FANDOM

Księżniczka Galatea
300px-GalateaCivilian
Informacje biograficzne
Pochodzenie Melodia
Wiek 16 (możliwe)
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Blond
Informacje osobowe
Przynależność Alfea

Melodia

Magiczne zdolności Muzyka
Informacje produkcyjne
Debiut Lustro prawdy
Głosu użyczył(a) Joanna Węgrzynowska
Księżniczka Galatea — jest księżniczką rodzinnej planety Musy, Melodii.

Moce i umiejętnościEdytuj

Uprawnienia Galatei są również związane z falami dźwiękowymi — czyli takimi, jakie posiada MusaPotrafi komunikować się z Musą poprzez fale dźwiękowe.

Wygląd Edytuj

Galatea - Civilian
Galatea ma bardzo długie blond włosy z jaśniejszymi pasemkami oraz zaczesaną na bok grzywką. Ma porcelanowy odcień skóry oraz niebieskie oczy. Jej rysy twarzy są podobne do Musy. Jej codzienny strój składa się z niebieskiej bluzki na której narzucony jest różowo-fioletowy płaszcz z falbankami. Ma także niebieskie spodnie dopasowane do bluzki oraz fioletowe buty na obcasie. Na głowie ma założoną fioletową koronę symbolizującą jej status. Ma także złoty naszyjnik na szyi.

~Galatea~
Galatea ubrana jest w zieloną sukienkę pod którą znajduje się falbany, mające kolor jaśniejszy niż sukienka. W pasie ma przewiązane niebieski pasek ze złotą nutą. W skład jej stroju wchodzą także złote sznurowane buty, z jasno zieloną podeszwą. Posiada także złote skrzydła mające kształt klucza wiolinowego. Cała przemianę dopełnia także złoty wisiorek oraz niebieska opaska ze złotym pytajnikiem. Fryzura wróżki nie uległa zmianie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki