany rysunek kwiata. Flora szybko się w nim zakochana i napisała jego imię na jej książce. Helia również wydaje się jej, jak rysuje portret jej. W związku z tym, Flora nie wyrazi zgody w klasie eliksirów bo marzy o małżeństwie z Helia.Pomagał również uratować Bloom od Mrocznego Feniksa.

Vlcsnap-2012-01-27-17h27m47s128

</tabber>

FilmyEdytuj

W filmie, Helia dołącza reszty specjalistów aby pomóc Bloom znaleźć jej rodziców. Nie mają on dużej roli w filmie, ale jest tam, aby pomóc dziewczynom Winx. HeliaSLK

Helia odgrywa niewielką rolę w tym filmie. Helia pomaga Winx i specjalistą przywrócić pozytywną energię HeliaMA

CiekawostkiEdytuj

  • Helia jest greckim, żeńskim imieniem oznaczającym "Słońce".
  • Helia uczęszczał do szkoły artystycznej, zanim ponownie wrócił do Czerwonej Fontanny.
  • Helia jest utalentowanym artystą.
  • Wydaje się być niezwykle silny, kiedy widziano go, gdy trzymał ogromne potwory za pomocą jego linowych rękawic, a także holowania całego statku Czerwonej Fontanny. W wersji RAI, Helia jest wnukiem Saladyna, a w 4Kids jest jego bratankiem.
  • W "Magicznej Przygodzie" fryzura Helii jest podobna do swojego pierwotnego wzoru z drugiego i trzeciego sezonu, podczas gdy zmienił ją na krótko w szóstym odcinku czwartej serii zanim dziewczyny zdobyły Believix.
  • Jest jedynym Specjalistą, który ma greckie, żeńskie imię.
  • Skoro jest Specjalistą z żeńskim imieniem, może to wskazywać na to, że miała to być dziewczyna, nawiązując także do jego długich włosów, ale została zmieniona w mężczyznę, aby Flora mogła mieć chłopaka.
  • Helia jest najstarszy ze Specjalistów.

Więcej od Wikii

Losowa wiki