FANDOM

Bloom harmonix by dessindu43-d5vj7lw -.png

Bloom Harmonix

Flora harmonix by dessindu43-d5vxsmj.png

Tecna harmonix by dessindu43-d5vudny.png
Winx club stella harmonix by myartsforever-d5hnwb8.png

Harmonix

Layla harmonix png by forgotten by gods-d5lokve.png

layla harmonix

Musa harmonix png by forgotten by gods-d5lol0r.png

OpisEdytuj

Winx Club Harmonix WallPaper.jpg

Harmonix Winx

Jest to moc którą można używać tylko przez pewien czas więc wróżki używają ją tylko do pomocy w zdobyciu Sirenixu. Jej siła nie jest znana zbyt dokładnie jednak jest on tak samo silny jak Sirenix. Różni się od niego tylko tym, żę jest on mocą czasową a Sirenix stałą dlatego Winx musiały zdobyć Sirenix, w przeciwnym razie zostanie odebrana im ich moc. Dzięki konwergencji magii Harmonix można naprawić różne szkody np. uzdrowić zanieczyszczony ocean. Stroje dziewczyn przypominają trochę ubrania syren. Ogon zastępuje długa tylna cześć stroju. Oprócz tego posiadaczki Harmonixu mają różne ozdoby z motywem wodnym. Bloom ma włosy związane w niski kucyk i różowo niebieski strój. Layla ma blado zielony strój a jej fryzyra to także niski kucyk. Stella ma blado żółty strój a włosy uczesane w wysoki kucyk. Flora ma zielono różowy strój a włosy związane w kucyk a na dole splecione w warkocz. Musa ma czerwono-bladoróżowy kostium a włosy związane frotką na samym dole. Tecna ma blado fioletowy kostium a włosy rozpuszczone. Aby zdobyć Harmonix należy połączyć się z duchem natury przez osiągnięcie harmonii.

AtakiEdytuj

Smoczeobjecie.jpg

Smocze objęcie

Smocze objęcie-atak Bloom przypominający ścianę ognia,który  odbija ataki wroga i zabiezpiecza osobę.

Użycia

Winx 5 odcinek 7-użyty do obrony siebie i Sky'a.

Winx 5 odcinek 13-użyty do obrony Winx ,jednak atak nie powodzi się.

Więcej rzeczy wkrótce.....

Więcej z Fandomu

Losowa wiki