Wikia

Klub Winx Wiki

Helia

Dyskusja0
229stron na
tej wiki
Helia
Images (10)

Nowa fryzura i stara

Informacje biograficzne
Urodziny 2 września
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Granatowe
Kolor włosów Ciemno szare/granatowe
Informacje osobowe
Przynależność Czerwona Fontanna
Magiczne zdolności unieruchamia wrogów za pomocą specjalnych linek przyczepionych do jego rękawicy.
Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Sebastian Cybulski (seria 4)
Helia- Jest bratankiem Saladyna. Urodził się 2 września i magiczny znak to Jednorożec. Najlepszy uczeń, poświęcił się sztuce. Bardzo sprawny. Lubi przyrodę. Chłopak Flory od drugiej serii. Stosuje defensywny styl walki – unieruchamia wrogów za pomocą specjalnych linek przyczepionych (w 2 i 3 serii laserowych) do jego rękawicy. W 4 serii zmienia fryzurę. Jego ulubiony kolor to pomarańczowy.

Jestest najstarszy. Wrócił dopiero do szkoły,gdy poznał sky'a i jego przyjaciół.Jego najlepszy przyjaciel to Timmy.

Seria 2 Edytuj

Poznajemy go w odcinku,gdzie Czerwona Fontanna zostaje odnowiona.Podczas ataku Trix na Czerwoną Fontannę,Winx i Magicy dzielnie walczą z potworem,który zaatakował szkołę.Helia ratuje kolegów przed potworem,dzięki swojej rękawicy z linkami. Unieruchamia potwora.

Flora musi zdobyć Charmix,jej największym lękiem jest powiedzieć Helii co do niego czuje.Z pomocą Chatty odważa się na to i wyznaje mu swoje uczucia.Jak się okazuje z wzajemnością. Wkrótce zaczynają ze sobą chodzić. 
150px-21124 AtekE4 1821 10033-1-

Seria 3 Edytuj

W tej serii Helia razem z magikami wyrusza na misje,mimo ukończenia wcześniej szkoły.Widzimy go podczas każdej misji z czarodziejkami i bez. 

Seria 4Edytuj

W tej serii widzimy go "odmienionego",w nowej fryzurze.  
150px-NewHelia-1-

Nowa fryzura.Pojawia się w 4 serii.

Więcej od Wikii

Losowa wiki