FANDOM

Faragonda
Faragonda 1
Informacje biograficzne
Pochodzenie Nieznane
Wiek 100+ - zostało to ujawnione w drugim odcinku szóstego sezonu.
Informacje fizyczne
Płeć Kobieta
Kolor oczu Czarne
Kolor włosów Siwe
Informacje osobowe
Przynależność Alfea,Drużyna Światła
Magiczne zdolności Różne
Informacje produkcyjne
Debiut Witamy w Magix
Głosu użyczył(a) Cynthia Kaszyńska (seria 1-oprócz odcinka 21-26 ,seria 2-3, Jolanta Wołłejko (seria 3-7 i odc.specjalne)
Faragonda - dyrektorka szkoły dla czarodziejek Alfea . Pomagała Bloom odkryć swoją przeszłość i pochodzenie. W przeszłości jedna z członkiń Drużyny Światła walczącej z trzema prastarymi wiedźmami. Miła starsza kobieta, czuła na problemy swoich podopiecznych.

SezonyEdytuj

Pojawiła się w 1 odcinku witając nowe czarodziejki w tym Winx.

Faragonda 02Po powrocie z Winx ich wizyty w Magix, ona i Griselda, że Bloom nie powiedziała, kim jest naprawdę. Po tym mówiąc im, że była z Ziemi, Faragonda i Griselda zostały zastanawiają się, czy naprawdę Bloom była z Ziemi, ponieważ wszystkie czarodziejki zniknęły bardzo dawno temu. Później, kiedy złapano Winx wewnątrz Chmurnej Wieży skradania w celu uzyskania pierścienia Stelli zostały odebrane im moce.

Wystąpiła także w konkursie Miss Magix, siedząc na jednej z siedzień.

Po tym jak Bloom opuściła Alfee i powróciła po krótkim czasie, które utraciła swoje moce moc smoka płomienia.Przyjęła Griffin wraz z uczennicami.

W nowy rok rozpoczna się w Alfei, Faragonda powitała nową uczennicę Laylę, która powiedziała o "Lordzie Darkarze", który porwał niektóre Wróżki i że próbowała uwolnić je. Faragonda wysyła tylko Bloom i Stella do pomocy layli, od Tecna jest potrzebna w szkole żeby mogła pokazywać jak im idzie misja Flory moc była bezużyteczna pod ziemią, podczas gy uprawnienia Musy byłoby niebezpieczne.

Po udanej misji ratunkowej wróżek, Faragonda kazała im pozostać w Alfei, obawiając się, że ich wróg, Darkar pójdzie za nimi do wioski wróżek.Po ataku na Czerwoną Fontannę, Faragonda zdaje sobie sprawę, że szuka czterech kawałków Codexu. Ona nie ujawniła zbyt wiele o nich Winx, mówiąc jedynie, że to są cztery kawałki, a wszystkie z nich były w trzech szkołach.

Później udały się na Ziemię Winx, bez specjalnego zezwolenia,Faragonda martwi o nie i Griselda jest zła o ich nieodpowiednie zachowanie.

Faragonda szybko wysłała Winx i Mirtę do Chmurnej Wieży , aby mogli zrozumieć, ciemne sztuki lepiej, które mogą pomóc im pokonać Darkara.

Tymczasem ona pozostała w Alfei, zyskuje informacje Darkarze ukradł ostatni kawałek Codex od Wioski Wróżek.

Faragonda zdecydowała, że muszą pokonać Darkara, jeśli chcieli go zatrzymać.Ona Griffin oraz Codatorta przyszli pomóc Winx.

W Sezon 3, Faragonda zaczyna roku mówiąc o Enchantix dla studentów III roku. Później odkrywa tłumacząc, że będzie miała szczególny interes w Bloom z powodu jej dziedzictwa jako córka Marion i Oritela, którzy pokonali Valtora, "Syna" rodowego Czarownic, gdy Domino zostało zniszczone. W środku sezonu Valtor przejął kontrolę nad Chmurną Wieżą i używa zaklęcia do kontroli umysłów tamtych czarownic i wysłał ich do ataku Alfee. Podczas bitwy w Alfei, zacięta walka nastąpiła między Faragondą i Valtorem. Walka zakończyła się ,że Faragonda zamienia się w drzewo przez Valtora. Winx następnie udały się na Linphee aby znaleźć lekarstwo dla niej, i dowiedziały się, że łzy Czarnej Wierzby mogłby ją uleczyć. Po walce z Trix, podczas którego Flora i jej siostra Miele prawie straciły życie, a Flora zdobyła Enchantix.Winx razem z Miele uwalniają Faragondę.

Valtor v. Faragonda

Przywracana, Faragonda dowiedziała się, że Portal Omega na Andros miał zostać zniszczony.Dała im pozwolenie na wyjazd.

Faragonda łapie Bloom podczas treningu.

W tym sezonie Faragonda zaprasza Klub Winx, aby uczyły w Alfei. Bierze Winx do Sali Zaklęć informując ich o innych transformacjach, jak i pokazuje Believix Bloom widzi portrety wszystkich wrogów Magix Trix,Prastare Wiedźmy, Darkara i Valtora. Po ataku Ogrona na Alfee, Faragonda pomaga Klubie Winx, mówiąc im, aby poszły do Drzewa Życia, gdzie będą ona wstanie dowiedzieć się, gdzie gdzie jest ostatnia czarodziejka na ziemi. Po podróży Winx do Gardenia znalazły czarodziejkę, Faragonda (z pomocą Tecny) jest w stanie komunikować się z Winx z Alfei za pośrednictwem kamery internetowej.

Ona również zaprasza do udziału w Roxy Alfei,Roxy się denerwuje ale później zmienia zdanie.

Faragonda na Frutti Music Bar. Jak Morgana zaczyna atak na ludzi i Czarwników z Czarnego Kręgu, Faragonda mówi, że Winx potrzebny jes Sophix i Lovix. Faragonda później pojawia się w Gardenii w Frutti Music Bar, gdzie cieszy się ,że Roxy wstąpi do Alfei.

222222

Faragonda pierwszy występ w tym sezonie jest w "Kwiat Lilo". Ona informuje Winx, że po tylu wiekach, Lilo wkrótce zakwitnie ponownie na Ziemi. Ona również ujawnia, że ​​Lilo nie może wpaść niepowołane ręce i że powinien on być sadzony przed zachodem słońca.

Później wita nowych uczniów w Alfei,przedstawiają Roxy i Winx im. Gdy Griselda jest złym humorze o studentów niewłaściwie wokół Winx, Faragonda mówi: "Tak,Griseldo mi też ich brakowało." Po tym Winx powiedziały Faragondzie o Tritannusie i ona to mówi Winx o Sirenixie, starożytnej przemianie.

Jak Winx znaleźć księgę Sirenix i u muszą zdobyć Harmonix aby mógł pomóc im Zadaniu Sirenix, Faragonda ostrzega ich o klątwie Sirenix,że mogą stracić moc na zawsze.

W legendarium, Faragondę widać na przemówienie w Alfei.

Faragonda w sezonie 6 Roxy przyszła do jej gabinetu. Pyta Roxy, aby ustalić, co rannya Wrona próbuje powiedzieć wszystkim, ona jest jedyną osobą, która może zrozumieć zwierzęta, najlepiej, a następnie później w Alfea, Roxy powraca do gabinetu pani Faragondy udało jej się zrozumieć mowę wrony za pomocą czarów lokalizacji , Wrona wyjaśnia wszystko pannie Faragondzie o tym, co się stało. Faragonda i Roxy w końcu dowiedzieć się, że Trix wróciły i wrona jest rzeczywiście Griffin. Specjaliści waz z Winx z powrotem w Alfei gdzie Faragonda i Daphne na nich czekają. Winx wyjaśniają, co się stało, gdy Bloom jest nadal ciekawa, dlaczego nie straciła swoje moce. Faragonda mówi jej, że jej moc jest wykonana z nieugaszony Płomienia Smoka i jest źródłem Magicznego Wymiaru. Następnie Bloom dzieli się płomieniem smoka dla przyjaciół.Faragonda mówi ,że dzięki płomieniowi smoka Bloom wkrótce Winx zdobędą nową przemianę Później Moc Bloomixu, Faragonda poinformowała Winx aby uważały podczas walki z Trix i przypomnia im o ich nowej możliwości uzyskiwania Bloomixu poprzez część Smoka Płomienia i jeżeli zrobią dobry uczynek.

W odcinku Zaginiona Biblioteka, Faragonda i Daphne mówią Winx o legendarium i Eldorze, a dobra wróżka, która kiedyś była opiekunem Biblioteki Aleksandryjskiej, dopóki nie została zapomniana. Daphne mówi również Winx o Bibliotece Aleksandryjskiej, który znajduje się w Egipcie na Ziemi.

W Tajemna Szklarna, Griffin mówi Faragondzie, jak Trix przejęły Chmurą Wieżę i jak zamierzają przejąć wszystkie szkły w Magicznym Wymiarze. Faragonda zapewnia, że ​​zostaną one zatrzymane. Sky to wchodzi i pyta Faragondę o miejscu pobytu Winx,jego obawy znajomego Bloom, Seliny. Griffin mówi ,że Selina jest jedną z nich (Trix.

W Mityx, Faragonda otwiera portal i zaprasza matki dziewczyny (z wyjątkiem matki Musa), w tym, Marion, Vanessę, Lunę i Morganę.

Wkrótce...

Odcinki SpecjalneEdytuj

FaragondaNick Jak Bloom i Stella weszły do Alfei, że zostały dostrzeżone przez Griseldę ,że Bloom nie ma na liście. Faragonda wyjaśnia Griselda, że grunt ,że jest na jej liście i wita nowych uczniów w Alfea i daje jej przemówienie powitalne, w tym ostrzeżenia czarodziejki o czarownicach z Chmurnej Wieży i mówi aby się nie spóźniać na zajęcia które zaczynają się o 8.00.

Faragonda wraca do swojego gabinetu,znalazła tam Trix, specjalistów i Winx w swoim gabinecie. Po odprawieniu chłopców, Faragonda mówi ,że powiadami Griffin i teleportowała je. Po tym, Faragonda była zadowolona, jak Winx poradziły sobie bez mocy i przywróciła im moc.

Faragonda przychodzi do biblioteki, aby zatrzymać książki które latały nad Bloom, jak robiła poszukiwania o Daphne. Bloom opuszcza, Faragonda podnosi jedną z książek i widząc, jak zawierają one informacje o Daphne każe aby Barbatea zamknęła bibliotekę.Bloom przyszła do jej gabinetu i Faragonda pokazała jej wszystko co wie o Daphne.

Faragonda - Revenge of the Trix

Faragonda, wraz z Saladynem i Griffin,były w walce świadkami Bloom z Diaspro.Saladyn mówi ,że zepuły mu cały pokaz.

Uwięziła wraz a Griffin Darcy i Stromy po tym jak zostały pokonane przez Winx (oprócz Bloom)

Pomaga w walce z potworem Darkara.

FilmyEdytuj

Już wkrótce..

Faragonda jest pierwszy raz widziana gdy wita wszystkie nowe czarodziejki i czarownice, które uczęszczają do Chmurnej Wieży i Alfei.Rozmawia też z Winx przez jej komputer dlaczego dobra magia zniknęła.

Farago

Faragonda była postrzegana w swoim gabinecie, pokazując Winx wiadomość od Omnii.

</tabber>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki