Wikia

Klub Winx Wiki

Helia

Dyskusja0
258stron na
tej wiki
Helia
Helia Redfountain Specialist by Lupin87
Informacje biograficzne
Pochodzenie Linphea
Wiek 17 (debiut)
Urodziny 2 września
Informacje fizyczne
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Granatowe
Kolor włosów Ciemnoszare
Informacje osobowe
Przynależność Czerwona Fontanna
Magiczne zdolności unieruchamia wrogów
za pomocą specjalnych
linek przyczepionych
do jego rękawicy.
Rodzina Flora (dziewczyna)

Saladyn (wuj)

Informacje produkcyjne
Głosu użyczył(a) Robert Kuraś
(odc.specjalne Sezon 3)
Sebastian Cybulski
(Sezon 4)
Paweł Ciołkosz
(Sezon 5-6)
Helia - jest bratankiem Saladyna. Urodził się 2 września i magiczny znak to Jednorożec. Najlepszy uczeń, poświęcił się sztuce. Bardzo sprawny. Lubi przyrodę. Chłopak Flory od drugiej serii. Stosuje defensywny styl walki – unieruchamia wrogów za pomocą specjalnych linek przyczepionych (w 2 i 3 serii laserowych) do jego rękawicy. W 4 serii zmienia fryzurę. Jego ulubiony kolor to pomarańczowy. Jest najstarszy. Wrócił dopiero do szkoły, gdy poznał Sky'a i jego przyjaciół. Jego najlepszy przyjaciel to Timmy.

Sezony Edytuj

150px-21124 AtekE4 1821 10033-1-

Poznajemy go w odcinku,gdzie Czerwona Fontanna zostaje odnowiona.Podczas ataku Trix na Czerwoną Fontannę,Winx i Magicy dzielnie walczą z potworem,który zaatakował szkołę.Helia ratuje kolegów przed potworem,dzięki swojej rękawicy z linkami. Unieruchamia potwora.

Flora musi zdobyć Charmix,jej największym lękiem jest powiedzieć Helii co do niego czuje.Z pomocą Chatty odważa się na to i wyznaje mu swoje uczucia.Jak się okazuje z wzajemnością. Wkrótce zaczynają ze sobą chodzić.

W tej serii Helia razem z magikami wyrusza na misje,mimo ukończenia wcześniej szkoły.Widzimy go podczas każdej misji z czarodziejkami i bez.Helia ma iść na misję do wymiaru Omega na ratunek Tecny. Helia pomaga również innym zatrzymać ślub króla Radiusa.

150px-NewHelia-1-

Nowa fryzura.Pojawia się w 4 serii.

Helia, wraz z innymi specjalistami, pojawił się na Ziemii, aby pomóc Winx. Jego nowy wygląd składa się z oryginalnego stroju.W tej serii widzimy go "odmienionego",w nowej fryzurze.

Pojawił się W Powrót do Alfea Kiedy Specjaliści odwiedzili Winx w Alfei, Helia daje origami Florze. Księżniczka Krystal z Linphea pojawia się, i okazuje się, że ona i Helia byli przyjaciółmi z dzieciństwa. Krystal mówi, że muszą nadrobić zaległości, któr denerwuje to Florę. Helia później zostaje zraniony przez Darcy. Krystal i Flora zabrały go na korytarz i Krystal wykorzystuje swoje moce uzdrawiające, aby mu pomóc.  

Uluś

Helia daje Florze origami

Helia gra kilka epizodycznych ról i pojawia się w kilku odcinkach, jak Sztuczki Trix, Zarłacz i Idealna Randka. Obserwował Winx (bez Bloom) w meczu siatkówki. Kiedy stracił, Helia miał pójść i porozmawiać z Florą, ale został zatrzymany przez Krystal, która przyszła się i przytuliła go.Flora zobaczyła. Helia gratuluje Krystal, ale powiedział jej, że musi porozmawiać z Florą, ale kiedy zobaczył, że jej nie było,dał sobie sprawę, że było późno. Dzwonił później do Skya na telefon, gdy miał zamiar opuścić Eraklyon i lecieć do Alfea,Helia poinformował Skya, i powiedział mu, że powinien porozmawiać z Bloom, tak szybko, jak to możliwe, myśląc powinien zrobić to samo z Florą.Potem pojawił się na pokazie mody Stelli, gdzie wraz z innymi Specjaliści pomagali Rivenowi wykonać piosenkę dla Musy i oraz pomagał bronić Rajskiej Zatoki w odcinku 24 sezonu 5.
Pobrany plikk

Flora i Helia tańczą

Helia miał inną ważną rolę w Bitwie o Nieskończony Ocean gdzie Flora wciąż zdenerwowana. Podczas baletu w Alfea podszedł do Flory przytulił i powiedział jej, że jest tylko jeden, że naprawdę kocha ją i zaczynają tańczyć razem wokół studio, wkrótce zarówno Flora i Helia lewitują w powietrzu taniec ich pogodził. 

Pojawił się o odcinku 1 Natchnienie Sirenixu nie grał zbyd dużej roli. W Latającej Szkole, Helia i reszta specjalistów byli w Szkole Linphea oraz z paladynami i kiedy Winx przybyły, Selina wezwała drzewce do ataku na Szkołę, Timmy był tam z inni starają się jak najlepiej bronić szkoły, ale nie powiodło się, a wszyscy zostali zmuszeni do powrotu do Alfea w celu w celu ćwiczeń i utraty mocy Winx(Oprócz Bloom). W odcinku Moc Bloomixu Daphne znalazła słabość drzewców, Helia i inni wrócili do Szkoły Linphea i skutecznie pokonali drzewce.  

Więcej od Wikii

Losowa wiki